Резюме від 13 травня 2024

Ольга

Корекційний педагог

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
53 роки
Місто проживання:
Тернопіль
Готовий працювати:
Дистанційно, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
Бояринцева Ольга Богданівна

Домашня адреса: 46013, м.Тернопіль
Контактний телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. пошта: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 03.12.1970 року.
Мета: бажання працювати вчителем-дефектологом (корекційним педагогом)
Освіта: вища, 1993 р., Тернопільський педагогічний інститут, спеціальність «праця і професійне навчання».
Підвищення кваліфікації:
Тернопільський комунальний методичний центр науково-освітніх інновацій та моніторингу
2019 рік і 2020 рік – про інклюзивне навчання (різні).
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка:
2017 рік – за освітньою програмою підвищення кваліфікації педагогічних працівників за категорією «Вчитель соціально-побутового орієнтування спеціального навчального закладу»;
2011 рік – зі спеціальності «Корекційна освіта. Олігофренопедагогіка»;
2006 рік - зі спеціальності «Дефектологія. Олігофренопедагогіка».
Досвід роботи:
з 09. 2020 р. по 06. 2021р. та
з 09. 2019 р. по 05.2020 р. – Тернопільський ліцей №21 – спеціалізована мистецька школа ім. І. Герети Тернопільської міської ради Тернопільської області, асистент вчителя (інклюзивний клас)
з 09. 1994 р. по 02.2018 р.- Тернопільська спеціальна ЗОШ (вул. Сахарова, 4), вчитель соціально - побутового орієнтування ( підготовчий, 1-9 класи ) та трудового навчання (4 – 10 класи), вчитель індивідуального навчання, вихователь групи продовженого дня. Робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку (за нозологіями);
з 09. 1993 р. по 02.1994 р. – ТСЗОШ № 15, вихователь групи продовженого дня.
Професійні вміння та навики:
Знання і розуміння:
Теоретичних та практичних основ навчальних предметів «Соціально – побутове орієнтування» та «Трудове навчання»
Концептуальних засад і принципів освітньої та корекційної діяльності;
Актуальних питань спеціальної психології та корекційної психопедагогіки;
Спеціальних методик навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку (за нозологіями);
Принципів застосування альтернативних та новітніх методів і прийомів подолання порушень у психофізичному розвитку;
Специфіки створення розвивального і компенсаційного середовищ для подолання проблем у психофізичному розвитку;
Особливостей змісту та методів виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку (за нозологіями);
Сучасних засобів комунікації та інформації.
Застосування знань і розумінь:
Володіння комунікативною компетентністю у навчально-корекційному та корекційно-виховному процесі;
Володіння методикою спеціального навчання дітей з особливостями психофізичного розвитку (за нозологіями);
Володіння вміннями корекційної роботи залежно від категорії порушення в дитини;
Володіння сучасними освітніми та корекційними технологіями;
Володіння альтернативними та новітніми методами і прийомами, що застосовуються в корекційній педагогіці;
Володіння навичками створення розвивального та компенсаційного середовищ з урахуванням умов конкретного закладу;
Володіння вміннями співпраці з батьками дітей з особливостями психофізичного розвитку (за нозологіями) та громадськістю;
Володіння інформаційно-комп’ютерними технологіями;
Володіння вміннями вести відповідну документацію.
Особисті та професійні якості: працьовитість, відповідальність, дисциплінованість, комунікабельність, вимогливість, принциповість, справедливість, ініціативність, творчість, результативність.
Додаткова інформація:
Вчитель “спеціаліст вищої категорії” (2010р.) з педагогічним званням “старший вчитель” (2015р.);
асистент вчителя 11 тарифного розряду;
Грамоти обласного (2017р.) та міського (2014р.) управління освіти, школи (2009р., 2020р.), подяка міського голови (2010р.), оголошена подяка в трудовій книжці (2000р.);
Публікації в журналі “Дефектолог” - № 10 (118) жовтень 2016р. (2 розробки уроків СПО), № 9 (141) вересень 2018р. (календарно-тематичне планування з СПО для підготовчих, 1 – 4-х класів).

12.08.2021р.

Схожі кандидати

Вчитель-логопед, спеціальний педагог
Київ, Вишгород, Дистанційно

Практичний психолог (логопедія)
7000 грн, Дистанційно

Логопед
44000 грн, Дистанційно

Логопед
Львів, Дистанційно

Логопед, психолог
Одеса, Дистанційно

Вчитель початкової школи, логопед, спеціальний психолог, аніматор
Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: