Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Вiталiй

Директор зі стратегії

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
53 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор з маркетингу

с 05.2020 по наст. время (5 лет 3 месяца)
Freelancer, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

• Управління маркетингом.
• Стратегічний та операційний маркетинг.
• Брендінг та бренд-комунікації.
• Створення нових продуктів та брендів.

ПРОЕКТИ:
•Електротехнічні товари та обладнання. Компанія працює на ринку електротехнічних товарів, основне призначення яких – комплектація електричних щитів від квартирних щитків до трансформаторних станцій.
Відома консалтингова компанія ADVANTER у рамках проекту “Стратегічний консалтинг” провела аудит та низку стратегічних сесій із власником та ключовими співробітниками.
Були поставлені бізнес- цілі на довгостроковий період і ADVANTER підготував аналітичний репорт щодо можливих трансформацій та змін у бізнесі та структурі.
Один із важливих висновків даного репорту: у компанії повністю відсутня функція стратегічного та частково операційного маркетингу. Також відсутній бренд-менеджмент, а існуючий відділ маркетингу (що складається з керівника відділу та шести бренд-менеджерів) виконує функціонал продакт-менеджменту.
Мене запросили до компанії як маркетолога-стратега.
Створено мною в рамках проекту:
1.Змінено архітектуру бренд-портфеля компанії, включаючи корпоративний бренд. Корпоративний бренд стає майстер-брендом, а всі продуктові – суббрендами.
2.Розробив позиціонування та точки диференціації майстер-бренду від ключових конкурентів (включно такого конкурента як SIEMENS)
3.Створив маркетингову стратегію розвитку та просування майстер-бренду та суб-брендів. Розробив комунікаційну стратегію.
4.Відповідно до стратегії, розробив та запустив екшн-план операційних маркетингових заходів на півроку, з прив'язкою до термінів, постановкою KPI та бюджетами.
5.Створив ефективну систему виміру та аналітики ринкових показників та репутаційних KPI майстер-бренду. Запроваджено систему регулярних маркетингових аналітичних репортів. Створено та запущено систему обліку отримання нових лідів.
6.Створив та запустив внутрішній алгоритм трансформації (включаючи навчання) продактів у бренд-менеджерів.
7.На основі аналізу клієнтської бази та B2B маркетингу конкурентів, мною була створена і запущена Партнерська програма (B2B), що не має аналогів на ринку, з ROMI від 120 до 200%.
8.Провівши аналітику ринку та визначивши потенціал різних сегментів, я ініціював запуск проекту з виходу на новий ринок, що за ємністю в грошах значно перевищує ринок, на якому компанія на той момент працювала.
9.Проведено трансформацію напрямку digital у бік підвищення ефективності та впровадження нових digital інструментів та метрик.


•Компанія “ДісНа” – один із лідерів на ринках вин та бренді, а також ринку лимонадів.
oТМ “Грузинський Букет” – лідер на українському ринку лимонадів у сегментах “середній+” та “преміум”. Розроблено стратегію комунікацій; створено креативи для рекламної кампанії; запущені digital та SMM кампанії просування бренду.
oТМ “VARDIANI” – грузинсько-український бренд, представлений на ринках тихих вин, бренді та ігристих вин. Розроблено нову архітектуру бренду (перехід від парасолькового бренду у формат Майстер-бренд +

Директор з маркетингу

с 08.2011 по 05.2020 (8 лет 9 месяцев)
EUROIZOL, група компаній, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Проведено аудит маркетингу. За результатами створено нову структуру маркетингу, розроблено функціональні обов'язки, проведено оцінку персоналу.
•За незалежними оцінками – під моїм керівництвом створена найсильніша і найефективніша команда маркетингу на ринку будівельних матеріалів (у сегментах бізнесу EUROIZOL).
•Реалізовано поділ відділу продажу та маркетингу на два незалежні напрямки. Створено бізнес-процеси щодо взаємодії напряму маркетингу з іншими підрозділами компанії.
•Введено нові стандарти стратегічного та операційного маркетингу. Організовано сотні рекламних та маркетингових кампаній.
•Позиціонування, диференціювання та відбудова від конкурентів ключових брендів – світових та європейських лідерів у своїх сегментах будівельного ринку (ТОП 20 у продажах компанії).
•Створено систему досліджень та збору інформації. Система оцінки ефективності рекламно-маркетингових заходів.
•18 співробітників у підпорядкуванні.
•54 ТМ у управлінні маркетингу.
•Динаміка ринкових та бізнес показників у середньому + 15-20% за рік.

Директор зі стратегії, партнер

с 02.2010 по 12.2011 (1 год 10 месяцев)
Агентство маркетингового аутсорсинга “BrainsUP”, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•PepsiCo: розроблено концепти для оновлення позиціонування бренду Adrenaline Rush (енергетичний напій, лідер ринку); розроблено портфельну стратегію розвитку бренду “Русский Дар” (квас, №4 на ринку); створено 18 концептів для нового бренду у новому сегменті ринку безалкогольних напоїв.
•“Ніжнє Дотик” (засоби гігієни): розроблено стратегію розвитку бренду та маркетингову стратегію на три роки; розроблено план маркетингу та оперативних заходів на 2010/2011 рр.
•Розроблено чотири концепти для бренду нового італійського ресторану.
•Для нового віскі Red Lion на ринках східної Європи розроблено позиціонування та комунікаційна стратегія.

Керуючий директор

с 05.2009 по 11.2009 (6 месяцев)
Дизайн-бюро “Карандаш”, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

•Рестарт агентства – повна зміна стратегії та вихід із кризи. Фактично проведено репозиціонування та ребрендинг агентства на ринку графічного дизайну.
•Сформовано новий штат агентства.
•Nestle – рестайлінг айдентики та редизайн упаковок кондитерських виробів Свiточ.
•Створено логотип та фірмовий стиль для одного з найбільших рітейлерiв електроніки та побутової техніки MOYO.
•Збільшено кількість клієнтів на 100%.

Директор з маркетингу

с 05.2005 по 03.2009 (3 года 10 месяцев)
Група компаній “Нові Продукти”, Київ (Харчова промисловість)

•Створив і вивів у різні сегменти ринку напоїв шість брендів, включаючи REVO, що став культовим. Два з них, REVO та King's Bridge протягом року увійшли до четвірки лідерів.
• Ряд кампаній отримали найвищу оцінку у професіоналів рекламно-маркетингової спільноти:
- Гран Прі Effie Awards Ukraine 2007 (кампанія релончу бренду Non Stop)
- Гран Прі UA EXPERT 2007 (кампанія лонча бренду REVO)
- Гран Прі KAKADU Awards 2007 (кампанія лонча бренду REVO)
•Завдяки цим досягненням компанія Нові Продукти стає однозначним лідером ринку слабоалкогольних напоїв (45 % від обсягу) та першим локальним гравцем, який становив серйозну конкуренцію на ринку енергетиків західним брендам, з часткою ринку 17%.
•У 2005-2006 роках під моїм управлінням бренд SAHKE стає одним із лідерів російського ринку слабоалкогольних напоїв.
•Брав участь у створенні та адаптації в компанії корпоративного бренду “Нові Продукти”.
•Найбільш значущі кампанії та проекти:
– Релонч ТМ Non Stop: інтегрована кампанія, з використанням вірусного маркетингу, прямої реклами на ТБ, агресивних та епатуючих рекламних матеріалів, продакт-плейсмент у комп'ютерній грі S.T.A.L.K.E.R та наступною PR кампанією даної події. Результат релончу – бренд виходить на друге місце за часткою ринку, обігнавши Red Bull та приростом продажів понад 90%.
– Створення та кампанія лончу бренду REVO: бенчмаркінг; дослідження; позиціонування; розробка товару; стратегія комунікації на "територіях бренду"; кампанія лонча. Результати: з моменту запуску у 2007 році протягом року – 15% ринку; перший український бренд, який самі споживачі назвали культовим; єдиний, на думку молоді, локальний бренд, який можна назвати молодіжним (підтверджено дослідженнями).
– Створення та виведення на ринок слабоалкогольних напоїв бренду King's Bridge. Єдиний бренд у портфелі компанії, виведений на ринок "без центу на рекламу" і завоював протягом року четверте місце на ринку, виключно завдяки правильному концепту, інноваційному для ринку САН упаковці та якісному дизайну.
– Іміджева кампанія бренду SHAKE 2006-2007 року. ТБ-кампанія, ООН-кампанія, Програма “Шиканем” на каналі Інтер. Результати зростання продажів 20%.
На основі успішного кейсу REVO розробив два майстер-класи "Від інновацій до культу" та "Підвищення ефективності комунікацій при невеликих бюджетах". Із майстер-класами виступав на конференціях Українського клубу маркетингу.

Бренд менеджер. Керівник проектів.

с 05.2001 по 12.2004 (3 года 7 месяцев)
ТПК “АЛЕФ”, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

•Керував брендами Bacardi та MARTINI на території України.
•Фактично перезапустив бренд BACARDI в Україні, розробивши та застосувавши ефективну стратегію проникнення через ключові канали та ключових тренд-сеттерів.
•Вивів на ринок елітного алкоголю три бренди в сегменти текіла та барні лікери.
•У період моєї роботи в департаменті АЛЕФ Еліт стає лідером ринку елітного алкоголю. Основний продаж генерував бренд MARTINI.
•Реалізовано низку проектів для партнерів департаменту, компаній-лідерів світового ринку алкоголю – DIAGEO, Brown Forman, Allied Domecq. Найбільш успішний – лонч оновленої горілки FINLANDIA.

Образование

Києво-Могилянська Бізнес-Школа

Управління маркетингом, Київ
Высшее, с 2006 по 2007 (1 год)

Дніпропетровський Держ. Технічний університет залізничного транспорту.

Інженер-будівельник, Дніпро
Высшее, с 1992 по 1997 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Digital Branding: Best Cases 2013 (Москва).

2013

HiBrand (Wally Olins) (Москва).

2008

Мастер-классы и семинары: Scott Bradberry, Jack Trout, Philip Cotter, Ell Rice.

2006-2007

Курсы развития управленческих навыков. Киев.

2006

Практические курсы для бренд-менеджеров. Москва.

2005

Семинары BACARDI Best practice (Варшава), DIADEO Best practice (Дублин).

2003-2004

Плюс сотни книг по бизнесу, менеджменту, маркетингу и стратегиям.

2001-наст. время

Дополнительная информация

Brand-portfolio: www.glukhov.com.ua

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты