Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 декабря 2022 Файл

Марина

Офис-менеджер, оператор ПК

Возраст:
36 лет
Город:
Чернигов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Малець Марина Василівна
Особисті дані:
Mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
моб. тел.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
дата народження/ місце: 02.07.1987р. (повні 34), м. Чернігів
сімейний стан: не заміжня, дітей нема

Адміністратор, офіс-менеджер, секретар (з/п від - 9000 грн. )

Мата:пошук посади адміністратора, офіс-менеджера

Освіта:
2004-2009 рр.ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, хіміко-біологічний факультет, спеціальність «екологія та охорона навколишнього середовища» диплом «Бакалавра»
2009-2010 рр.ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, хіміко-біологічний факультет, спеціальність «екологія та охорона навколишнього середовища» диплом «Спеціаліста»

Досвід роботи:

Вересень 2018 — по теперішній час КП «ЖЕК-13» Чернігівської міської ради – секретар керівника
Обов'язки:

1.Приймати кореспонденцію;
2.Вести діловодство, виконувати різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації;
3.Готувати документи і матеріали, необхідні для роботи керівникові;
4.Організовувати проведення телефонних переговорів керівника;
5.За дорученням керівника складати листи, запити, інші документи;
6.Виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
7.Здійснювати контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
8.Вести контрольно-реєстраційну картотеку;
9.Забезпечувати робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створювати умови, що сприяють його ефективній роботі;
10.Друкувати за вказівкою керівника службові матеріали, необхідні для його роботи
11.Організовувати приймання відвідувачів;
12.Формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх зберігання і в установлені строки здавати до архіву;

Серпень 2016 — Жовтень 2017 - КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради – секретар
Обов'язки:

1. Реєстрація вхідної та вихідної документації
2. Організація прийому мешканців до керівництва та відвідувачів
3. Отримання та відправлення пошти в електронному варіанті і в письмовому;
4. Контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
5. Прийом та розподіл вхідних дзвінків ( Робота з міні-АТС)
6. Виконання особистих розпоряджень керівника.
7. Підготовка документів і матеріалів необхідних для роботи керівника.

Листопад 2015 — Квітень 2016 - Експерт-оцінювач – «Надал і компанія» ПТ Ломбард ТОВ
Обов'язки:

1. Консультування клієнтів, та надання повної інформації щодо послуг компанії.
2. Оцінка виробів із дорогоцінних металів.
3.Перевірка документів.
4.Формування договору
5.Складання звітності
6.Прозвон клієнтів
7.Замовлення канцелярії, хозтоварів
8. Робота з кассою, програмою 1:С

Грудень 2011 - лютий 2014 — ПТ “Ломбард Розман і компанії” посада заступник завідувача Ломбардним Відділенням

Обов'язки:
1. консультування клієнтів, надання їм повної та коректної інформації щодо послуг
2. Оцінка виробів із дорогоцінних металів, Оцінка предметів техніки
3. Робота з касою, Первинна 1С бухгалтерія
4. Проведення інвентаризації
5. Контроль за роботою підлеглих.
6. Складання звітності для керівництва
7. Індивідуальна робота з клієнтом, виявлення потреб
8. Отримання та відправка пошти
9. участь в розробці, і супроводі рекламних акцій компанії

2008 - 2011 - КП «Новозаводське» Чернігівської міської ради, посада оператор по роботі з боржниками
Обов’язки:
1. контроль за оплатою боржника
2. складання списків для подачі в суд
3. формування звітності для керівництва
4. ведення документації

2007-2008 - ТОВ VEBExpress, посада спеціаліст управління продажу та розвитку бізнесу
Обов’язки:
1. консультування клієнтів, надання їм повної та коректної інформації щодо послуг споживчого кредитування
2. прийом та перевірка документів клієнтів
3.формування кредитних справ
4.складання звітності для безпосереднього керівництва

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
вміння встановлювати контакти з людьми і розвивати їх , відповідальність , уважність , старанність , висока працездатність, пунктуальність, зібраність, уміння працювати в команді
Бажання навчатись і прагнення до професійного зростання.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: