Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 февраля 2024 Файл

Ірина

Головний бухгалтер

Возраст:
53 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ірина Баїк
Дата народження: 17/03/1971 р.

АДРЕСА
c.Скнилів вул. Чупринки,15б

ТЕЛ.:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-MAIL
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

09.1998 – 06.2007

Освіта:
Національний університет ім. І. Франка
Спеціальність: економічне та соціальне планування-економіст
Національний університет ім. І. Франка
Спеціальність: облік та аудит-бухгалтер

ПРОФЕСІЙНИЙ ДОСВІД:
11.2021 –по теперішній час
Головний бухгалтер напрямку виробництво ПП НВПП Спаринг Віст Центр
. Ведення підприємства на загальній системі оподаткування,
• Забезпечення усіх етапів бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві
• Підготовка та подача фінансової та податкової звітності.
• Формування облікових політик підприємств, контроль за їх дотриманням.
• Податкове планування та оптимізація оподаткування.
• Робота з банками.
• Переведення обліку з програми 1С 7.7 в 1С 8.3 УТП.
Управління штатом бухгалтерії, координація та аналіз роботи бухгалтерів.
• Участь в розробці бюджетів, план/факторний аналіз.
• Робота з контролюючими органами та органами місцевого самоврядування.
У підпорядкуванні 3 бухгалтери.
04.2019 –29.10.2021
Головний бухгалтер напрямку будівництво (житлове та комерційне будівництво) ТзОВ Будівельна компанія “ВІП-Альянс”
. Ведення підприємства на загальній системі оподаткування,
• Забезпечення усіх етапів бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві
• Підготовка та подача фінансової та податкової звітності.
• Формування облікових політик підприємств, контроль за їх дотриманням.
• Податкове планування та оптимізація оподаткування.
• Робота з банками.
• Переведення обліку з програми 1С 7.7 в 1С 8.3 УТП.
• Ведення у складі будівництва ділянки ,яка займається виробництвом (виготовленням скляних та алюмінієвих конструкцій)

• Управління штатом бухгалтерії, координація та аналіз роботи бухгалтерів.
• Участь в розробці бюджетів, план/факторний аналіз.
• Робота з контролюючими органами та органами місцевого самоврядування.
У підпорядкуванні 3 бухгалтери.
06.2017 – 04.2019
Головний бухгалтер напрямку будівництво (житлове та комерційне будівництво) та девелопмент (управління та експлуатація нерухомості) групи компаній м. Львів. Координація напрямку виробництва у групі компаній.Ведення підприємств на загальній системі оподаткування, спрощеній системі та ФОП 3 групи, що входять в групу за вказаним напрямком:
• Забезпечення усіх етапів кадрового, бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві
• Підготовка та подача фінансової та податкової звітності.
• Формування облікових політик підприємств, контроль за їх дотриманням.
• Податкове планування та оптимізація оподаткування.
• Робота з банками.
• Переведення обліку з програми 1С 7.7 в 1С 8.3 УТП.
• Зовнішньоекономічна діяльність.
• Робота з фінансовими інструментами: акції, корпоративні права.
• Управління штатом бухгалтерії, координація та аналіз роботи бухгалтерів.
• Участь в розробці бюджетів, план/факторний аналіз.
• Робота з контролюючими органами та органами місцевого самоврядування.
У підпорядкуванні 3 бухгалтери.
02.2016 – 06.2017
Головний бухгалтер з виконанням функцій фінансового директора Приватне підприємство «Гал-Ексім» - комерційне будівництво та девелопмент, м. Львів.
Основні обов'язки:
• Організація документообігу на підприємстві.
• Забезпечення та ведення усіх етапів бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві в якості єдиного бухгалтера.
• Податкове планування з метою оптимізації податків.
• Розроблення схем оптимізації руху грошових потоків.
• Проведення економічного аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства та надання рекомендацій щодо покращення показників діяльності підприємства та привабливості балансів.
• Договірна робота, дослідження законодавства та юридичні консультації
• Управління грошовими потоками.
• Формування звітів P&L.

10.2007 - 08.2015

Головний бухгалтер - Західна філія "Український державний центр радіочастот" - зв’язок та послуги, державне підприємство. У підпорядкуванні 7 бухгалтерів.
Основні обов'язки та досягнення:
- -Організація документообігу на підприємстві
Участь та контроль за складанням фінпланів та планів закупівель.
Організація бухгалтерського та податкового обліку господарсько-фінансової діяльності Західної філії УДЦР, контроль за раціональним і використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.
Вивчення та впровадження постанов, розпоряджень, наказів НКРЗІ та УДЦР, методичних, нормативних та інші керівних матеріалів по організації бухгалтерського обліку і складанню звітності.
Здійснювала контроль за поступленням грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, основних засобів, а також своєчасне відображення у бухгалтерському обліку операцій, пов’язаних з їх рухом;
Облік витрат на оплату товарів, робіт та послуг, контролює виконання кошторисних витрат на ФОП та СКР, виконання робіт (послуг), результатів господарсько-фінансової діяльності філії;
Облік розрахунків з дебіторами та кредиторами;
Облік внутрішніх взаєморозрахунків з УДЦР;
Формування резерву сумнівних боргів (рах. 3800);
Списання дебіторської заборгованості, термін позовної давності за якою минув, згідно чинного законодавства;
Облік основних засобів, нематеріальних активів, їх переміщення, безоплатної передачі, а також списання з балансу філії та відчуження відповідно до норм законодавства;
Зведення загальної оборотної відомості по всіх рахунках бухгалтерського обліку в СА «Парус»;
Складання бухгалтерської та податкової звітності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до річної фінансової звітності, декларацію з податку на прибуток, додатки до декларації з податку на прибуток, форму 1-підприємництво, податкову декларацію екологічного податку, розрахунки по сплаті земельного податку, відомості про державне майно) на підставі первинних документів, надання її у встановлені терміни до УДЦР, Міндоходів, Пенсійного Фонду України та Фондів соціального страхування;
Здійснення (спільно з іншими підрозділами, працівниками) економічний аналіз господарсько-фінансової діяльності за даними бухгалтерського обліку і звітності, з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, попередження втрат і непродуктивних витрат;
Контроль за :
-правильністю витрачання коштів фонду оплати праці та фонду соціально-культурного розвитку, дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни;
-стягнення у встановлені терміни дебіторської і погашення кредиторської заборгованості, дотримання платіжної дисципліни;
-законність списання матеріалів, сировини та запасних частин з балансу філії;
-дотримання зобов’язань згідно Колективного договору;

04.2006 - 09.2007

03.1998 – 03.2006

Бухгалтер ТзОВ "Львівтехноінвест" (оптова торгівля) – кадрове діловодство, робота з первинними документами: прихід, переміщення, списання, нарахування та виплата зарплати, банківські та касові операції, договірна робота. Звітність. Впровадження програми 1С 7.7.

Бухгалтер ТзОВ "Агат" (ювелірний магазин) – касові та банківські операції, РРО, кадровий облік, робота з первинними документами: прихідні накладні, акти наданих послуг, переміщення, списання ТМЦ, проведення інвентаризацій. Статистична, фінансова, податкова звітність.

КУРСИ, ТРЕНІНГИ:
2018 рік
Сертифікат програми у сфері МСФЗ DipIFRS IFA
2018 рік
Сертифікат «Податки і облік в будівництві»

2021 рік
Сертифікат курсу «Фінансовий аналіз компанії»
ДОДАТКОВІ ЗНАННЯ ТА НАВИКИ:
Знання мов:
• українська – рідна
• російська – вільно
Впевнений користувач Microsoft Office, Microsoft Outlook, 1С Бухгалтерія, УТП: 7.7, 8.2,8.3. ВАS Медок, АртЗвіт.
Здатність працювати з великим обсягом інформації та під тиском часу. Знайома та маю досвід ведення обліку у сфері гуртової торгівлі, виробництва,логістики та послуг.імпорт-експорт. Ведення ФОП. Є досвід у відтворюванні даних бухгалтерії та перевід у найновіші програми обліку.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
• робота на результат
• лідерські якості, організаційні здібності
• схильність до самоосвіти та самовдосконалення
• високе відчуття відповідальності
• самоорганізованість
• вміння працювати індивідуально та в команді
• аналітичне мислення

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: