- PRO
Вiталiй
Директор зі стратегії
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 53 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Киев, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7526007/
Опыт работы
Директор з маркетингу
с 05.2020 по наст. время
(5 лет 3 месяца)
Freelancer, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
• Управління маркетингом.
• Стратегічний та операційний маркетинг.
• Брендінг та бренд-комунікації.
• Створення нових продуктів та брендів.
ПРОЕКТИ:
•Електротехнічні товари та обладнання. Компанія працює на ринку електротехнічних товарів, основне призначення яких – комплектація електричних щитів від квартирних щитків до трансформаторних станцій.
Відома консалтингова компанія ADVANTER у рамках проекту “Стратегічний консалтинг” провела аудит та низку стратегічних сесій із власником та ключовими співробітниками.
Були поставлені бізнес- цілі на довгостроковий період і ADVANTER підготував аналітичний репорт щодо можливих трансформацій та змін у бізнесі та структурі.
Один із важливих висновків даного репорту: у компанії повністю відсутня функція стратегічного та частково операційного маркетингу. Також відсутній бренд-менеджмент, а існуючий відділ маркетингу (що складається з керівника відділу та шести бренд-менеджерів) виконує функціонал продакт-менеджменту.
Мене запросили до компанії як маркетолога-стратега.
Створено мною в рамках проекту:
1.Змінено архітектуру бренд-портфеля компанії, включаючи корпоративний бренд. Корпоративний бренд стає майстер-брендом, а всі продуктові – суббрендами.
2.Розробив позиціонування та точки диференціації майстер-бренду від ключових конкурентів (включно такого конкурента як SIEMENS)
3.Створив маркетингову стратегію розвитку та просування майстер-бренду та суб-брендів. Розробив комунікаційну стратегію.
4.Відповідно до стратегії, розробив та запустив екшн-план операційних маркетингових заходів на півроку, з прив'язкою до термінів, постановкою KPI та бюджетами.
5.Створив ефективну систему виміру та аналітики ринкових показників та репутаційних KPI майстер-бренду. Запроваджено систему регулярних маркетингових аналітичних репортів. Створено та запущено систему обліку отримання нових лідів.
6.Створив та запустив внутрішній алгоритм трансформації (включаючи навчання) продактів у бренд-менеджерів.
7.На основі аналізу клієнтської бази та B2B маркетингу конкурентів, мною була створена і запущена Партнерська програма (B2B), що не має аналогів на ринку, з ROMI від 120 до 200%.
8.Провівши аналітику ринку та визначивши потенціал різних сегментів, я ініціював запуск проекту з виходу на новий ринок, що за ємністю в грошах значно перевищує ринок, на якому компанія на той момент працювала.
9.Проведено трансформацію напрямку digital у бік підвищення ефективності та впровадження нових digital інструментів та метрик.
•Компанія “ДісНа” – один із лідерів на ринках вин та бренді, а також ринку лимонадів.
oТМ “Грузинський Букет” – лідер на українському ринку лимонадів у сегментах “середній+” та “преміум”. Розроблено стратегію комунікацій; створено креативи для рекламної кампанії; запущені digital та SMM кампанії просування бренду.
oТМ “VARDIANI” – грузинсько-український бренд, представлений на ринках тихих вин, бренді та ігристих вин. Розроблено нову архітектуру бренду (перехід від парасолькового бренду у формат Майстер-бренд +
Директор з маркетингу
с 08.2011 по 05.2020
(8 лет 9 месяцев)
EUROIZOL, група компаній, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Проведено аудит маркетингу. За результатами створено нову структуру маркетингу, розроблено функціональні обов'язки, проведено оцінку персоналу.
•За незалежними оцінками – під моїм керівництвом створена найсильніша і найефективніша команда маркетингу на ринку будівельних матеріалів (у сегментах бізнесу EUROIZOL).
•Реалізовано поділ відділу продажу та маркетингу на два незалежні напрямки. Створено бізнес-процеси щодо взаємодії напряму маркетингу з іншими підрозділами компанії.
•Введено нові стандарти стратегічного та операційного маркетингу. Організовано сотні рекламних та маркетингових кампаній.
•Позиціонування, диференціювання та відбудова від конкурентів ключових брендів – світових та європейських лідерів у своїх сегментах будівельного ринку (ТОП 20 у продажах компанії).
•Створено систему досліджень та збору інформації. Система оцінки ефективності рекламно-маркетингових заходів.
•18 співробітників у підпорядкуванні.
•54 ТМ у управлінні маркетингу.
•Динаміка ринкових та бізнес показників у середньому + 15-20% за рік.
Директор зі стратегії, партнер
с 02.2010 по 12.2011
(1 год 10 месяцев)
Агентство маркетингового аутсорсинга “BrainsUP”, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
•PepsiCo: розроблено концепти для оновлення позиціонування бренду Adrenaline Rush (енергетичний напій, лідер ринку); розроблено портфельну стратегію розвитку бренду “Русский Дар” (квас, №4 на ринку); створено 18 концептів для нового бренду у новому сегменті ринку безалкогольних напоїв.
•“Ніжнє Дотик” (засоби гігієни): розроблено стратегію розвитку бренду та маркетингову стратегію на три роки; розроблено план маркетингу та оперативних заходів на 2010/2011 рр.
•Розроблено чотири концепти для бренду нового італійського ресторану.
•Для нового віскі Red Lion на ринках східної Європи розроблено позиціонування та комунікаційна стратегія.
Керуючий директор
с 05.2009 по 11.2009
(6 месяцев)
Дизайн-бюро “Карандаш”, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
•Рестарт агентства – повна зміна стратегії та вихід із кризи. Фактично проведено репозиціонування та ребрендинг агентства на ринку графічного дизайну.
•Сформовано новий штат агентства.
•Nestle – рестайлінг айдентики та редизайн упаковок кондитерських виробів Свiточ.
•Створено логотип та фірмовий стиль для одного з найбільших рітейлерiв електроніки та побутової техніки MOYO.
•Збільшено кількість клієнтів на 100%.
Директор з маркетингу
с 05.2005 по 03.2009
(3 года 10 месяцев)
Група компаній “Нові Продукти”, Київ (Харчова промисловість)
•Створив і вивів у різні сегменти ринку напоїв шість брендів, включаючи REVO, що став культовим. Два з них, REVO та King's Bridge протягом року увійшли до четвірки лідерів.
• Ряд кампаній отримали найвищу оцінку у професіоналів рекламно-маркетингової спільноти:
- Гран Прі Effie Awards Ukraine 2007 (кампанія релончу бренду Non Stop)
- Гран Прі UA EXPERT 2007 (кампанія лонча бренду REVO)
- Гран Прі KAKADU Awards 2007 (кампанія лонча бренду REVO)
•Завдяки цим досягненням компанія Нові Продукти стає однозначним лідером ринку слабоалкогольних напоїв (45 % від обсягу) та першим локальним гравцем, який становив серйозну конкуренцію на ринку енергетиків західним брендам, з часткою ринку 17%.
•У 2005-2006 роках під моїм управлінням бренд SAHKE стає одним із лідерів російського ринку слабоалкогольних напоїв.
•Брав участь у створенні та адаптації в компанії корпоративного бренду “Нові Продукти”.
•Найбільш значущі кампанії та проекти:
– Релонч ТМ Non Stop: інтегрована кампанія, з використанням вірусного маркетингу, прямої реклами на ТБ, агресивних та епатуючих рекламних матеріалів, продакт-плейсмент у комп'ютерній грі S.T.A.L.K.E.R та наступною PR кампанією даної події. Результат релончу – бренд виходить на друге місце за часткою ринку, обігнавши Red Bull та приростом продажів понад 90%.
– Створення та кампанія лончу бренду REVO: бенчмаркінг; дослідження; позиціонування; розробка товару; стратегія комунікації на "територіях бренду"; кампанія лонча. Результати: з моменту запуску у 2007 році протягом року – 15% ринку; перший український бренд, який самі споживачі назвали культовим; єдиний, на думку молоді, локальний бренд, який можна назвати молодіжним (підтверджено дослідженнями).
– Створення та виведення на ринок слабоалкогольних напоїв бренду King's Bridge. Єдиний бренд у портфелі компанії, виведений на ринок "без центу на рекламу" і завоював протягом року четверте місце на ринку, виключно завдяки правильному концепту, інноваційному для ринку САН упаковці та якісному дизайну.
– Іміджева кампанія бренду SHAKE 2006-2007 року. ТБ-кампанія, ООН-кампанія, Програма “Шиканем” на каналі Інтер. Результати зростання продажів 20%.
На основі успішного кейсу REVO розробив два майстер-класи "Від інновацій до культу" та "Підвищення ефективності комунікацій при невеликих бюджетах". Із майстер-класами виступав на конференціях Українського клубу маркетингу.
Бренд менеджер. Керівник проектів.
с 05.2001 по 12.2004
(3 года 7 месяцев)
ТПК “АЛЕФ”, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
•Керував брендами Bacardi та MARTINI на території України.
•Фактично перезапустив бренд BACARDI в Україні, розробивши та застосувавши ефективну стратегію проникнення через ключові канали та ключових тренд-сеттерів.
•Вивів на ринок елітного алкоголю три бренди в сегменти текіла та барні лікери.
•У період моєї роботи в департаменті АЛЕФ Еліт стає лідером ринку елітного алкоголю. Основний продаж генерував бренд MARTINI.
•Реалізовано низку проектів для партнерів департаменту, компаній-лідерів світового ринку алкоголю – DIAGEO, Brown Forman, Allied Domecq. Найбільш успішний – лонч оновленої горілки FINLANDIA.
Образование
Києво-Могилянська Бізнес-Школа
Управління маркетингом, Київ
Высшее, с 2006 по 2007 (1 год)
Дніпропетровський Держ. Технічний університет залізничного транспорту.
Інженер-будівельник, Дніпро
Высшее, с 1992 по 1997 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
Digital Branding: Best Cases 2013 (Москва).
2013
HiBrand (Wally Olins) (Москва).
2008
Мастер-классы и семинары: Scott Bradberry, Jack Trout, Philip Cotter, Ell Rice.
2006-2007
Курсы развития управленческих навыков. Киев.
2006
Практические курсы для бренд-менеджеров. Москва.
2005
Семинары BACARDI Best practice (Варшава), DIADEO Best practice (Дублин).
2003-2004
Плюс сотни книг по бизнесу, менеджменту, маркетингу и стратегиям.
2001-наст. время
Дополнительная информация
Brand-portfolio: www.glukhov.com.ua
Другие резюме этого кандидата
Киев
Глухoв Віталій 1972 р.н. (Viber, Telegram) Претендент на керівну посаду у сфері маркетингу brand-portfolio: www.glukhov.com.ua LinkedIn Skype: vitaliy_glukhov Кар'єра та досягнення: 2020 (червень...
Рассматривает должности: Маркетолог-стратег на ринку напоїв, Керівник проєкту
Киев
Віталій Глухов 12-річний досвід на ринку напоїв. 23-річний досвід у маркетингу, насамперед у брендингу, бренд-комунікаціях, створенні нових продуктів/брендів та управлінні маркетингом. Бізнес-освіта...
Похожие кандидаты
-
Маркетолог (стратегічний маркетинг, digital, project)
Киев, Ужгород -
Operations, Strategy Lead
Киев -
Бренд-стратег
Киев -
Керівник (інвестиції, фінанси, контролінг, стратегія)
170000 грн, Киев -
Керуючий рестораном, директор ресторану (запуск нових закладів, ребрендинг, розробка стратегії)
Киев -
Руководитель отдела маркетинга, стратег, бренд-менеджер, коммерческий директор
Киев