Ольга
Корекційний педагог
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 53 года
- Город проживания:
- Тернополь
- Готов работать:
- Тернополь, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7366180
Дополнительная информация
РЕЗЮМЕ
Бояринцева Ольга Богданівна
Домашня адреса: 46013, м.Тернопіль
Контактний телефон:[
Ел. пошта: [
Дата народження: 03.12.1970 року.
Мета: бажання працювати вчителем-дефектологом (корекційним педагогом)
Освіта: вища, 1993 р., Тернопільський педагогічний інститут, спеціальність «праця і професійне навчання».
Підвищення кваліфікації:
Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу
2019 рік і 2020 рік – про інклюзивне навчання (різні).
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка:
2017 рік – за освітньою програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників за категорією «Вчитель соціально-побутового орієнтування спеціального навчального закладу»;
2011 рік – зі спеціальності «Корекційна освіта. Олігофренопедагогіка»;
2006 рік - зі спеціальності «Дефектологія. Олігофренопедагогіка».
Досвід роботи:
з 09. 2020 р. по 06. 2021р. та
з 09. 2019 р. по 05.2020 р. – Тернопільський ліцей №21 – спеціалізована мистецька школа ім. І. Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області, асистент вчителя (інклюзивний клас)
з 09. 1994 р. по 02.2018 р.- Тернопільська спеціальна ЗОШ (вул. Сахарова, 4), вчитель соціально - побутового орієнтування ( підготовчий, 1-9 класи ) та трудового навчання (4 – 10 класи), вчитель індивідуального навчання, вихователь групи продовженого дня. Робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку (за нозологіями);
з 09. 1993 р. по 02.1994 р. – ТСЗОШ № 15, вихователь групи продовженого дня.
Професійні вміння та навики:
Знання і розуміння:
Теоретичних та практичних основ навчальних предметів «Соціально – побутове орієнтування» та «Трудове навчання»
Концептуальних засад і принципів освітньої та корекційної діяльності;
Актуальних питань спеціальної психології та корекційної психопедагогіки;
Спеціальних методик навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку (за нозологіями);
Принципів застосування альтернативних та новітніх методів і прийомів подолання порушень у психофізичному розвитку;
Специфіки створення розвивального і компенсаційного середовищ для подолання проблем у психофізичному розвитку;
Особливостей змісту та методів виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку (за нозологіями);
Сучасних засобів комунікації та інформації.
Застосування знань і розумінь:
Володіння комунікативною компетентністю у навчально-корекційному та корекційно-виховному процесі;
Володіння методикою спеціального навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку (за нозологіями);
Володіння вміннями корекційної роботи залежно від категорії порушення в дитини;
Володіння сучасними освітніми та корекційними технологіями;
Володіння альтернативними та новітніми методами і прийомами, що застосовуються в корекційній педагогіці;
Володіння навичками створення розвивального та компенсаційного середовищ з урахуванням умов конкретного закладу;
Володіння вміннями співпраці з батьками дітей з особливостями психофізичного розвитку (за нозологіями) та громадськістю;
Володіння інформаційно-комп’ютерними технологіями;
Володіння вміннями вести відповідну документацію.
Особисті та професійні якості: працьовитість, відповідальність, дисциплінованість, комунікабельність, вимогливість, принциповість, справедливість, ініціативність, творчість, результативність.
Додаткова інформація:
Вчитель “спеціаліст вищої категорії” (2010р.) з педагогічним званням “старший вчитель” (2015р.);
асистент вчителя 11 тарифного розряду;
Грамоти обласного (2017р.) та міського (2014р.) управління освіти, школи (2009р., 2020р.), подяка міського голови (2010р.), оголошена подяка в трудовій книжці (2000р.);
Публікації в журналі “Дефектолог” - № 10 (118) жовтень 2016р. (2 розробки уроків СПО), № 9 (141) вересень 2018р. (календарно-тематичне планування з СПО для підготовчих, 1 – 4-х класів).
12.08.2021р.
Похожие кандидаты
Логопед, дефектолог, білінгвопедагог
Запорожье, Удаленно
Олігофренопедагог, логопед
Тернополь, Удаленно
Практичний психолог (логопедія)
7000 грн, Удаленно
Логопед
Хмельницкий, Удаленно
Вихователь, логопед, продавець
Удаленно
Логопед (онлайн)
Удаленно