Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 мая 2024 Файл

Viktor

Директор

Возраст:
52 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Колодяжний Віктор Євгенович

КВАЛІФІКАЦІЯ
27-річний досвід роботи з управління
колективом в машинобудівній і
нафтогазовій галузі, будівельній
галузі, галузях, пов’язаних з наданням
послуг із зберігання та переробки
сільськогосподарської продукції, а
також з правоохоронною діяльністю.

Київський інститут інженерів цивільної авіації за спеціальністю: технічна
ОСВІТА
експлуатація літальних апаратів і авіаційних двигунів, інженер-механік,
1994 рік.

ПІДВИЩЕННЯ Талліннська школа менеджменту семінар В.К. Тарасова "Техніка
КВАЛІФІКАЦІЇ, КУРСИ перехоплення і утримання управління"
м.Москва, Школа менеджерів "Арсенал", 2006 рік.

Одеське училище міліції початкової підготовки, 1995 рік.

ДОСВІД РОБОТИ (У
ЗВОРОТНОМУ
ХРОНОЛОГІЧНОМУ
ПОРЯДКУ)

ЖОВТЕНЬ 2018 – Управляючий приватною базою відпочинку на Азовському узбережжі
ПО ТЕПЕРІШНІЙ ЧАС (Запорізька область, Приазовський район, с. Степанівка Перша) – готельно-туристичний
комплекс на узбережжі Азовського моря з кафетерієм.
Посадові обов'язки:
• організація будівництва корпусів для відпочиваючих згідно з проектом, закупівля та
забезпечення будівництва будівельними матеріалами, взаємодія з будівельними
організаціями;
• взаємодія з регіональними органами влади і самоврядування, комунальним
підприємством з водопостачання, Запоріжобленерго;
• закупівля меблів та постільної білизни, побутових приладів (кондиціонери,
холодильники, мікрохвильові печі, чайники, обладнання кухні кафетерію та посуд);
• організація забезпечення кваліфікованими кадрами, затвердження штатного розкладу
і правил внутрішнього трудового розпорядку, посадових інструкцій і окладів працівників
бази відпочинку;
• закупівля та забезпечення продуктами харчування кафетерію, та поточне управління
кафетерієм;
• забезпечення сезонними працівниками бази відпочинку та кафетерію;
• консервація та розконсервація бази відпочинку після та перед початком сезону.

ЖОВТЕНЬ 2012 – Директор ТОВ "Торговий дім "Енергетичне машинобудування"(м.Київ) -
ЖОВТЕНЬ 2018 матеріально-технічне забезпечення на тендерній основі підприємств ДП«Укрзалізниця»
Посадові обов'язки:
• бюджетування, стратегічне планування діяльності підприємства;
• управління фінансово-господарською діяльністю;
• організація структури управління підприємством, організація забезпечення
кваліфікованими кадрами, затвердження штатного розкладу і правил внутрішнього
трудового розпорядку, посадових інструкцій і окладів працівників;
• оперативне управління фінансовими потоками;
• взаємодія з регіональними органами влади і самоврядування;
• участь в тендерах на поставку запчастин, матеріалів і обладнання на підприємствах
ДП «Укрзалізниці»: ДП «Укрзалізничпостач», залізні дороги - Львівська,
Придніпровська, Південна, Одеська, Південно-Західна.
• проведення переговорів і укладення договорів з заводами-виробниками (Україна,
Росія, Білорусь, Німеччина, Польща, Китай) на поставку їх продукції для підприємств ДП
«Укрзалізниця»;
• організація взаємодії з вагонобудівними підприємствами "Укрзалізниці": ДП
"Дарницький ВРЗ", ДП "Укрспецвагон", ДП «Укррефтранс» щодо поставок
комплектуючих і матеріалів для ремонтних програм (участь в тендерах і поставки за їх
результатами).
За період роботи протягом 2013-2014 років поставлено запасних частин, матеріалів та
обладнання на 130 млн. гривень. На теперішній час діяльність підприємства
призупинена.

Начальник департаменту залізничних поставок і вагонобудування
СЕРПЕНЬ 2011 — ТОВ "Українська індустріальна інвестиційна група", м.Київ - багатопрофільний
ВЕРЕСЕНЬ 2012 холдинг.
Посадові обов'язки:
1. Формування політики компанії в процесах розвитку у напрямку взаємодії з
підприємствами "Укрзалізниці":
а) формування організаційної структури департаменту залізничних поставок і
вагонобудування;
б) маркетинговий розвиток в напрямку просування товарів на підприємства
"Укрзалізниці", завоювання нових ринків збуту, а також освоєння нових товарів для
поставок.
2. Визначення загальної концепції і напрямків перспективного розвитку компанії,
формування обгрунтувань, прописування стратегічних цілей і тактичних завдань в
проектах розвитку.
3. На підставі стратегічних планів розвитку компанії, формування цілей і контроль
виконання завдань операційної діяльності менеджерів компанії.
4. Підготовка конкретних проектів з вагонобудування, аналіз можливостей та внесення
пропозицій про їх фінансове забезпечення.
5. Організація розрахунків ефективності від реалізації проектів, здійснення поточного
моніторингу витрат у фінансуванні проектів, що реалізовуються.
6. Проведення оперативного фінансового і економічного аналізу діяльності компанії.
Регулярне інформування про результати роботи власників компанії.

10 ЛИСТОПАДА 2010 — Директор ТОВ "Промвагонтранс" (м.Київ) - Важке машинобудування
ЛИПЕНЬ 2011 Посадові обов'язки:
• бюджетування, стратегічне планування діяльності підприємства;
• управління фінансово-господарською діяльністю;
• проведення переговорів і укладення договорів на поставку матеріалів для
вагонобудування;
• організація структури управління підприємством, організація забезпечення
кваліфікованими кадрами, затвердження штатного розкладу і правил внутрішнього
трудового розпорядку, посадових інструкцій і окладів працівників;
• оперативне управління фінансовими потоками;
• взаємодія з регіональними органами влади і самоврядування;
• організація взаємодії з вагонобудівними підприємствами "Укрзалізниці": ДП
"Дарницький ВРЗ", ДП "Стрийський ВРЗ", ДП "Укрспецвагон" з випуску за
давальницькою схемою люкових напіввагонів моделі 12-9745, а так само з постачання
комплектуючих і матеріалів для ремонтних програм ( участь в тендерах і поставки за їх
результатами).
За період роботи випущено 430 напіввагонів моделі 12-9745 і реалізовані Російським і
Українським власникам залізничного рухомого складу. Середній оборот підприємства в
місяць становив 100-150 млн. гривень.

02 СЕРПЕНЯ 2010 – Комерційний директор ТОВ «Трансмаш» (www.transmash.com.ua), м.Кривий
10 ЛИСТОПАДА 2010 Ріг.
Основний вид діяльності - виробництво нових вагонів-самоскидів моделі 33-9035, моделі
32-9029, ремонт і виробництво запасних частин і вузлів до них, виробництво
напіввагонів моделі 12-9044 (люковий) і моделі 12-9045 (глуходонні).
Посадові обов'язки:
• Організація, керівництво і контроль за своєчасним забезпеченням всіх основних і
допоміжних цехів і служб заводу сировиною, матеріалами, покупними
напівфабрикатами, комплектуючими виробами, необхідними для ритмічного випуску
продукції;
• Організація, керівництво і контроль за своєчасним укладанням договорів з
постачальниками на поставку заводу сировини, матеріалів, напівфабрикатів та інших
матеріалів і за своєчасною реалізацією фондів для них, а також договорів із
споживачами на поставку їм готової продукції;
• Організація та контроль за зберіганням всіх наявних на заводі товарно-матеріальних
цінностей;
• Повне і раціональне використання заводського залізничного та автомобільного
транспорту;
• Організація, керівництво і контроль за вантажно-розвантажувальними роботами,
максимальне оснащення їх необхідними підйомно-вантажно-розвантажувальними
механізмами і пристосуваннями.
• Організація, керівництво і повсякденний контроль за відвантаженням готової продукції
у встановлені Генеральним директорам терміни з розрахунком безумовного виконання
плану реалізації готової продукції.
• Організація, керівництво і контроль за збором в цехах металевих відходів, своєчасна
реалізація цих відходів.
• Організація, керівництво і контроль за своєчасним підбором і комплектацією заводу
робочими кадрами за професіями та інженерно-технічними працівниками (ІТП)
необхідної кваліфікації і спеціальності.
• Організація, керівництво і контроль за забезпеченням охорони товарно-матеріальних
цінностей і території заводу, здійсненням пропускного режиму.
• Організація, керівництво і контроль за роботою адміністративно-господарського
відділу.
Кількість підлеглих: 14 осіб (безпосередньо).
Штат підприємства: 268 осіб.

Виконуючий обов'язки Генерального директора
11 СІЧНЯ 2008 – ВАТ "ДРОГОБИЦЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД" (www.dmz-vat.com),
05 КВІТНЯ 2010 Спеціалізоване підприємство, яке випускало велику номенклатуру обладнання для
нафтогазовидобувної галузі: буровий та ловильний інструмент, газорозподільні станції
та інше обладнання для видобутку та перекачування природного газу.
Посадові обов'язки:
• бюджетування, стратегічне планування діяльності підприємства;
• управління фінансово-господарською діяльністю;
• керівництво та контроль за виробничими процесами: організація виконання
виробничих програм, матеріально-технічного забезпечення, впровадження у
виробництво нової техніки і прогресивних технологій;
• реорганізація структури управління підприємством, організація забезпечення
кваліфікованими кадрами, затвердження штатного розкладу і правил внутрішнього
трудового розпорядку, посадових інструкцій і окладів працівників;
• оперативне управління фінансовими потоками;
• взаємодія з регіональними органами влади і самоврядування.
Кількість працівників апарату управління: 104 людини.
Штат підприємства: 322 людини.

Директор з загальних питань
18 СЕРПНЯ 2007 – ВАТ "ДРОГОБИЦЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД", м.Дрогобич, Львівська
11 СІЧНЯ 2008 область.
Спеціалізоване підприємство, яке випускало велику номенклатуру обладнання для
нафтогазовидобувної галузі: буровий та ловильний інструмент, газорозподільні станції
та інше обладнання для видобутку та перекачування природного газу.
Посадові обов'язки:
• участь в бюджетуванні і стратегічному планування діяльності підприємства;
• організація та контроль за проведенням капітального будівництва (нових цехів),
проведенням реконструкції і ремонту основних засобів, контроль за роботою
будівельної служби підприємства;
• участь у підготовці перспективних планів розвитку підприємства, реконструкції та
технічного переозброєння;
• оперативне управління підрозділами соціальної сфери (гуртожиток, їдальня);
• контроль за діяльности юридичної служби підприємства.
Кількість підлеглих: 25 осіб (безпосередньо).
Штат підприємства: 312 людини.
Мотив звільнення: переведення на посаду в.о. Генерального директора.

ГОЛОВА НАГЛЯДОВОЇ РАДИ, комерційний директор
19 СЕРПНЯ 2005 – ВАТ "ЗАПОРІЖБУДДЕТАЛЬ", м. Запоріжжя.
18 СЕРПНЯ 2007 Виробництво і реалізація товарного бетону і залізобетонних виробів для будівництва.
Посадові обов'язки як комерційного директора:
• бюджетування, стратегічне планування діяльності підприємства;
• проведення переговорів і укладення договорів на поставку матеріалів і реалізацію
продукції;
• аналіз стану ринку товарного бетону і залізобетонних виробів і ринку будівництва м.
Запоріжжя та області;
• удосконалення мережі збуту продукції.
Кількість підлеглих: 12 осіб (безпосередньо).
Штат підприємства: 68 осіб.
Мотив звільнення: переведення на інше місце роботи (ВАТ "Дрогобицький
машинобудівний завод").

Директор ВАТ "Вільнянський комбінат хлібопродуктів", м Вільнянськ, Запорізька
ЧЕРВЕНЬ 2004 – область (підприємство мало наступну виробничу структуру: комбікормовий завод,
16 СЕРПНЯ 2005 Вільнянський хлібоприймальний пункт і Новогуполівскій хлібоприймальний пункт, державний
пакет акцій становив 64,84% - Фонд Держмайна).
Закупівля та зберігання зернових та олійних культур, надання послуг зі зберігання
зернових і олійних культур їх відвантаження споживачам, виробництво і реалізація
комбікорму.
Посадові обов'язки:
• управління фінансово - господарською діяльністю підприємства;
• керівництво виробничими процесами, контроль;
• реорганізація структури управління підприємством;
• бюджетування, стратегічне планування діяльності підприємства;
• оперативне управління фінансовими потоками;
• взаємодія з регіональними органами влади і самоврядування.
Кількість працівників апарату управління: 20 осіб.
Штат підприємства: 109 осіб.
За час моєї роботи:
1. Пущений в експлуатацію комбікормовий завод, який простоював понад 2-х років, в
даний час виробнича потужність заводу складає 30 тон / годину;
2. Додатково створено 31 робоче місце;
3. Чистий прибуток підприємства склав 1376,6 тис. Гривень;
4. Обсяг сплачених податків і обов'язкових платежів до бюджету 679,6 тис. Гривень.
Мотив звільнення: у зв'язку зі зміною форми власності підприємства, за власним
бажанням (новий власник зайшов на підприємство зі своєю командою).

Заступник директора з комерційних і фінансових питань ВАТ "Вільнянський
ТРАВЕНЬ 2004 – комбінат хлібопродуктів"
ЧЕРВЕНЬ 2004
Посадові обов'язки:
• участь в стратегічному плануванні діяльності підприємства;
• проведення переговорів і укладення договорів на поставку і покупку продукції;
• аналіз стану ринків послуг з переробки та зберігання зернових та олійних культур;
• створення мережі збуту продукції.
Стан підприємства на момент мого приходу: на підприємстві відключена електроенергія,
заборгованість із зарплати за 6 місяців, простій структурних підрозділів -
Новогуполовского ХПП -1 рік, комбікормового заводу - 2 роки.
Кількість підлеглих: 10 осіб (безпосередньо).
Штат підприємства: 78 осіб.
Мотив звільнення: переведення на посаду директора.
Заступник директора ТОВ «Постулат», Запорізька область
ВЕРЕСЕНЬ 2002 – Закупівля зернових та олійних культур у сільгоспвиробників, формування великих
ТРАВЕНЬ 2004 партій на елеваторах Запорізької області (базовий елеватор ВАТ «Пришибський
комбінат хлібопродуктів»), експорт зернових.
Посадові обов'язки:
• організація структури сільгоспвідділу підприємства;
• участь в стратегічному плануванні діяльності сільгоспвідділу підприємства;
• проведення переговорів і укладення договорів на поставку і покупку продукції;
• аналіз стану ринків зернових і олійних культур;
• керівництво роботою менеджерів із закупівлі сільгосппродукції.
Робота з морськими торговими портами: Маріупольський порт, Бердянський порт.
Моніторинг роботи з транзитним зерном (Росія, Казахстан). Відрядження до Росії.
Робота зі складськими документами (складські квитанції, листи та довіреності на
відвантаження зерна), робота з іншими елеваторами. Оформлення замовлень на
покупку зерна в порту на умовах "СРТ" і на елеваторах "EXW", робота з
постачальниками та великими зернотрейдерами (WJ Grain, Alfred C. Toepfer International
Ukraine, Glencore International AG, "Bunge Ukraine", ЗАТ "АТ Каргілл", ПІІ "СЕРНА", ДП
«Сантрейд»).
Кількість підлеглих: 9 осіб (безпосередньо).

Заступник директора ВАТ "Пришибський КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ" (за
ЛИПЕНЬ 2003 – сумісництвом),
ТРАВЕНЬ 2004 смт. Пришиб, Запорізька область
Закупівля та зберігання зернових та олійних культур, надання послуг зі зберігання
зернових і олійних культур їх відвантаження споживачам, виробництво і реалізація
пшеничного борошна.
Посадові обов'язки:
• участь в реорганізації структури управління підприємством;
• участь в стратегічному плануванні діяльності підприємства;
• проведення переговорів і укладення договорів на поставку і покупку продукції;
• аналіз стану ринків зернових і олійних культур;
• створення мережі збуту продукції та ведення процесу збуту продукції.
Кількість підлеглих: 11 осіб (безпосередньо).
Штат підприємства: 65 осіб.

Органи внутрішніх справ на посадах середнього та старшого нач.состава
ВЕРЕСЕНЬ 1994 – УМВС України в Запорізькій області, м. Запоріжжя.
ВЕРЕСЕНЬ 2002 Остання посада: начальник відділу Управління ДАІ УМВС України в Запорізькій області
щодо профілактики дорожньо-транспортних пригод та взаємодії із засобами масової
інформації, майор міліції.
Посадові обов'язки:
Профілактика дорожньо-транспортних пригод, дитячого дорожньо-транспортного
травматизму-організація цієї роботи в середніх і вищих навчальних закладах, на
підприємствах, в установах і організаціях. Тематичні виступи в засобах масової
інформації-періодична преса, радіо, телебачення. Організація роботи громадських
формувань ДАІ на території Запорізької області - дружинники і позаштатні співробітники
ДАІ, кураторство над районними підрозділами ДАІ Запорізької області.
Мотив звільнення: за особистим бажанням в зв'язку з пропозицією посади заступника
директора ВАТ "Пришибський комбінат хлібопродуктів" та заступника директора ТОВ
«Постулат».

ОСОБИСТІ ДАНІ Народився: 25 березня 1971 року, одружений, двоє дітей 19-ти та 17-ти років.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ • права водія категорії "В" (стаж 27 років), маю в особистому користуванні автомобіль
Mazda 5, електромобіль Kia Soul EV;
• впевнений користувач ПК (Word, Excel), маю в особистому користуванні ноутбук з
інтернетом;
• українська та російська мови - досконало;
• німецька мова - зі словником;
• закордонний паспорт;
• згоден на переїзд.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ • Великий досвід успішної організаторської та управлінської діяльності;
• Уміння організувати комерційну, господарську діяльність, можливість стратегічно
мислити, приймати ключові рішення і реалізовувати їх в роботі;
• Аналітичний склад розуму, грамотний і ініціативний працівник, хороший організатор,
адміністратор, господарник, пунктуальний, цілеспрямований, вмію працювати
самостійно і в колективі, знаходити спільну мову з діловими партнерами;
• Маю досвід організації діяльності підприємства з «0».
Дуже енергійний. Постійно підвищую свій професійний рівень. Відповідально ставлюся
до серйозних і перспективних пропозицій. Ефективний кризовий менеджер.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты