Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталья

Операційний директор, заступник директора з загальних питань

Возраст:
37 лет
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Киев, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ
Чередниченко Наталія Олександрівна

Дата нарождення: 13 березня 1988р.
Адреса проживання: м. Черкаси
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: не одружена, дитина 9 років.

Бажана
посада

Заступник директора з загальних питань,
Заступник директора з матеріально-технічного забезпечення,
Директор операційний,
Директор з закупівель,
Директор з забезпечення виробництва,
Керівник проектів

Професійна діяльність
Електроенергетика, теплопостачання
Досвід роботи
Лютий 2024р. – по теперішній час
АТ «Криворізька теплоцентраль» (НАФТОГАЗ група)
Операційний директор (СОО – Chief Operating Officer)
Оптимізація бізнес-процесів та їх автоматизації (забезпечення, аналіз, контроль, автоматизація, покращення). Побудова системи управління, реалізація роботи Центрів Фінансової Відповідальності (ЦФВ), навчання та адаптація працівників в умовах нових викликів та завдань, організація робочого процесу та приведення бізнес-процесів до систематично-автоматичного режиму для підвищення продуктивності персоналу, коректний розподіл функціональних обов’язків підрозділів. Робота з корпоративною культурою та комплаєнс на підприємстві. Самостійне розв’язання задач різної складності, делегування та концентрація на важливих для компанії завданнях. Організація роботи тендерного відділу, договірного відділу, відділу матеріально-технічного постачання. Ведення переговорів з контрагентами, підрядними організаціями та клієнтами компанії. Врегулювання конфліктів, простроченої заборгованості.

Вересень 2022р. – по теперішній час
ОСББ
Засновник ОСББ, голова правління, член правління, ревізор.

Вересень 2021р. – Червень 2022р.
ТОВ «Котлотурбопром»
Заступник генерального директора з економіки
Робота з договорами (створення, погодження, контроль за виконанням умов договору). Участь у формуванні звіту Cash-flow, контроль за ДДС (рух грошових коштів) та недопущення касових розривів. Участь у реорганізації структури підприємства (зменшення витрат, робота з персоналом – визначення конкретних посадових обов’язків, контроль за їх дотриманням, підбір кадрів, налагодження взаємовідносин відділів та цехів, робота з ТМЦ), ведення проектів.

Листопад 2020р. – Серпень 2021р. Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго»
Заступник директора з економічних та майнових питань Зміївська ТЕС ПАТ «Центренерго»
Організація та контроль фінансово-економічної діяльності, розробка перспективних, річних і оперативних планів виробничо-господарської діяльності підприємства. Контроль за списанням, ліквідацією, відчудженням основних фондів та інших необоротних активів. Контроль за дотриманням умов праці і преміювання.
Організація роботи персонала підлеглих відділів, налагодження взаємовідносин з цехами/підрозділами.
Кількість персонала – 194 підлеглих (10 відділів).

Серпень 2019р. – Жовтень 2020р. Черкаська ТЕЦ
Начальник відділу матеріально-технічного забезпечення ВП «Черкаська ТЕЦ».
Організація закупки ТМЦ згідно річного плана закупівель, аварійних заявок. Організація роботи персонала відділу, налагодження взаємовідносин з цехами-замовниками. Організація роботи складів і цехових кладових. Планування ненормованих експлуатаційних витрат.
Планування місячних платежів. Робота з дебіторською та кредиторською заборгованістю.
Кількість персонала – 16 підлеглих.

Реалізація проекту «Впровадження документообігу ТМЦ».
Налагодження роботи центрів фінансової відповідальності, розробка планів видачі ТМЦ цехами на рік і місяць, розробка системи взаємовідносин цехів та відділів в розрізі замовлення/видача/списання ТМЦ, настройка схеми ведення закупівель, зберігання документів, формування річного плана закупівель по потребам цехів.

Керівник проекту «Облік складських запасів».
Передача складів КТЦ в ВМТП з проведенням повної інвентаризації, облік та зберігання ТМЦ на складах, систематизація видачі ТМЦ з складів, видача ТМЦ під затвердженні плани робіт, розробка системи коригування планів робіт цехів на місяць.

Березень 2019р. – Серпень 2019р. Черкаська ТЕЦ
В.о. начальника відділу матеріально-технічного забезпечення ВП «Черкаська ТЕЦ».
Організація і проведення роботи з номенклатурним довідником. Організація роботи по формуванню площадки металолома.

Січень 2019р. – Березень 2019р. Черкаська ТЕЦ
Заступник начальника відділу матеріально-технічного забезпечення ВП «Черкаська ТЕЦ»

Квітень 2018р. – Січень 2019р. Черкаська ТЕЦ
Економіст відділу матеріально-технічного забезпечення ВП «Черкаська ТЕЦ».
Ведення закупівель по напрямку хімія, ГСМ, експлуатаційні матеріали, спец.одяг, з/ч до АТТ, металолом.

Травень 2017р. – Квітень 2018р. Черкаська ТЕЦ
Економіст з договірної та претензійної роботи відділу капітального будівництва ВП «Черкаська ТЕЦ».
Робота в тендерному комітеті, публікації на Prozoro (закупівлі, договора, тендера), оформлення тендерної документації.

Лютий 2011р. – Травень 2017р. Черкаська ТЕЦ
Інженер з організації та нормування праці відділу проведення ремонтів ВП «Черкаська ТЕЦ».
Перевірка списання матеріалів цехів по проведеним роботам за місяць згідно норм часу (люд/год) та списання матеріалів під об'єми робіт, перевірка ремонтних табелів.

Освіта

2005р – 2010р. Черкаський державний технологічний університет (ЧДТУ) Факультет – Електронних технологій Спеціальність – Медичні прилади та системи. Кваліфікація – інженер-електромеханік. Спеціаліст. Форма навчання – Денна.

2023-2024р. – інтенсивна освітня програма «HR менеджер».
2023-2024р. – проходження курсу навчання «Коучинг».

Професійні навички
Здатність справлятись з багатозадачністю,
Організація роботи складів,
Організація роботи центрів фінансової відповідальності,
Планування і організація закупівель,
Вміння ставити пріорітети та приймати рішення, оперативно вирішувати проблеми,
Досвід організації проведення інвентаризації на підприємстві,
Організація документообігу на підприємстві,
Організація договірної роботи,
Робота з Prozoro (майданчик «Держзакупівлі онлайн», «Zakupivli.pro»)
Впевненні знання програм 1С, ЕРП, Medoc,
Володіння комп’ютерною технікою – на високому рівні,
Володіння мовами – українська, російська, англійська (рівень В1-В2)

Додаткова інформація

Особисті якості
- Готова до відряджень;
- Ненормований робочий день;
- Хобі: малювання.

Швидко навчаюсь, прагну до розвитку, орієнтована на
результат, наполеглива в роботі, вмію працювати в
колективі, нестандартне мислення, амбіційна, енергічна,
організована, пунктуальна, порядна, урівноважена, вмію
справлятись з багатозадачністю, стійка до стресів.

2024 р.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: