Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 29 марта 2022 PRO

Лариса

Інспектор з кадрів, юрисконсульт, помічник юриста

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
53 года
Город проживания:
Полтава
Готов работать:
Полтава, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу кадрів

с 11.2020 по 10.2021 (11 месяцев)
ПП "Полтава Будкомплекс ", Полтава (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- створення структури підприємства;
- організація роботи відділу кадрів;
- введення посад відповідно до КП 003-2010;
- пошук і підбір кандидатів на вакантні посади;
- складання штатного розпису, графіків відпусток, посадових і
робочих інструкцій;
- складання кадрових наказів тривалого і тимчасового зберігання (а
також адміністративно-господарських і з основної діяльності);
- складання табелів обліку і графіків обліку робочого часу;
- ведення і облік трудових книжок, книг обліку кадрових наказів;
- підготовка до процесу переходу на електронні трудові книжки.

Ліквідатор

с 09.2016 по 04.2017 (7 месяцев)
ПП "Оскар", Полтава (Роздрібна торгівля)

Робота по ліквідації підприємства за рішенням власника. За 7 місяців змогла ліквідувати (закрити) підприємство без жодного штрафу.

Юрисконсульт, Провідний бухгалтер

с 05.2001 по 06.2020 (19 лет 1 месяц)
ФОП Дзюба Л.М., Полтава (виробництво, торгівля, здача в оренду нерухомості)

- ведення бухгалтерського обліку у торгівлі та сфері послуг;
- виписка рахунків, розрахункових документів, товарних звітів,
прибуткових//видаткових накладних, актів виконаних робіт;
- нарахування заробітної плати, відпускних, компенсацій,
лікарняних;
- складання договорів (в т.ч. трудових), листів, наказів,
розпоряджень;
- робота з контрагентами і ведення обліку дебіторської та
кредиторської заборгованості;
- ведення кадрового діловодства (прийом-звільнення працівників,
облік особових справ і трудових книжок, облік робочого часу,
складання графіків відпусток, оформлення лікарняних);
- складання та здача податкової та фінансової звітності (в т.ч. в
електронній формі).

Образование

Національний університет „Юридична академія України імені Ярослава Мудрого”

Правознавство, Харків
Высшее, с 2008 по 2012 (4 года)

Полтавська державна аграрна академія

Облік і аудит, Полтава
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Учбово-методичний центр ПМП „Лан”

1993, 3 місяці; 2004, 1 місяць

Знания и навыки

Користувач ПК MS Office Користувач Internet Email M.E.Doc Електронний кабінет платника податків Клієнт-Банк Dropbox Вмію аналізувати нововведення в питаннях права

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — продвинутый
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Маю досвід роботи в ТОВ, ПП, КС.



Професійні якості:

відповідальність, дисциплінованість;
самостійність в прийнятті рішень;
в роботі дуже акуратна і уважна до деталей;
дипломатична у стосунках з людьми;
адекватно сприймаю критику, поважаю чужу думку;
вмію працювати у команді, а також вмію самоорганізовуватися;
маю аналітичні здібності, швидко адаптуюся до змін в законодавстві і часі.

Особисті якості:

грамотність,
оптимізм,
тактовність,
свідомість,
лідерство,
пунктуальність,
не боюся труднощів.


Я без шкідливих звичок. Люблю свою роботу...і життя.



Фінансові очікування - від 12000грн.(при повній зайнятості).



При необхідності можу надати рекомендації.



На договірних умовах можу допомогти в організації кадрового діловодства на підприємстві.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: