Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 марта 2020 PRO

Александр

Керуючий, заступник керуючого підрозділом, філією, представництвом, 23 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу

с 03.2018 по наст. время (6 лет 2 месяца)
АТ Ощадбанк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- пошук та залучення на обслуговування потенційних клієнтів. мікро-, малого та середнього бізнесу, виявляю їх потреби щодо банківського обслуговування, в т.ч здійснюю моніторинг клієнтської бази відділення з метою здійснення крос-продажів банківських продуктів;
- організація та проводення зустрічей (перемовин) з клієнтами, презентації, підготовка та надсилання комерційних пропозицій клієнтам щодо співпраці з банком;
- забезпечення координації роботи клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу з Банком в частині взаємодії зі всіма необхідними підрозділами;
- супроводження портфелю активних клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, а саме: своєчасне інформування клієнтів про нові банківські продукти і про всі зміни, які стосуються клієнтського обслуговування, забезпечення наявності (оновлення) актуальної інформації про клієнтів у системах банку;
- забезпечення розрахункового обслуговування корпоративних клієнтів за операціями з купівлі/продажу/обміну іноземної валюти на МВРУ та переказів іноземної валюти та в гривні з нерезидентами (проведення експортно-імпортних операцій через лоро рахунки банків – кореспондентів, інвестиції).
- здійснення ідентифікації, верифікації та вивчення клієнтів мікро-, малого та середнього бізнесу, виявлення операцій, які підлягають фінансовому моніторингу, надання повідомлення про такі операції відповідальному працівнику з фінансового моніторингу. У разі встановлення/продовження ділових відносин з публічним діячем, близькою або пов’язаною з ним особою, вживття заходів відповідно до вимог законодавства України та внутрішніх нормативних актів Банку.
- здійснення збору, перевірки необхідних документів для проведення кредитної операції;
- здійснення оцінки фінансового стану клієнтів та оцінку репутації клієнтів при зборі документів на кредитування;
- забезпечення підписання договорів за кредитними операціями;
- приймання участї у перевірці стану та умов зберігання предметів забезпечення та інформування позичальника щодо продовження терміну дії договорів страхування;
- у заходах щодо роботи з простроченою заборгованістю (до 90 днів) та її погашення ;
- організація ефективної роботи співробітників відділу по належному обслуговуванню діючих клієнтів та у процесі виконання поставлених перед відділом задач :
- навчання, розвиток персоналу, налагодження комунікацій між співробітниками;
- участь у робочих нарадах, семінарах з питань, що належать до компетенції підрозділу;
- забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;
- забезпечення проходження співробітниками відділу дистанційного навчання, участі в семінарах;
- забезпечення виконання доведених планових показників з продажу банківських продуктів та інших видів діяльності;
- забезпечення проходження співробітниками відділу навчання, участі в семінарах, тренінгах, за необхідності, проведення додаткового навчання;
- виконання інших обов'язків, віднесених до компетенції підрозділу.

Начальник відділу організації продажів підрозділу

с 09.2016 по наст. время (7 лет 8 месяцев)
АТ «Ощадбанк», Киев (Фінанси, банки, страхування)

організація роботи відділу, керівництво відділом, розподіл посадових завдань та обов’язків між працівниками відділу,
контроль за їх виконанням;
- організація та координація установ віднесених до зони відповідальності з питань продажів послуг та виконання планових завдань;
- аналіз та контроль продажів послуг в установах віднесених до зони відповідальності;
- контроль за дотриманням корпоративних стандартів та якістю обслуговування;
- збір, аналіз, консолідація звітності з продажів та виконання планових завдань;
- надання пропозицій щодо розвитку мережі,закриття установ, режиму роботи установ, чисельності працівників;
- навчання персоналу корпоративним стандартам, стандартам якісного обслуговування, нормативно-правовим документам, технологіям продажу послуг, розвитку крос-продажів;
- доведення планових завдань до підлеглих установ та контроль їх виконання;
- організація інформування клієнтів щодо послуг шляхом проведення презентацій, розповсюдження рекламних матеріалів, листування та телефонних переговорів з клієнтами;
- зустрічі з керівниками підприємств, організацій, установ з питань залучення на обслуговування;
- взаємодія з іншими підрозділами з питань продажів та розвитку бізнесу;
- аналіз клієнтської бази з метою здійснення крос-продажів;
- організація та проведення робочих нарад, семінарів, тренінгів з питань продажу та якості обслуговування ;
- участь у розгляді заяв, звернень клієнтів, вирішення складних та конфліктних ситуацій з клієнтами;
- участь у розбудові партнерської мережі, координація та моніторинг роботи установ в зоні відповідальності з партнерами банку;
- проведення тематичних перевірок з питань продажів та якості обслуговування працівників установ, вигляд установ , обладнання, розміщення рекламних матеріалів;
- проведення виїзних перевірок, подання клопотання про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників, а також клопотання про заохочення;
- підбір працівників, співбесіда та оцінка якості.

Заступник директора Житомирської дирекції ПАТ «БАНК ФОРУМ»

с 06.2013 по 06.2015 (2 года)
ПАТ «БАНК ФОРУМ», Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Забезпечення виконання відділенням планових завдань з продажу банківських продуктів та бюджетних показників за напрямком; залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів; організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення; моніторинг наявного кредитного портфелю з метою недопущення прострочки; пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування у рамках зарплатного карткового проекту ; контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні; виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення; організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; налагодження стійких партнерських відносин з партнерами; аналіз, планування та проведення міроприємств по залученню нових пасивів та утримання діючих ресурсів; пошук клієнтів, проведення переговорів, презентацій в колективах підприємств та організацій; проведення навчань та тренінгів для підлеглих; підписання документів в межах повноважень, визначених відповідною довіреністю банку; організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.

Керуючий відділення Житомирська дирекція

с 05.2012 по наст. время (12 лет)
ПАТ Банк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Керівництво працівниками відділення, розподіл між ними посадових завдань та обов’язків, контроль за їх виконанням; забезпечення виконання відділенням планових завдань з продажу банківських продуктів та бюджетних показників; залучення нових та організація якісного обслуговування існуючих клієнтів; організація роботи з дослідження ринку банківських послуг, моніторингу конкурентного середовища в районі розташування відділення; пошук клієнтів та проведення переговорів на предмет обслуговування по поточних рахунка та у рамках зарплатного карткового проекту ; аналіз динаміки доходів та витрат відділення, фінансового результату діяльності відділення; контроль за дотриманням якості сервісу у відділенні; виявлення потреб клієнтів у банківських продуктах, продаж супутніх продуктів наявним клієнтам відділення; організація та контроль своєчасності та якості наданої звітності на вимогу керівництва; підписання документів в межах повноважень, визначених відповідною довіреністю банку; організація виконання внутрішніх процедур банку, що направлені на здійснення фінансового моніторингу з метою запобігання легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом; забезпечення дотримання працівниками відділення вимог законодавства України та внутрішніх нормативних актів банку, виконання вимог правил внутрішнього трудового розпорядку, правил охорони праці та пожежної безпеки; налагодження стійких партнерських відносин з автосалонами та агентствами з продажу нерухомості у м. Житомирі; аналіз, планування та проведення міроприємств по залученню пасивів фізичних та юридичних осіб.

Директор відділення

с 01.2011 по 06.2012 (1 год 5 месяцев)
ПАТ КБ «Правекс-Банк» в м. Житомирі, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи та здійснення перспективного та поточного планування роботи Відділення; Загальне управління та контроль за роботою працівників; Консультування клієнтів; Залучення клієнтів та виконання планових показників Відділення; Продаж та обслуговування депозитів та відкриття поточних рахунків приватним клієнтам; Продаж та обслуговування беззаставних кредитів,карткових рахунків,кредитів під заставу, інкасування чеків, робота з дорожними чеками приватних клієнтів,робота з векселями; Продаж та обслуговування кредитів мікробізнесу, документарні операції, робота з грошовами переказами, робота з зарплатними проектами; Здійснення фінансового моніторингу; Ведення позабалсового обліку цінностей, забезпечення схоронності грошових коштів,печаток, штампів,ключів.Обслуговування банкоматів в межах наданих повноважень; Виконання вимог чинного законодавства України. Дотримання вимог інформаційної безпеки.

Начальник відділення

с 04.2007 по 11.2009 (2 года 7 месяцев)
VAB банк, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Організація роботи відділення; пошук та залучення клієнтів; збільшення обсягу продажів банківських продуктів на відділенні; аналіз ринку потенційних клієнтів; аналіз якості та ефективності роботи відділення; контроль якості обслуговування клієнтів на відділенні; управління командою відділення, наставництво.

Образование

Державна агроекологічна академія України

Облік та аудит, економіст-бухгалтер, Житомир
Высшее, с 1996 по 2001 (4 года 9 месяцев)

Диплом з відзнакою, стажування за кордоном

Дополнительное образование и сертификаты

VAB академія, Техніка ефективних продажів

2009 р. 5 днів

VAB академія, Комплексне фінансове обслуговування клієнтів в структурному підрозділі банку

2009 р. 5 днів

VAB академія, Ефективна комунікація

2010 р. 2 дні

VAB академія, Ефективний менеджмент

2010 р. 5 днів

Бізнес-тренінг ПАТ КБ «Правекс-Банк» "Ефективні продажі"

2011 р. 5 днів

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop Робота з оргтехнікою ABBYY FineReader Відкриття підрозділу " з нуля" та виведення в беззбитковість Створення ефективного колективу Досягнення підрозділом високих результатів з залучення пасивів

Дополнительная информация

Особисті якості: відповідальність, комунікабельність, ініціативність, ввічливість, вміння спілкуватися з людьми, здатність освоювати нові ділянки роботи за короткий період, високий рівень концентрації уваги, самостійність у прийнятті рішень, вміння брати на себе відповідальність, активність та висока працездатність.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам