Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 мая 2024 Файл

Вiталiй

Директор з маркетингу

Возраст:
52 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Глухів Віталій
1972 р.н.
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber, Telegram)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Претендент на керівну посаду у сфері маркетингу
brand-portfolio: www.glukhov.com.ua
LinkedIn
Skype: vitaliy_glukhov

Кар'єра та досягнення:

2020 (червень) – наст. час Freelance. Директор з маркетингу.
• Управління маркетингом.
• Стратегічний та операційний маркетинг.
• Брендінг та бренд-комунікації.

ПРОЕКТИ:

• Компанія “ДісНа” – один із лідерів на ринках вин та бренді, а також ринку лимонадів.
• ТМ “Грузинський Букет” – лідер на українському ринку лимонадів у сегментах “середній+” та “преміум”. Розроблено стратегію комунікацій; створено креативи для рекламної кампанії; запущені digital та SMM кампанії просування бренду.
• ТМ “VARDIANI” – грузинсько-український бренд, представлений на ринках тихих вин, бренді та ігристих вин. Розроблено нову архітектуру бренду (перехід від парасолькового бренду у формат Майстер-бренд + суббренди). Спираючись на нову архітектуру бренду, створено бренд-позиціонування та точки диференціації від конкурентів, сформовано “території бренду”, на основі яких розроблено креативи та запущено digital та SMM кампанії.
• ТМ “Kartuli Vazi” – грузинські еталонні вина. Лідер на ринку тихих вин у сегменті “грузинські вина” та загалом на ринку вин у сегменті “середній+”. Створено SMM та digital стратегії; запущено відповідні кампанії просування.

• “Електро- та акумуляторні інструменти ТМ DWT та ТМ Crown”. Від найбільшого виробника інструментів в Азії та одного з найбільших у світі – корпорації Merit Link:
• Створена з нуля служба маркетингу – співробітники, компетенції та бізнес-процеси.
• Сформовано бізнес-процеси “маркетинг VS продакт-менеджмент, R&D та ЗЕД, продажі”.
• Запущений на практиці стратегічний бренд-маркетинг: коригування позиціонування брендів, планування 2022 ТМ DWT та Crown (маркетинг-мікс та річний план маркетингу).
• Креативна стратегія рекламної кампанії бренду DWT. Розроблено креативи для рекламної кампанії.
• Комунікаційна та медіа-стратегії.
• Підготовлено “під ключ” до запуску національну інтегровану рекламну кампанію бренду DWT: ООН, транспорт, digital (Programmatic DV 360, YouTube, SMM).

2011 (серпень) – 2020 (травень) Група компаній “EUROIZOL”. Директор з маркетингу.

• Проведено аудит маркетингу. За результатами створено нову структуру маркетингу, розроблено функціональні обов'язки, проведено оцінку персоналу.
• За незалежними оцінками – під моїм керівництвом створена найсильніша і найефективніша команда маркетингу на ринку будівельних матеріалів (у сегментах бізнесу EUROIZOL).
• Реалізовано поділ відділу продажу та маркетингу на два незалежні напрямки. Створено бізнес-процеси щодо взаємодії напряму маркетингу з іншими підрозділами компанії.
• Введено нові стандарти стратегічного та операційного маркетингу. Організовано сотні рекламних та маркетингових кампаній.
• Позиціонування, диференціювання та відбудова від конкурентів ключових брендів – світових та європейських лідерів у своїх сегментах будівельного ринку (ТОП 20 у продажах компанії).
• Створено систему досліджень та збору інформації. Система оцінки ефективності рекламно-маркетингових заходів.
• 18 співробітників у підпорядкуванні.
• 54 ТМ у управлінні маркетингу.
• Динаміка ринкових та бізнес показників у середньому + 15-20% за рік.

2010 (березень) - 2011 (грудень) Агентство маркетингового аутсорсингу "BrainsUP". Директор зі стратегії, партнер.

• PepsiCo: розроблено концепти для оновлення позиціонування бренду Adrenaline Rush (енергетичний напій, лідер російського ринку); розроблено портфельну стратегію розвитку бренду “Російський Дар” (квас, №4 на російському ринку); створено 18 концептів нового бренду у новому сегменті безалкогольних напоїв для російського ринку.
• “Ніжнє Дотик” (засоби гігієни): розроблено стратегію розвитку бренду та маркетингову стратегію на три роки; розроблено план маркетингу та оперативних заходів на 2010/2011 рр.
• Розроблено чотири концепти для бренду нового італійського ресторану.
• Для нового віскі Red Lion на ринках східної Європи розроблено позиціонування та комунікаційна стратегія.

2009 (травень – листопад) Дизайн-бюро “КАРАНДАШ” (United Communications Group – структура Андрія Федорова).
Керуючий директор.

• Рестарт агентства – повна зміна стратегії та вихід із кризи. Фактично проведено репозиціонування та ребрендинг агентства на ринку графічного дизайну.
• Сформовано новий штат агентства.
• Nestle – рестайлінг айдентики та редизайн упаковок кондитерських виробів Свiточ.
• Створено логотип та фірмовий стиль для одного з найбільших рітейлерiв електроніки та побутової техніки MOYO.
• Збільшено кількість клієнтів на 100%.

2005-2009 Група компаній “Нові Продукти”. Директор з маркетингу.

• Створив і вивів у різні сегменти ринку напоїв шість брендів, включаючи REVO, що став культовим. Два з них, REVO та King's Bridge протягом року увійшли до четвірки лідерів.
• Ряд кампаній отримали найвищу оцінку у професіоналів рекламно-маркетингової спільноти:
- Гран Прі Effie Awards Ukraine 2007 (кампанія релончу бренду Non Stop)
- Гран Прі UA EXPERT 2007 (кампанія лонча бренду REVO)
- Гран Прі KAKADU Awards 2007 (кампанія лонча бренду REVO)
• Завдяки цим досягненням компанія Нові Продукти стає однозначним лідером ринку слабоалкогольних напоїв (45 % від обсягу) та першим локальним гравцем, який становив серйозну конкуренцію на ринку енергетиків західним брендам, з часткою ринку 17%.
• У 2005-2006 роках під моїм управлінням бренд SAHKE стає одним із лідерів російського ринку слабоалкогольних напоїв.
• Брав участь у створенні та адаптації в компанії корпоративного бренду “Нові Продукти”.
• Найбільш значущі кампанії та проекти:
– Релонч ТМ Non Stop: інтегрована кампанія, з використанням вірусного маркетингу, прямої реклами на ТБ, агресивних та епатуючих рекламних матеріалів, продакт-плейсмент у комп'ютерній грі S.T.A.L.K.E.R та наступною PR кампанією даної події. Результат релончу – бренд виходить на друге місце за часткою ринку, обігнавши Red Bull та приростом продажів понад 90%.
– Створення та кампанія лончу бренду REVO: бенчмаркінг; дослідження; позиціонування; розробка товару; стратегія комунікації на "територіях бренду"; кампанія лонча. Результати: з моменту запуску у 2007 році протягом року – 15% ринку; перший український бренд, який самі споживачі назвали культовим; єдиний, на думку молоді, локальний бренд, який можна назвати молодіжним (підтверджено дослідженнями).
– Створення та виведення на ринок слабоалкогольних напоїв бренду King's Bridge. Єдиний бренд у портфелі компанії, виведений на ринок "без центу на рекламу" і завоював протягом року четверте місце на ринку, виключно завдяки правильному концепту, інноваційному для ринку САН упаковці та якісному дизайну.
– Іміджева кампанія бренду SHAKE 2006-2007 року. ТБ-кампанія, ООН-кампанія, Програма “Шиканем” на каналі Інтер. Результати зростання продажів 20%.
На основі успішного кейсу REVO розробив два майстер-класи "Від інновацій до культу" та "Підвищення ефективності комунікацій при невеликих бюджетах". Із майстер-класами виступав на конференціях Українського клубу маркетингу.

2001-2004 ТПК "АЛЕФ". Департамент елітного алкоголю. Бренд менеджер. Керівник проектів.

• Керував брендами Bacardi та MARTINI на території України.
• Фактично перезапустив бренд BACARDI в Україні, розробивши та застосувавши ефективну стратегію проникнення через ключові канали та ключових тренд-сеттерів.
• Вивів на ринок елітного алкоголю три бренди в сегменти текіла та барні лікери.
• У період моєї роботи в департаменті АЛЕФ Еліт стає лідером ринку елітного алкоголю. Основний продаж генерував бренд MARTINI.
• Реалізовано низку проектів для партнерів департаменту, компаній-лідерів світового ринку алкоголю – DIAGEO, Brown Forman, Allied Domecq. Найбільш успішний – лонч оновленої горілки FINLANDIA.

Освіта:

2006 - 2007 Києво-Могилянська Бізнес-Школа. Управління маркетингом.
1989 - 1997 Дніпропетровський Держ. Технічний університет залізничного транспорту. Спеціальність: Інженер-будівельник.

Додаткова освіта та джерела знань:
2013 Digital Branding: Best Cases 2013.
2008 HiBrand (Wally Olins).
2006-2007 Майстер-класи та семінари: Scott Bradberry, Jack Trout, Philip Cotter, Ell Rice.
2006 Курси розвитку управлінських навичок. Київ.
2005 Практичні курси для бренд-менеджерів. Москва.
2003-2004 Семінари BACARDI Best practice (Варшава), DIADEO Best practice (Дублін).
Плюс сотні книг з бізнесу, менеджменту, маркетингу та стратегій.

Особистісні навички:
Високий рівень само-мотивації.
Постійна самоосвіта на основі книг та вивчення успішних кейсів.
Самоаналіз та відкриття нових можливостей – один із головних пріоритетів у розвитку особистості.
Схильний скоріше до нестандартних, ніж очікуваних рішень.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: