Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/7677067/

Керівник відділу маркетингу

Город:
Харьков

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Довгаль Наталія Вікторівна
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Вік: 37
Мета: Отримати цікаву та перспективну роботу в галузі маркетингу та менеджменту.
Досягнення:
• Успішна реалізація проекту «Картка харків’янина»;
• Формування клієнтської бази та приріст її на 20%;
• Книгарні увійшли в ТОП №10 найкращих книгарень м. Харкова;
• Підтримка на позиції «найбільша мережа книгарень в Україні»;
• Зміна стратегії та позиціювання бренду на ринку;
• Оновлення інтернет-магазину компанії;
• Збільшення асортиментної матриці більше ніж на 20% SKU.

Досвід роботи:
05.2020- 10.2021 керівник відділу:
мережа книгарень
Основні обов'язки:
ОПЕРАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ:
• Складання працюючого маркетингового бюджету (планування, виконання та контролю);
• Відкриття та ребрендинг книгарень;
• Продаж рекламних послуг;
• Формування акційних пропозицій на дні відкриття магазину, пошук і відбір каналів просування,
організація святкових заходів на точці, аналіз ефективності;
• Розробка POS-матеріалів разом з дизайнером та виробництво (за допомогою підрядників) рекламних
продуктів, друкованої продукції та ін..;
• Контроль за станом зовнішніх і внутрішніх рекламних носіїв, своєчасне відновлення
пошкоджених рекламних носіїв;
• Оформлення дозвільних документів по зовнішній рекламі;
• Забезпечення співробітників компанії брендовим одягом;
• Підготовка технічного завдання для дизайнерів:
контроль за термінами виконання встановлених в рамках технічного завдання dedline(ів);
• Пошук оптимальних підрядників для поточної діяльності підрозділу;
• Аналіз ринків збуту як в online та offline форматах;
• Моніторинг рекламної діяльності конкурентів;
• Організація різноманітних презентаційних і корпоративних заходів;
• Проведення благодійних акцій;
• Маркетинговий аналіз ключових ринків збуту;
• Крос-маркетинг. Пошук партнерів, розробка механік, переговори, супровід активності, аналіз
ефективності;
• Підготовка презентацій;
• Аналіз ринку та конкурентів;
• Участь в налаштуванні та систематизації бізнес-процесів;
• Аналіз маркетингових показників.
СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ:
• Розробка заходів для збільшення лояльності до бренду компанії;
• Розробка позиціонування бренду компанії;
• Розробка brand-book та фірмового стилю компанії;
• Формування договірних переваг співробітництва компанії із постачальниками, підрядниками,
рекламними агентствами та ін;
• Розробка та реалізація online та offline маркетингових заходів: стратегія, планування;
• Розробка та реалізація маркетингового плану просування компанії;
• Організація маркетингових активностей в рамках різних каналів збуту;
• Створення стратегій розвитку;
• Відстеження ринкових тенденцій;
• Формування УТП та позиціонування бренду;
• Сегментація аудиторій клієнтів;
ІНТЕРНЕТ-МЕНЕДЖМЕНТ
• Візуальна та структурна концепція сайту;
• Інформаційний вміст для соц. Мереж;
• Розробка стратегії інтернет-маркетингу як частини загальної маркетингової стратегії бізнесу та плану її
реалізації;
• Розробка планів та ТЗ для фахівців, підрядників, блогерів;
• Контроль ефективності обраної стратегії та результатів.

01.2017- 12.2019 заступник керівника відділу, керівник відділу:
мережа аптек

Основні обов'язки:
• Розробка заходів для збільшення лояльності до бренду компанії
• Участь в підготовці стратегії розвитку бренду на середньострокову і довгострокову перспективу;
• Проведення благодійних акцій;
• Забезпечення ділового співробітництва з рекламними агенціями;
• Укладання комерційних, рекламних і маркетингових договорів;
• Розробка, узгодження та впровадження заходів, спрямованих на створення іміджу компанії;
• Співпраця з засобами масової інформації (розміщення рекламних статей, модулів в пресі);
• Планування і управління працюючим рекламним бюджетом;
• Підбір та розвиток персоналу;
• Аналіз ефективності проведених заходів, підготовка щомісячної, квартальної, річної звітності;
• Медіапланування та розміщення реклами - преса, зовнішня реклама;
• Розміщення новин в пресі, підготовка презентацій, організація і проведення PR-заходів;
• Розробка стратегії просування продукції компанії в соціальних мережах (FaceBook та Instagram):
створення базової концепції просування на рік;
створення контент-плану на місяць.
• Розробка рекламних компаній та акцій для ринку В2В і В2С;
• Аналіз асортименту, пошук і впровадження нових напрямків;
• Розміщення реклами на бордах, виготовлення рекламних тентів для автомобілів та ін..;
• Забезпечення компанії сувенірною продукцією;
• Відстеження рекламних компаній конкурентів;
• Робота з клієнтською базою: забезпечення рекламної, сувенірною продукцією та
демонстраційними стендами, відправка інформаційних листів про новинки, акції тощо;
• Продаж рекламних площин на торгових точках;
• Відкриття нових торгових точок: участь в розробці стандарту відкриття магазину, створення
інструкцій для учасників заходів, формування акційних пропозицій на дні відкриття магазину,
пошук і відбір каналів просування, організація святкових заходів на точці, аналіз ефективності;
• Розробка POS-матеріалів разом з дизайнером та виробництво (за допомогою підрядників) рекламних
продуктів, друкованої продукції;
(каталоги, листівки, буклети тощо.) та забезпечення ними торгових точок;
• Контроль за станом зовнішніх і внутрішніх рекламних носіїв, своєчасне відновлення
пошкоджених рекламних носіїв;
• Оформлення дозвільних документів по зовнішній рекламі;
• Забезпечення співробітників компанії брендованим одягом;
• Підготовка технічного завдання для дизайнерів:
контроль за термінами виконання встановлених в рамцях технічного завдання dedline(ів);
• Організація і проведення акцій, сезонних розпродажів, дисконтних програм та інших рекламних
заходів;
• Підготовка та впровадження маркетингової стратегії;
• Всебічна маркетингова підтримка продажів продукції як усередині компанії, так і в
рамках каналів реалізації;
• Прийняття участи в розробці KPI працівників відділу;
• Робота з конкурентними перевагами як самого продукту, так і форматів його реалізації;
• Участь у створенні концепції сайту компанії. грамотна постановка і розподіл завдань усередині
відділу, а також своєчасний контроль їх реалізації;
• Розробка нових продуктів (концепти, позиціонування);
• Участь у створенні рекламних роликів (відео, аудіо, фотозйомки);
• Аналіз brand perfomance та ініціація активностей щодо поліпшення позицій бренду;
• Організація участі у виставках;
• Крауд-маркенинг;
• Еmail-marketing: планування, написання текстів, збір бази, розсилки,таргетинг, ремаркетинг;
• Створення та ведення бізнес-сторінок Fb, Instagram, Google, каналів Viber, Telegram;
• Вдосконалення функцій CRM системи під задачі маркетингу та компанії;
• Аналіз маркетингових показників;
• Наповнення сайту контентом, seo-оптимізація з підрядною організацією;
• Створення брендованого фото та відеопродакшину разом з підрядною організацією;
• Аналіз продажів;
• Виведення нових продуктів та послуг на ринок;
• Закупівля рекламного обладнання.

10.2016-12. 2016 менеджер по залученню нових клієнтів:
Група компаній «Фактор»

Основні обов'язки:
• Робота з базою потенційних клієнтів;
• Пошук і залучення клієнтів;
• Робота з активними й пасивними продажами;
• Підготовка комерційної пропозиції про співпрацю;
• Оформлення заявки в корпоративній програмі;
• Укладання договорів;
• Передача потенційних клієнтів в розробку до відділу продажів;
• Ведення первинної бухгалтерії;
• Підготовка щомісячних звітів.

09.2016-10. 2016 інженер з планування:
«Фактор-Друк» (Друкарня)

Основні обов'язки:
• Оперативне планування виробництва поліграфічної продукції;
• Здійснення контролю щодо максимального використання виробничих потужностей;
• Складання та контроль добових планів (змінних завдань);
• Аналіз ефективності роботи виробництва;
• Розрахунок планових і контроль фактичних термінів виконання замовлень;
• Складання технічного завдання для майстрів;
• Звіти про потреби сировини на зміну;
• Аналіз випуску поліграфічної продукції;
• Аналіз випуску готової продукції;
• Взаємодія з усіма службами компанії;
• Ведення документообігу всередині компанії.

03.2014-06. 2016 керівник напрямку:
РК «ХНЛ»

Основні обов'язки:
• Формування ціни для відділу продажів;
• Формування вартості для клієнта;
• Організація та супровід замовлень на стадії виробництва;
• Консультування менеджерів і клієнтів по виробничим і технологічних моментам виготовлення
замовлень;
• Робота в 1С;
• Створення правил роботи, інструкцій і форм звітності для технологічного відділу;
• Формування плану роботи для дизайнера;
• Ведення клієнтської бази;
• Забезпечення ділового співробітництва з рекламними агентствами;
• Моніторинг ринку конкурентів;
• Документообіг всередині компанії.

Попередній досвід роботи:

1. 03.2014-06. 2016 менеджер відділу поліграфії
РК «ХНЛ»

2. 07.2012-02.2014 менеджер по залученню нових клієнтів:
РА «Сотня»

3. 12.2010-06.2012 інженер групи маркетингу та продажу послуг
УДППЗ «Укрпошта»

Освіта: Харківський Державний Технічний Університет Будівництва та Архітектури

09.2002-06.2008 Спеціальність: Теплогазопостачання і вентиляція

Кваліфікація та
Особисті дані: Спеціаліст, Народилась: 26 листопад 1983 роки; Донька 17 років.

Навички роботи з комп'ютером: Photoshop, CorelDraw, Adobe Illustrator, Canva, Google Analytics, Google AdWords,MS
PowerPoint, CRM.

Знання мов: • Українська — вільно;
• Російська — вільно;
• Англійська – середня.


Особисті якості: • Самоорганізація;
• Комунікабельність;
• Стресостійкість;
• Відповідальність;
• Вміння працювати в команді та самостійно;
• Орієнтована на результат.
Професійні навички: • Розробка маркетингових програм з просування бренду (стратегічний та оперативний
маркетинг);
• Підвищення конкурентоспроможності компанії;
• Робота з ключовими клієнтами, ведення переговорів, укладання договорів;
• Управління та розробка асортиментної матриці, участь у формування цінової
політики компанії; Інтернет маркетинг;
• Розробка стратегії інтернет-маркетингу (е-mail маркетинг, контекстна реклама, SEO Оптимізація)
як частини загальної маркетингової стратегії бізнесу та плану її реалізації;
• Розробка рекламної стратегії.

Підвищення кваліфікації:
• Тренінг « підвищення навичок ведення переговорів»;
. • Курс «Управління підприємством»;
• Курс «Ініціативний менеджмент»;
• Курс «Маркетинг – швидкий старт»;
• Online курс «Просування у Facebook»;
• Приватні заняття з SMM, таргетингу;
• Online семінар «Маркетингові стратегії»;
• Online інтенсив таргет в Instagram.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: