Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 апреля 2024 PRO

Михайло

Заступник фінансового директора, спеціаліст з фін. питань, financial analyst

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
46 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Виконавчий директор / Керівник іпотечного центру

с 07.2023 по наст. время (9 месяцев)
Іпотечна агенція нерухомості «ДоДому», Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Комплексна організація роботи компанії та усіх підрозділів;
•Планування роботи;
•Вибудовування оргструктури та комунікаційних ліній усередині компанії;
•Контроль та покращення щоденного операційного циклу роботи компанії;
•Фінансове планування роботи компанії (у т.ч. казначейські функції);
•Розробка плану оптимізації бізнес процесів;
•Аналіз вивчення, виконання планових показників роботи підприємства;
•Аналіз ефективності роботи компанії, мотивації працівників;
•Робота з партнерами, проведення переговорів;
•Партнерська робота з агенціями нерухомості по державній програмі «єОселя»;
•Активна співпраця з акредитованими банками по державній програмі «єОселя»;
•Узгодження роботи фінансових моделей з девелоперськими компаніями;
•Аналіз іпотечних програм по державній програмі «єОселя»;
•Комплексний ризик-орієнтований підхід вивчення клієнтів (фінансова складова);
•Вивчення комплаєнс-ризиків компанії;
•Адаптація, навчання нового персоналу;
•Пошук, підбір перегляд, показ об'єктів нерухомого майна;
•Проведення та супровід іпотечних угод по державній програмі «єОселя» в банках партнерах;

Керівник кредитного департаменту/ СЕО проекту

с 11.2021 по 06.2023 (1 год 7 месяцев)
Група компаній « DIM » девелопмент (забудовник), Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Створення департаменту кредитування;
•Збільшення об’ємів продаж за рахунок значного збільшення кредитних угод;
•Організація роботи, оперативне управління департаментом кредитування;
•Координація роботи та ефективна взаємодія з усіма структурними підрозділами компанії;
•Ефективне управління командою, включаючи: набір, навчання, розвиток, мотивацію співробітників та вплив на результати роботи кредитного департаменту;
•Робота з відділами продажу ЖК (навчання, консультації, підготовка матеріалів для роботи, проведення тренінгів, атестація);
•Навчання співробітників call center, що до кредитних програм;
•Налагодження активних взаємовідносин з банківським сектором. Переговори з банками та фінансовими компаніями в площині кредитування фізичних осіб для купівлі об’єктів нерухомості;
•Розробка системних заходів, фінансових моделей спрямованих на збільшення кредитних угод;
•Організація та ведення усього процесу акредитації об’єктів будівництва компанії (більше 7 об’єктів);
•Розробка методики та фінансових моделей роботи та співпраці з банками;
•Розробка стратегії розвитку та контроль її виконання департаментом кредитування;
•Моніторинг та аналіз ринку кредитування нерухомості в Україні;
•Робота з питаннями що пов’язані з державним фінансовим моніторингом;
•Фінансова та інша звітність;

Заступник директора; Керівник по роботі з банками та фін.установами

с 05.2020 по 11.2021 (1 год 6 месяцев)
ТОВ «Інвестмент Фінанс Груп»- Центр іпотечного кредитування, Киев (Нерухомість)

•Керівництво, координація роботи – «Центр іпотечного кредитування»;
•Кредитування фізичних осіб, усіх жилих комплексів партнерів, для збільшення об’ємів продажу за рахунок кредитних угод;
•Налагодження взаємовідносин та активна робота з банківським сектором та фінансовими компаніями;
•Координація роботи та ефективна взаємодія усіх структурних підрозділів компанії;
•Робота з банками в площині отримання кредитів, для юридичних та фізичних осіб, для придбання об’єктів нерухомості;
•Робота з банками, що до кредитування підприємства, та обслуговування вже отриманих кредитів.
•Розробка, адаптація, впровадження кредитних програм;
•Розробка фінансових моделей діяльності підприємства пов’язаних з кредитуванням фізичних осіб;
•Організація роботи Іпотечного центру - кредитування фізичних та юридичних осіб для купівлі об’єктів нерухомості;
•Координація, контроль за проведенням кредитних угод з фізичними особами в рамках затверджених кредитних програм;
•Підбір, навчання та адаптація персоналу. Проведення навчання персоналу, питанням пов’язаним з державним фінансовим моніторингом;
•Управління проектами партнерських продаж через кредитування та активна робота з відділами продажу партнерських Жилих комплексів;
•Поточний контроль та аналіз проведення оплати клієнтами за наданими кредитами;
•Аналіз та робота з кредитним портфелем компанії, робота з відділом по дебіторській заборгованістю (фізичні особи за надані кредити);
•Проведення переговорів. Підписання кредитних угод; Проведення нотаріальних дій пов’язаних з угодами.
•Активна робота з агенціями нерухомості, що до залучення партнерів та клієнтів;
•Проведення фінансового моніторингу (сертифікат про проходження навчання, посада відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу);
•Контроль за виявленням операцій, що підлягають фінансовому моніторингу;
•Ідентифікації осіб, що здійснюють фінансові операції, робота з РЕР;
Вивчення клієнтів, що проводять фінансові операції і збереження відповідних документів, з урахуванням ризик-орієнтованого підходу;

Заступник фінансового директора, координатор проекту. Рroject manager;

с 04.2019 по 12.2019 (8 месяцев)
ТОВ «Олімпіас Груп»; ДП «Конярство України», Киев (Сільське господарство, агробізнес)

•Стратегічне управління проектом, координація роботи з підрозділами;
•Планування та аналіз роботи проекту. Аналіз результатів роботи проекту;
•Оперативний аналіз економічних факторів, що формують фінансовий результат;
•Розробка, узгодження фінансових моделей роботи. Проведення, структурування фінансових угод по проекту та підприємству;
•Участь у загальній плановій роботі, довгострокове і короткострокове фінансове планування;
•Робота з фінансовими потоками. Робота з платежами, проведення валютних угод;
•Взаємовідносини з фінансовими організаціями, банками, державними органами;
•Структурування ризиків, оптимізація витрат підприємства;
•Аналіз стану фінансових ринків, для залучення інвестицій;
•Робота з банками, проведення переговорів, що до отримання та обслуговування отриманих кредитів;
•Координація роботи підрозділів підприємств відповідно до проекту;
•Робота з партнерами, підрядними організаціями, в розрізі проекту. Підготовка, узгодження, підписання договорів та угод. Активна робота з продажу аграрної продукції. Планова робота з елеваторами;
•Проведення переговорів і укладення договорів на поставку та продаж с/г продукції.
•Контроль виконання оплати за угодами та договорами;
•Інформування керівництва про результати діяльності роботи підприємства в розрізі проекту;
•Робочі відрядження на агро підприємства у різні регіони України. Переговори з керівництвом, узгодження плану робіт, підписання угод.
•Звітність, фінансова, а також інший функціонал відповідно до роботи проекту;

Директор фінансової компанії, Керуючий бек-офісом. Координатор відділів продаж

с 04.2017 по 03.2019 (1 год 11 месяцев)
ТОВ «Фінансова компанія «Фактор груп». ТОВ «Фінансова компанія «Толока»: Фонд фінансування будівництва., Киев (Фінанси, банки, страхування)

•Оперативне управління діяльністю підприємства «Фактор груп»;
•Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства;
•Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, аналіз доходів та витрат;
•Організація роботи відділу кредитування, розроблення основних бізнес процесів.
•Організація та проведення кредитних угод з «нуля», видача кредитів на купівлю нерухомого майна;
•Навчання. контроль персоналу, що до проведення кредитування фізичних осіб для купівлі житла та нежитлових приміщень;
•Проведення фінансового аналізу кредитних операцій та кредитного портфелю компанії в цілому;
•Проведення фінансових операцій, робота з банками та фінансовими структурами;
• Фінансовий моніторинг;
•Робота з Кампанією по Управлінню Активами (КУА) та фондовою біржою;
•Проведення біржових угод по випуску Деривативів, та оформленню форвардних контрактів;
•Робота з фондами фінансування будівництва ФФБ (оформлення, переуступка об’єктів нерухомості, оформлення прав власності);
•Оформлення, ведення, підписання договорів Майнових прав на нерухоме майно(ФФБ);
•Контроль проведення оплати за придбану нерухомість;
•Робота з нотаріусами. Підготовка та проведення нотаріальних угод;
•Робота з банківськими установами та фінансовими компаніями;
•Організація роботи відділу продажу, управління продажами;
•Організація та контроль роботи Бек-офісу;
•Підбір та навчання персоналу у відділи продажу, адаптація персоналу, проведення тестування;
•Впровадження стандартів для відділів продаж ЖК, організація проведення бізнес навчання для співробітників.

Директор; Операційний директор;

с 10.2016 по 04.2017 (6 месяцев)
Компанія "Olerom", Киев (Освіта, наука)

•Оперативне управління діяльністю підприємства;
•Просування компанії на ринку в сегменті - бізнес навчання;
•Проведення переговорів, бізнес зустрічей;
•Участь та виступ у форумах, відкритих столах, бізнес тренінгах;
•Координація роботи усіх структурних підрозділів;
•Організація та контроль роботи: відділу продаж (Call Center) та бек офісу;
•Контроль за дотриманням корпоративних стандартів роботи;
•Оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємства;
•Фінансове планування, робота з фінансовим потоками;
•Контроль виконання фінансових показників діяльності, коригування та виявлення причин не виконання;
•Нагляд та оптимізація бізнес-процесів, знаходження та втілення оптимальних рішень, що до роботи підприємства в цілому;
•Контроль за виконанням проведення бізнес тренінгів, семінарів, та інших програм;
•Аналіз проблемних ситуацій та втілення рішень, що забезпечать посилення ринкової присутності;
•Організація, контроль проведення Forum One Ukraine;
•Організація роботи по залученню нових бізнес тренерів для роботи в компанії.

Керуючий центральним офісом. Виконавчий директор. Фінансовий директор.

с 03.2015 по 09.2016 (1 год 6 месяцев)
Міжнародна фінансово інвестиційна компанія HELIХ, Киев (Фінанси, банки, страхування)

•оперативний аналіз господарської та економічної діяльності підприємств;
•управління діяльністю підприємства;
•складання звітів, прогнозів і проведення різних аналітичних досліджень;
•контакти з інвесторами; фінансове консультування;
•відкриття та організація роботи Головного офісу з нуля;
•відкриття, контроль роботи регіональної мережі;
•формування зведеного бюджету групи, аналіз його виконання; підготовка платіжного календаря;
•формування звіту про рух грошових коштів та іншої консолідованої звітності;
•аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості, аналіз витрат;
•планування та контроль руху готівкових грошових коштів;
•складання бюджетів по фондах оплати праці;
•виплата заробітної плати готівковими коштами та за банківськими платіжними картками;
•адміністрування роботи регіональної мережі (підбір персоналу, навчання, взаємодія з Головним офісом, матеріально-технічне забезпечення).

Керуючий відділенням № 6

с 06.2010 по 05.2014 (3 года 11 месяцев)
ПАТ КБ «Фінансова Ініціатива», Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•Фінансово-господарське управління відділенням, фінансове планування.
•Пошук та робота з клієнтами, проведення переговорів.
•Підбір та навчання персоналу.
•Розробка і запровадження в дію акційних продуктів, в тому числі через автосалони, cпівпраця з cтраховими компаніями, нотаріусами, робота з іпотекою. Участь в розробці нових продуктів.
•Укладання договорів від імені банку.
•Надання всієї звітності банку в регіональне представництво Нацбанку України.
Досягнення та результати:
•Вихід відділення на рівень дохідності за 2 місяця.
•Збільшення кредитного та депозитного портфелів в 12 раз.
•Збільшення частки ринку банку по Хмельницькій обл. на 3,2 %.

Менеджер з розвитку банківської мережі Хмельницької області.

с 04.2010 по 06.2010 (2 месяца)
ПАТ КБ «Фінансова Ініціатива», Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•Пошук та відкриття нових відділень.
•Підбір та навчання персоналу.
•Контроль роботи відділень.
•Інформаційно-аналітична робота, ревізійна робота (приймав участь в ревізіях інших відділень).
•Надання пропозицій щодо підвищення ефективності роботи мережі та можливих шляхів розвитку
Досягнення та результати:
•Відкриття та запуск двох повнофункціональних відділень за місяць.
•Збільшення клієнтської бази відділень в 4 рази.

Директор Хмельницької філії

с 06.2007 по 10.2008 (1 год 4 месяца)
ВАТ КБ «Хрещатик», Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

Основні обов’язки:
•ведення фінансово-господарської діяльності;
•організація діяльності філіалу;
•виконання фінансових показників роботи філії;
•керівництво філіалом, підбір, навчання, атестація персоналу;
•адміністрування роботи регіональної мережі;
•прийняття заходів щодо діяльність філії та ефективних методів і технологій роботи банку;
•організація, здійснення та контроль прямих продажів корпоративним та роздрібним клієнтам; організація здійснення та контроль кредитування юридичних, фізичних осіб;
•організація роботи з розроблення та впровадження планів розвитку мережі на території, закріпленій за філіалом банку;
Досягнення та результати:
•відкриття філіалу з нуля та вихід на рівень дохідності.
•Напрацювання та обслуговування великої клієнтської бази, більше 1200 клієнтів.

Начальник відділення №1. м. Хмельницький

с 07.2006 по 06.2007 (11 месяцев)
ВАТ КБ «Укргазбанк», Кам’янець-Подільська філія, Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•Організація роботи відділення та виконання планових показників роботи.
•Пошук нових клієнтів, проведення переговорів з ключовими клієнтами.
•Фінансове планування, бюджетування.
•Надання всієї звітності роботи відділення банку в регіональне представництво Нацбанку України.
Досягнення та результати:
•Збільшення дохідності відділення в 2,5 рази, та значне збільшення клієнтської бази.
•На прикладі роботи відділення відкриття обласного філіалу, та відкриття ще 8 відділень.

Начальник відділу розвитку індивідуального бізнесу.

с 11.2005 по 06.2006 (7 месяцев)
АКІБ «УкрСиббанк» Хмельницьке Територіальне Управління Подільського Регіонального Департаменту, Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•Організація роботи та контроль відділень в секторі розвитку індивідуального бізнесу.
•Проведення навчань персоналу, робота з ключовими клієнтами, контроль виконання планових показників.
•Адміністрування роботи регіональної мережі.
•Надання пропозицій щодо підвищення ефективності роботи мережі та можливих шляхів її розвитку.
•Фінансове планування роботи відділень.
Досягнення та результати:
•активна робота філіалу з найбільшими автосалонами, агентствами нерухомості.
•значне збільшення прибутку філіалу за рахунок операцій індивідуального бізнесу.

Начальник базового відділення № 155. м. Хмельницький

с 11.2004 по 11.2005 (1 год)
АКІБ «УкрСиббанк» Хмельницьке Територіальне Управління Подільського Регіонального Департаменту, Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•Організація роботи базового відділення та інших відділень.
•Виконання фінансових показників роботи.
•Робота з клієнтами, нарощування клієнтської бази.
•Підбір та навчання персоналу, контроль виконання посадових обов’язків.
Досягнення та результати:
•Відділення утримує перше місце серед інших 12 відділень по виконанню усіх планових показників.
•Збільшення кількості обслуговування клієнтів в 5 раз.(більше 1500 клієнтів).

Заступник начальника відділу операційного обслуговування.

с 08.2004 по 11.2004 (3 месяца)
ПРД АКІБ «УкрСиббанк»., Хмельницкий (Фінанси, банки, страхування)

•Формування фінансової та бухгалтерської звітності.
•Планування фінансових показників, та погодження їх з керівництвом.
•Обслуговування корпоративних та ВИП клієнтів.
•Аналіз роботи відділення (економічно - фінансові).
•Прийняття та перевірка пакету документів на повноту та відповідність для
надання кредитів, відкриття поточних та карткових рахунків фізичним особам,
пенсійних та кредитних карток;
Досягнення та результати:
•Запровадження нової автоматизованої системи обслуговування клієнтів.

Образование

Тернопільська Академія народного господарства

Факультет "Облік та аудит" спеціальність: "Фінанси та кредит", Тернополь
Высшее, с 1997 по 2000 (3 года)

Освіта: Вища економічна.

Кооперативний технікум

Факультет Економіки. Спеціальність: "Комерційна діяльність та товарознавство", Хмельницкий
Среднее специальное, с 1994 по 1997 (3 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Державний заклад освіти "Академія фінансового моніторингу" Київ, Посада відповідального працівника за проведення фін.моніторингу

Жовтень, 2020

Вищий навчальний заклад "Київський міжгалузевий інститут" - Отримання дозволу обіймати посаду керівника фінансової установи

Липень 2016

Знания и навыки

Користувач ПК MS Excel MS Word Управління персоналом Уміння аналізувати Робота в команді Уміння переконувати Креативність Адаптивність Способность убеждать и договариваться Высокий уровень тайм менеджмента Способность быстро принимать правильные решения Предприимчивость и организаторские способности Порядочность и ответственность за свои действия и принятые решен Порядочность, ответственность за свои действия и принятые решени

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Професійні якості
Чесність, завжди позитивний настрій.
Високій рівень працездатності та відповідальності;
величезний практичний позитивний досвід проведення переговорів;
здатність приймати нестандартні управлінські рішення;
аналітичне вміння планувати і прогнозувати події;
вміння знаходити позитивний вихід з будь яких кризових, критичних ситуацій;
практичний досвід управління людьми та вміння делегувати повноваження;
величезне прагнення до самореалізації та успіху.

Особисті якості
Чесність, комунікабельність, наполегливість; Стійкість в стресових ситуаціях;
Ініціативність, володію гарними організаторськими якостями;
Вмію швидко приймати рішення, та брати відповідальність за їх прийняття на себе;
Винахідливість, здатність швидко орієнтуватися в складних ситуаціях та знаходити вихід з них;
Порядність та неординарність.
Маю здатність бачити "загальну картину" щодо цілей.
Завжди позитивний настрій !

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: