Вікторія
HR-менеджер
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 33 года
- Город проживания:
- Белая Церковь
- Готов работать:
- Белая Церковь, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7393373
Опыт работы
HR-менеджер
с 04.2023 по 12.2023
(8 месяцев)
Логістична компанія, Дистанційно (Транспорт, логістика)
на даній роботі працювала одночасно з декількома підприємствами, в сфері логістики та легкої промисловості.
- підбір та пошук персоналу (сфера логістики та легкої промисловості),
- ведення обліку робочого часу,
- он-бординг та адаптація працівників,
- офф-бординг персоналу,
- організація корпоративних заходів,
- привітання колег з урочитими святами,
- використання тайм-менедженту,
- постійна комунікація з колегами,
- робота з CRM,
- документація (трудовий договір, табель, штатний розпис, тощо),
- робота з Google-docs,
- профорієнтаційна робота з навчальними закладами
Досягнення за період роботи на даній позиції: за 1 міс. закрила 12 вакансій різних рівнів.
(закривала вакансії від швачок, тобто все, що стосується швейного виробництва, також сфера маркетингу, продажі, сфера логістики Україна та США: логісти, трак диспетчери)
HR-менеджер
с 06.2022 по 04.2023
(10 месяцев)
Adducates, Дистанційно (проєктна робота) (Маркетинг, реклама, PR)
- підбір та пошук персоналу (сфера - маркетинг, IT, логістика),
- проведення первинних інтерв'ю,
- тестування кандидатів,
- підготовка офферу для кандидата
На даній роботі отримала дуже цікавий досвід в сфері маркетингу.
Причина звільнення: проєктна робота.
HR-менеджер
с 06.2018 по 09.2021
(3 года 3 месяца)
Компанія "Доктор Оптика", Біла Церква (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Кадрова документація:
- кадрова документація в повному обсязі мережі компанії «Доктор оптика» (прийом, звільнення, переміщення, трудові договори, всі види відпусток; всі види наказів/розпоряджень, особові справи, трудові, оцифровка трудових книжок, графіки відпусток, планові графіки відпусток, компенсації днів невикористаної відпустки та ін.).
- Робота одночасно з декількома підприємствами (17 ФОПів, ТОВ),
- Ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток та контроль його дотримання. Ведення всіх видів відпусток на підприємстві;
- Консультування працівників згідно кадрового законодавства;
- Ділова переписка (внутрішня та зовнішня),
- Робота в програмах BAF (КУП), 1 С 7, 1 С 8, Бітрікс-24,
- Звітна документація,
- Розрахунок норм тривалості робочого часу (фактичного) для мережі «Доктор Оптика»,
- Реєстр співробітників згідно ФОПів,
- Моніторинг ринку праці (рівень заробітних плат),
- Технічна робота із Системами стимулювання працівників (KPI).
Рекрутинг:
- Прийом заявки від замовника на вакантну посаду;
- Складання профілю на вакантну посаду,
- Розміщення оголошень на job-сайтах/ каналах для пошуку кандидатів відповідно до вакантної посади,
- Пошук кандидатів відповідно до вакантної посади (активний, пасивний),
- Проведення співбесід з кандидатами (Skype або очно).
- Оцінка кандидатів відповідно до профілю,
- Отримання рекоментації від кандидата, відповідно до попереднього досвіду роботи (спілкування з роботодавцями),
- Робота з інструментами оцінки персоналу,
- Розробка компетенцій відповідно до профілю,
- Супровід кандидатів з інших міст (оренда житла, зв'язок до прибуття до м. Білої Церкви, заселення (за потреби).
Адміністративна робота:
- Корпоративні заходи Компанії "Доктор Оптика",
- Організація процесу підвищення кваліфікація медичних працівників (атестація та курси по підвищення кваліфікації лікарів та молодшого медичного персоналу).
Причина звільнення: закінчення трудового договору у зв’язку із виходом основного працівника (закінчення відпустки основного працівника для догляду за дитиною до 3-х років).
HR-менеджер
с 08.2016 по 06.2018
(1 год 10 месяцев)
ПП "Будмаркет", Біла Церква (Торгівля непродовольчими товарами)
Адміністративна робота:
- Зустріч гостей підприємства (чай, кава і т.п.);
- Забезпечення життєдіяльності офісу (закупка чаю, кави, цукру, води і т.п.) ;
- Забезпечення необхідними канцелярськими приладами працівників підприємства;
- Корпоративні заходи Компанії.
Кадрова робота та діловодство:
- Кадрова документація в повному обсязі,
- Ведення військового обліку призовників та військовозобов’язаних підприємства;
- Оформлення прийняття на роботу, переведення, переміщення та ін.;
- Ведення обліку надання відпусток працівникам, складання графіку відпусток та контроль його дотримання. Ведення всіх видів відпусток на підприємстві;
- Консультування працівників згідно кадрового законодавства;
- Робота з кадровою документацією, відповідно з належним її зберіганням (трудові книжки, особові справи, картки ф П-2 та ін.);
- Ведення діловодства підприємства;
- Ведення всіх видів наказів підприємства;
- Контроль за своєчасним виконанням наказів;
- Ведення обліку порушень трудової дисципліни;
- Визначення страхового стажу для надання допомоги з тимчасової непрацездатності, вагітності та пологів за трудовими книжками;
- Ведення табелю обліку робочого часу працівників підприємства;
- Підготовка зведеного табелю обліку робочого часу для закриття заробітної плати працівникам підприємства;
- Робота одночасно з декількома підприємствами (три приватних підприємства та дванадцять ФОП);
- складання встановленої звітності про роботу з кадрами;
- складання штатного розпису та змін до нього;
- розроблення посадових інструкцій для працівників підприємства;
- ведення поштового листування з іншими підприємствами.
Рекрутинг:
- Пошук кандидатів на обрану посаду;
- Проведення співбесід на обрану посаду.
Секретар керівника
с 03.2011 по 08.2016
(5 лет 5 месяцев)
Білоцерківська загальноосвітня школа № 15, Біла Церква (Освіта, наука)
- Побудова нормативно-правової бази ділової документації установи;
- Створення номенклатури справ БЗШ № 15;
- Робота з архівним підрозділом БЗШ № 15;
- Досвідчений користувач ПК (робота з програмами MS Office, десяти пальцевий метод друку тексту, тощо);
- Робота з БД ЄДЕБО, БД ІСУО: 2000;
- Виконання роботи з організації адміністративно-розпорядчої діяльності працівників закладу;
- Ведення діловодства установи;
- Прийом та реєстрація кореспонденції (вхідна, вихідна документація);
- Виконання операцій із застосування комп’ютерної техніки;
- Робота з периферійними пристроями (ксерокс, сканер, факс, принтер, тощо);
- Підготовка документів і матеріалів, необхідних для роботи керівника;
- Організація та планування робочого дня керівника (зустрічі, телефонні дзвінки);
- Забезпечення установи необхідною організаційною технікою, канцелярським приладдям, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
- Організація прийому відвідувачів, забезпечення оперативності розгляду прохань і пропозицій громадян (працівників);
- Контроль за своєчасним виконанням виданих наказів, розпоряджень, тощо.
Образование
Білоцерківський інститут економіки та управління відкритий Міжнародний університет розвитку людини «Україна»
Документознавство та інформаційна діяльність, Біла Церква
Высшее, с 2011 по 2015 (4 года)
Білоцерківський коледж сервісу та дизайну
Документознавство та інформаційна діяльність, Біла Церква
Неоконченное высшее, с 2008 по 2011 (3 года)
з відзнакою
Дополнительное образование и сертификаты
Перша школа Рекрутингу в Україні
2018
Знание языков
Английский — средний
Дополнительная информация
Відповідальна, активна, вихована, доброзичлива, швидко засвоюю нову інформацію, маю організаційні навички, вміння працювати в команді, привітлива, шкідливих звичок не маю.
Не боюсь нового, якщо чогось не знаю, не проблема вийти із зони комфорту.
В роботі самостійна (вмію розставляти пріоритети по задачах), але на старті буду вдячна за адаптацію :)
Цікавлюсь літературою, кулінарією, займаюсь спортом.
Маю екофлоу (на той випадок, якщо не буде світла).
Досвідчений користувач ПК, «сліпий» десяти пальцевий метод друку тексту, робота з пакетом програм Microsoft Office, програми 1 С 7/8, M.E.Doc, робота з програмою BAF-кадри, Бітрікс-24, google-docs.
Працюю з великим об’ємом інформацію (ПП «Будмаркет» - штат 250 чоловік, «Доктор Оптика» - до 200 чоловік.
На період роботи в компанії «Доктор Оптика» розширила свої знання в Рекрутингу, дослідила питання «Безперервний професійний розвиток лікарів», безперервний професійний розвиток молодшого мед. персоналу.
Пройшла он-лайн навчання «Рекрутинг 3.0» в першій школі рекрутинга в Україні (2018 р.).
На постійній основі слідкую та впроваджую зміни згідно Законодавства (кадрові зміни).
Готова надати рекомендації з попередніх місць роботи.
Віддаю перевагу дистанційній роботі.
Розглядаю повну, часткову та проєктну зайнятість.
Похожие кандидаты
HR-менеджер
20000 грн, Удаленно
Recruiter, HR-manager (2-4 години/день)
10000 грн, Удаленно
HR-менеджер
Удаленно, Киев, Другие страны
Рекрутер
Удаленно
HR-менеджер
35000 грн, Удаленно, Киев
Менеджер відділу продажів (робота з клієнтами, підбір персоналу)
25000 грн, Удаленно, Полтава