Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 24 мая 2022 Файл

Вячеслав

Регіональний менеджер

Возраст:
43 года
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

м. Одеса, Україна
тел. моб.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Шутка Вячеслав Степанович
Особиста інформація

Дата та місце народження: 17 вересня 1980 р., м. Кропивницький.
Національність: українець.
Сімейний стан: одружений, 2 дітей 16 та 9 років.

Освіта

Кіровоградський державний технічний університет, 1997 – 2002 рр.,
стаціонарне навчання.
Спеціальність: Економіст, «Бухгалтерський облік та аудит».

Досвід роботи

2013 р. - по теперішній час – регіональний менеджер ПрАТ «Оболонь» Південний регіон (Одеська, Миколаївська, Херсонська обл.).
1. Формування торгової команди (штат 250 чоловік), контроль за виконанням КРІ.
2. Підбір логістичних компаній ( дистрибуторів) на умовах співпраці з головним підприємством та згідно потреб території.
3.Участь в перемовах з національними, локальними та регіональними мережами.
4.Розробка стратегії розвитку регіону, програми по збільшенню обсягів збуту і координація їх виконання.
5. Забезпечення цільового використання фінансових ресурсів, наданих для роботи в регіоні, підготовка і представлення звітів керівництву по наступним напрямках: попит на окремі найменування товарів і перелік товарів; обсяги продаж; фінансові й економічні показники діяльності в регіоні.
6. Здійснення збору інформації про регіональний ринок (активна /неактивна клієнтська база, кількість населення, загальний рівень цін і співвідношення заробітної плати, основний споживчий попит, діяльність конкурентів у регіоні ін.).
7. Аналіз інформації про регіональний ринок і на основі результатів аналізу розробка стратегії по представленню товарів у регіоні.
8. Забезпечення реалізації рекламних кампаній по просуванню товарів у регіоні, реалізація PR-кампаній по формуванню сприятливого іміджу підприємства в регіоні з урахуванням місцевої специфіки.
9. Організація і розвиток системи дистрибуції в регіоні, здійснення пошуку партнерів (для спільного освоєння регіонального ринку).
10.Організація роботи торгової команди, здійснення координації мерчандайзингу в регіоні.
11.Координація своєї роботи з центральним офісом підприємства (головним підприємством), забезпечення виконання провідних вказівок і розпоряджень керівництва центрального офісу (головного підприємства).
12. Представлення і захист інтересів підприємства в регіоні.
Досягнення на посаді RM:
Cформовано торгову команду ­­- як основа успіху розвитку компанії;
Збільшено клієнську базу на 30% в 2013/2014 роках по південному регіону;
Досягнуто найбільшої долі продажу по корпорації в каналі традційна торгівля 27% за 6місяців 2021р.згідно даних Укрпиво та АС Нільсен.
В результаті партнерських взаємовідносин досягнуто співпрацю з мережою Пасічний 200маг. в долі 50% протягом 8 років;
Розпочато співпрацю з Мережою Копійка,100маг.;
Досягнуто ексклюзивної співпраці з 5ми аквапарками південного регіону.
За власної ініціативи розпочато налив та випуск б/а напою мохіто в асортименті у кеги який став лідером в 2017р у розливних напоях та пива ТМ Южанка;
Результат командної роботи - краща динаміка протягом 2013-2017 років по корпорації, на рівні 130%;
Кращий RM по результатам 2014 р, Почесна грамота від Президента компанії;
Найвища винагорода корпорації ПрАТ Оболонь, значок «Золотий грифон №2» в 2016 р;
Почесна Грамота Міністерства Аграрної політики та продовольства України в 2016 р.

2010-2013 р. – територіальний менеджер ПрАТ «Оболонь» (м. Кривий Ріг, Нікополь, П`ятихатки)

1. Розробка й організація проведення передпродажних заходів щодо створення умов для планомірного продажу товарів, задоволення попиту покупців на товари.
2. Контроль за розробкою і реалізацією бізнес-планів і комерційних умов , що укладаються, договорів і контрактів, оцінюючи ступінь можливого ризику.
3. Виявлення найбільш ефективних секторів ринку продаж товарів, розробка комплексу заходів щодо використання можливостей ринку товарів.
4. Розробка і забезпечення реалізації заходів щодо організації і створення мережі збуту товарів (розробка і побудова каналів руху товарів до споживачів; побудова відносин з оптовими і роздрібними торговими підприємствами, іншими посередниками; розвиток дилерських відносин).
5. Контроль з доставки та відвантаження товарів покупцям по укладених договорах.
6. Контроль оплати покупцями товарів по укладених договорах.
7. Аналіз обсягу продаж і підготовка звітів за результатами аналізу.
8. Здійснення підбору і навчання персоналу по продажах (торгових представників, супервайзерів), визначення задач підлеглим працівникам.
Досягнення на посаді ASM:
Збільшено клієнтську базу на 20% та холодильного обладнання на 35%;
Досягнуто долю ексклюзивних тт які працювали по пиву складала 8% від загальної кількості пивних тт; ТТ з долею 50% по пиву складали 26% від загальної кількості тт.
Збільшено продажі в період виконання обов`язків на 170%, як наслідок підвищення по кар’єрній драбині до рівня RM;
Кращий АSM по pезультатам роботи 2011 р., грамота від міністра Аграрної політики та продовольства України;
Кращий АSМ по результатам роботи в 2012 р, найвища винагорода корпорації ПрАТ Оболонь , значок «Золотий грифон №1» в 2013 р.
2007-2010р. – супервайзер ПрАТ «Оболонь» (м. Кропивницький)

контроль над поточною роботою “польових” співробітників;
навчання та коучинг співробітників;
консультативна підтримка та інформаційне забезпечення;
координація дій команди, розподіл завдань;
доведення цілей, завдань компанії до співробітників;
збір, групування і надання звітності по діяльності підпорядкованої йому команди;
адміністрування: розподіл роботи, облік робочого часу, розрахунок заробітної плати і т.д.
Досягнення на посаді SV:
Збільшено клієнтську базу на 20%.
Досягнуто динаміку по результатам роботи 200% за 3 роки, як наслідок підвищення по кар’єрній драбині до рівні ASM;
2005 р.-2007 р – торговий представник ПрАТ «Оболонь» (м. Кропивницький)

Досягнення на посаді ТП:
Збільшено клієнтську базу на 25%;
Досягнуто динаміки на рівні 120%.
Додаткова освіта :
-тренінг «7 кроків эфективних продажів», м. Кропивницький
-тренінг «Робота з запереченнями», м Херсон.
-тренінг «Специфіка роботи в сегменті HoReKa», м. Одеса.
-тренінг «Менеджерський цикл» (Навички супервайзера), м. Одеса.
-тренінг «Правила домінування», м.Ізмаїл.
-тренінг «Ділові переговори», м. Білгород-Дністровський.
-тренінг «Управління по збалансованій системі показників» м. Київ

Професійні навички:
- Досвідчений користувач ПК: Інтернет, Word, Excel, PowerPoint, Business Analysis, 1С.
- Досвід управління людьми.
- Навички стратегічного планування.
- Навички моніторингу та аналізу.
- Навички проведення ділових переговорів.
- Навички планування продажів.
- Уміння організувати людей і процеси;
- Управління змінами та змінами, готовність до них.

Особисті якості:
- Швидке прийняття рішення в критичних ситуаціях;
- Уміння взяти на себе відповідальність за результат, дії і рішення;
- Сміливість в рішеннях і діях;
- Ухвалення нестандартних рішень в області управління;
- Персональне лідерство;
- Націленість на високий результат;
- Критичне мислення.

Мови

Українська – рідна.
Російська – вільно.

Додаткова інформація

Водійське посвідчення – категорія «А,В,С,Е». Наявність власного авто.
Служба в Збройних силах України 2002р.
Готовність до відряджень

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: