Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 22 ноября 2022 PRO

Оксана

Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
37 лет
Город:
Ковель

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу кадрів

с 03.2016 по наст. время (8 лет 2 месяца)
ТОВ "ВО "Ковельсільмаш", Ковель (Втробництво сільськогогосподарської техніки, ланцюгів, поковок)

- пошук та підбір персоналу;
- розміщення об'яв щодо наявних вакансій;
- проведення співбесід з потенційними рбітниками;
- ведення кадрового діловотства (прийом, перевод, звільнення, відпустки, лікарняні);
- адаптація нових співробітників (введення в робочий процес, навчання, координація процесу їх адаптації в колективі);
- контроль за станом трудової і професійної дисципліни на підприємстві;
- ведення табелю обліку робочого часу;
- створення та оформлення внутрішньої керівної документації (посадові інстркції, положення, накази);
- мотивація персоналу.

Заступник директора

с 07.2013 по 03.2016 (2 года 8 месяцев)
ТОВ "Компанія Гелікон", Ковель (Оброблення металів та нанесення покриття на метали, оренда, організація роботи з персоналом)

Начальник відділу кадрів

с 12.2012 по 07.2013 (7 месяцев)
ТОВ "Сільмаш", Ковель (Виробництво сількогосподарської техніки)

Фахівець з найму робочої сили

с 12.2009 по 12.2012 (3 года)
ПАТ "Ковельсільмаш", Ковель (Виробництво сільськогосподарської техніки)

Образование

Луцький національно технічний університет

Управління персоналом та економіка праці, Луцьк
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet Управління персоналом Нарахування зарплати Управлінські навички Документоведення в повному обсязі. Планування робочого процесу.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: