Марина
Секретар, адміністратор офісу, 10 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Чернигов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2610214
Опыт работы
Секретар керівника
с 09.2018 по наст. время
(5 лет 7 месяцев)
КП ЖЕК-13, Чернігів (Послуги для населення та бізнесу)
1.Приймати кореспонденцію;
2.Вести діловодство, виконувати різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації;
3.Готувати документи і матеріали, необхідні для роботи керівникові;
4.Організовувати проведення телефонних переговорів керівника;
5.За дорученням керівника складати листи, запити, інші документи;
6.Виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
7.Здійснювати контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
8.Вести контрольно-реєстраційну картотеку;
9.Забезпечувати робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створювати умови, що сприяють його ефективній роботі;
10.Друкувати за вказівкою керівника службові матеріали, необхідні для його роботи
11.Організовувати приймання відвідувачів;
12.Формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх зберігання і в установлені строки здавати до архіву.
Секретар
с 08.2016 по 10.2017
(1 год 2 месяца)
КП ЖЕК-10, Чернігів (услуги населению)
1.Реєстрація вхідної і вихідної документації
2.Виконання доручень керівника
3.Складання листів
4.Прийом відвідувачів
5.Прийом телефонних дзвінків (Міні-АТС)
6.Підготовка документів для керівника
Эксперт-оценщик
с 11.2015 по 05.2016
(6 месяцев)
ТОВ ПТ "Ломбард Надал и компания", Киев (Фінанси, банки, страхування)
1. Консультування клієнтів, та надання повної інформації щодо послуг компанії.
2. Оцінка виробів із дорогоцінних металів.
3.Перевірка документів.
4.Формування договору
5.Складання звітності
6.Прозвон клієнтів
7.Замовлення канцелярії, хозтоварів
8. Робота з кассою, програмою 1:С
Образование
ЧНПУ им. Т.Г. Шевченка
Химико-биологический, экология и охрана окружающей среды, Чернигов
Высшее, с 2004 по 2010 (5 лет 8 месяцев)
Знания и навыки
Дополнительная информация
Малець Марина Василівна
Особисті дані:
Mail: [
моб. тел.[
дата народження/ місце: 02.07.1987р. (повні 34), м. Чернігів
сімейний стан: не заміжня, дітей нема
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар (з/п від - 9000 грн. )
Мата:пошук посади адміністратора, офіс-менеджера
Освіта:
2004-2009 рр.ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, хіміко-біологічний факультет, спеціальність «екологія та охорона навколишнього середовища» диплом «Бакалавра»
2009-2010 рр.ЧНПУ ім. Т. Г. Шевченка, хіміко-біологічний факультет, спеціальність «екологія та охорона навколишнього середовища» диплом «Спеціаліста»
Досвід роботи:
Вересень 2018 — по теперішній час КП «ЖЕК-13» Чернігівської міської ради – секретар керівника
Обов'язки:
1.Приймати кореспонденцію;
2.Вести діловодство, виконувати різні операції із застосуванням комп’ютерної техніки, призначеної для збирання, оброблення і подання інформації;
3.Готувати документи і матеріали, необхідні для роботи керівникові;
4.Організовувати проведення телефонних переговорів керівника;
5.За дорученням керівника складати листи, запити, інші документи;
6.Виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівник;
7.Здійснювати контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
8.Вести контрольно-реєстраційну картотеку;
9.Забезпечувати робоче місце керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям, створювати умови, що сприяють його ефективній роботі;
10.Друкувати за вказівкою керівника службові матеріали, необхідні для його роботи
11.Організовувати приймання відвідувачів;
12.Формувати справи відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечувати їх зберігання і в установлені строки здавати до архіву;
Серпень 2016 — Жовтень 2017 - КП «ЖЕК-10» Чернігівської міської ради – секретар
Обов'язки:
1. Реєстрація вхідної та вихідної документації
2. Організація прийому мешканців до керівництва та відвідувачів
3. Отримання та відправлення пошти в електронному варіанті і в письмовому;
4. Контроль за виконанням працівниками підприємства виданих наказів та розпоряджень;
5. Прийом та розподіл вхідних дзвінків ( Робота з міні-АТС)
6. Виконання особистих розпоряджень керівника.
7. Підготовка документів і матеріалів необхідних для роботи керівника.
Листопад 2015 — Квітень 2016 - Експерт-оцінювач – «Надал і компанія» ПТ Ломбард ТОВ
Обов'язки:
1. Консультування клієнтів, та надання повної інформації щодо послуг компанії.
2. Оцінка виробів із дорогоцінних металів.
3.Перевірка документів.
4.Формування договору
5.Складання звітності
6.Прозвон клієнтів
7.Замовлення канцелярії, хозтоварів
8. Робота з кассою, програмою 1:С
Грудень 2011 - лютий 2014 — ПТ “Ломбард Розман і компанії” посада заступник завідувача Ломбардним Відділенням
Обов'язки:
1. консультування клієнтів, надання їм повної та коректної інформації щодо послуг
2. Оцінка виробів із дорогоцінних металів, Оцінка предметів техніки
3. Робота з касою, Первинна 1С бухгалтерія
4. Проведення інвентаризації
5. Контроль за роботою підлеглих.
6. Складання звітності для керівництва
7. Індивідуальна робота з клієнтом, виявлення потреб
8. Отримання та відправка пошти
9. участь в розробці, і супроводі рекламних акцій компанії
2008 - 2011 - КП «Новозаводське» Чернігівської міської ради, посада оператор по роботі з боржниками
Обов’язки:
1. контроль за оплатою боржника
2. складання списків для подачі в суд
3. формування звітності для керівництва
4. ведення документації
2007-2008 - ТОВ VEBExpress, посада спеціаліст управління продажу та розвитку бізнесу
Обов’язки:
1. консультування клієнтів, надання їм повної та коректної інформації щодо послуг споживчого кредитування
2. прийом та перевірка документів клієнтів
3.формування кредитних справ
4.складання звітності для безпосереднього керівництва
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
вміння встановлювати контакти з людьми і розвивати їх , відповідальність , уважність , старанність , висока працездатність, пунктуальність, зібраність, уміння працювати в команді
Бажання навчатись і прагнення до професійного зростання.
Другие резюме этого кандидата
Чернигов
РЕЗЮМЕ Малець Марина Василівна Особисті дані: Mail: моб. тел., дата народження/ місце: 02.07.1987р. (повні 34), м. Чернігів сімейний стан: не заміжня, дітей нема Адміністратор, офіс-менеджер, секретар (з/п...
Похожие кандидаты
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
Чернигов, Удаленно
Помічник керівника, секретар, офіс-менеджер
15000 грн, Чернигов
Адміністратор, офіс-менеджер, оператор ПК
15000 грн, Чернигов
Адміністратор, офіс-менеджер
Чернигов
Помічник керівника, персональний асистент, керівник
26000 грн, Чернигов, Удаленно
Администратор, офис-менеджер
Чернигов