- PRO
Ірина
Офіс-менеджер, помічник, адміністратор, 40 000 грн
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7465128/
Опыт работы
Економіст
с 11.2021 по наст. время
(3 года 9 месяцев)
Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
- знання та використання у роботі стандартів обслуговування клієнтів ;
- участь у семінарах , тренінгах (16.11.24 «Клієнтоорієнтованість та управління сервісом»; «Кредитні продукти»; внутрішні тренінги та навчання )
- здійснення ідентифікації, верифікації клієнтів (представників клієнтів ) вивчення клієнтів відповідно до вимог чинного законодавства України ;
- ведення електронних анкет клієнтів ;
- фін.моніторинг операцій клієнтів з метою виявлення таких,що мають ознаку сумнівних,відповідно до вимог законодавства України , нормативних актів НБУ та внутр.док.банку;
- консультація клієнтів по банківським продуктам ( кредити , депозити , РКО, комірки ,
- проведення фінансових операцій клієнтів відповідно до законодавства України , нормативних актів НБУ та внутрішніх документів ;
- заповнення карток клієнтів,
- відкриття/закриття поточних , депозитних та інших рахунків ФО зг.діючого законодавства України;
- обслуговування та ведення поточних, депозитних та інших ;
- розразунково-касове обслуговування (отримання , проведення сплати розрахункових документів клієнтів;
- формування клієнтської бази відділення ;
- відправка кореспонденції;
- звітування ;
- сканування та викладення справ Юр осіб , фіз осіб та ФОП зг рекомендацій процесу надання документів для перевірки справ клієнтів;
Роботу на лівому березі прошу не пропонувати .
Роботу у колл-центрі прошу не пропонувати .
Економіст
с 08.2021 по 09.2021
(1 месяц)
ТОВ"Свіфт Гарант", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Робота з клієнтами. Підготовка та формування розрахунків на оплату за надані послуги. Звірка,контроль та відправка. Комунікація з співробітниками інших підрозділів компанії.
Експерт відділу
с 10.2012 по 06.2019
(6 лет 8 месяцев)
ТОВ"ОТП Факторинг Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)
- Контроль і здійснення діловодства компанії (відправка вихідної кореспонденції компанії, реєстрація та розподіл вхідної кореспонденції в т.ч. звернення, розміщення документів на ресурсах компанії). Оптимізаця та ведення архіву.
- Координація роботи співробітників регіональної мережі (для юридичного відділу: обробка запитів на відправку листів клієнтам або надання листів з архіву; для бек-офісу – підготовка та надання пакета документів для подальшого списання частини боргу; кадри – моніторинг актуального штатного розкладу співробітників на інтернет-ресурсі, бухгалтерія- своєчасне надання актів виконаних робіт та актів звірки по контрагентам компанії). Допомога та консультації співробітників по роботі з ресурсом компанії.
- Співпраця з контрагентами (Страхові - обробка актів виконаних робіт по комісійній винагороді, Укрпочта- узгодження і підписання договорів, контроль отримання актів виконаних робіт і їх передача в бухгалтерію, OS Direct – збір та підготовка пакету документів на підписання договору про надання послуг. Підготовка та організація масової розсилки листів, її узгодження, контроль відправки та своєчасне надання необхідних документів через даного контрагента). Співпраця з іншими підрозділами компанії / банку для забезпечення повного і своєчасного спектра виконання внутрішніх процедур (відправлення листів про прощення частини боргу і надання документів БАНКУ для подальшого їх закриття).
-Участь в інших завданнях, за рішенням керівництва відділу Компанії (проекти пов'язані з масовим розсиланням листів, робота з архівом, надання документів необхідних для подачі позовів до судів). Робота з боржниками на стадії досудового врегулювання.
Старший касир
с 07.2005 по 02.2010
(4 года 7 месяцев)
ТОВ «ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ», Київ (Фінанси, банки, страхування)
Здійснюємо операції з приймання, видачі та зберігання грошових коштів і цінних паперів з обов'язковим дотриманням правил, що забезпечують їх збереження; оформляю документи (прийом платежів від фізичних осіб на користь юридичних, в тому числі комунальні платежі); ведення на основі прибуткових і витратних документів касову книгу прийнятих і виданих грошових коштів; звірка фактичної наявності грошових сум і цінних паперів з книжковим залишком, складаю касову звітність; здійснюю обмін іноземної валюти, прийом валюти на інкасо, конвертація.
Образование
Київський національний торговельно-економічний університет
Облік і аудит, економіст з обліку та аудиту
Высшее, с 2005 по 2009 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Тайм-менеджмент і підвищення власної ефективності
2014
Активні продажі банківських продуктів
2011
Знания и навыки
- Користувач систем електронного документообігу
- Користувач SR-Bank
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- MS Outlook
- Internet Explorer
- Adobe Photoshop
- Opera
- Робота з оргтехнікою
- Mozilla Firefox
- Робота зі сканером
- Робота з принтером
- Google Chrome
- Робота з факсом
- MS Paint
- Google Docs
- Фотографія
- Банківські програми
- Adobe
- SR-Bank
- Банківська справа
- Cisco
- Express
- Pcard
- eSputnik
- Unisender
Знание языков
Английский — начинающий
Дополнительная информация
Особисті якості:
Відповідальність у виконанні поставлених завдань, організованість, дисциплінованість, акуратність, порядність, неконфліктність, педантичність, вміння доводити справу до кінця, скрупульозність, бажання навчатися новому.
Другие резюме этого кандидата
- PRO
40 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Економіст, Банк, 3 года 9 месяцев
- економіст, ТОВ"Свіфт Гарант", 1 месяц
- PRO
40 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Економіст, Банк, 3 года 9 месяцев
- Експерт, ТОВ"ОТП Факторинг Україна", 6 лет 8 месяцев
- PRO
40 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Економіст, Банк, 3 года 9 месяцев
- економіст, ТОВ"Свіфт Гарант", 1 месяц
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, куратор, реєстратор
35000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 2 города -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, супровід існуючих клієнтів, адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев -
Адміністратор, офіс-менеджер
30000 грн, Киев -
Front office manager
40000 грн, Киев -
Адміністратор
30000 грн, Киев