Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 сентября 2022 Файл

Богдана

Помічник керівника, педагог, адміністратор, офіс-менеджер

Возраст:
38 лет
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ОСВІТА
2008 – 2008
Вінницькі обласні бухгалтерські курси «Руст».
Закінчила повний курс по навчально-тематичному плану курсової підготовки цільового призначення з професії кадрове діловодство в Україні.
Отримала (набула) професію менеджер з персоналу.
2003 – 2008
Вінницький державний педагогічний університет.
Спеціальність: „Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (російська)”, кваліфікація вчитель російської мови та зарубіжної літератури. Соціальний педагог.
Диплом спеціаліста.
1991 – 2003
Середня школа № 1, с. Носківці, Жмеринський р-н. Вінницька обл.
ЗНАННЯ МОВ
Українська
вільно
Англійська
задовільно
Російська
вільно

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД
2017 – 2020
Декретна відпустка
2016 – 2017
Педагог-вихователь державного дошкільного закладу дитячий садочок №35 м. Вінниця.
2011 – 2014
Декретна відпустка
2008 – 2011
Педагог-вихователь елітного дошкільного закладу дитячий садочок №30 м. Київ.

НАВИЧКИ ТА ПРОФЕСІЙНІ ЗДІБНОСТІ
Неспеціалізовані (соціальні) навички – Soft skills
Комунікативність
Вміння слухати, чітко виражати думки
Лідерство
Відповідальність, цілеспрямованість, тайм-менеджмент, вирішення конфліктів
Креативність
Критичне мислення, відкритість
Соціальні навички
Командна робота, довіра, терпіння, адаптація до нових умов
Персональні навички
Чесність, бажання навчатися
Спеціалізовані (професійні) навички – Hard skills
Управління персоналом
Можливість підбирати і управляти персоналом
Аналітичне обґрунтування
Робота з великими обсягами інформації (аналіз, прогнозування, моделювання ситуацій, здатність врахувати вплив різних чинників і оцінка ситуації)
Зв'язки з громадськістю

Вміння використовувати різні соціальні платформи для спілкування з публікою і організації заходів, навики публічних виступів (організація і проведення свят)
Програмне забезпечення
Знання повного пакета Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint та ін.), Adobe Reader, Internet, Zoom, організація відео конференцій

Водіння автотранспортом – навчання в автошколі «Форсаж» (категорія В).

Зацікавленість
професійна
блогерство, менеджмент, діловодство, маркетинг (PR)
хобі
кулінарія, психологія, організація та проведення свят

Додаткова інформація: цілеспрямована, відповідальна, працьовита, володію лідерськими якостями та властивістю сильного організатора. Здібна до навчання та адаптації до нових умов, здатна працювати у високому темпі, комунікабельна та старанна.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: