- Файл
Владислав
Руководитель отдела продаж
- Рассматривает должности:
- Руководитель отдела продаж, Менеджер АЗК
- Возраст:
- 40 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7698505/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Особисті дані: рік народження: 1985;
Сімейний стан: одружений;
контактний телефон: [
E-mail: [
ТОВ « АГРО»
Менеджер з постачання
Основні обов’язки
• аналіз ринку постачальників;
• пошук нових постачальників продукції;
• укладання договорів постачання;
• контроль якості продукції (овочі,фрукти);
• обробка замовлень, контроль процесу постачання продукції;
• претензійна робота із постачальниками/транспортними компаніями;
• ведення первинної бухгалтерії;
• контроль взаєморозрахунків.
11.01.202022-29.12.2023
ТОВ «ФК Актівітіс» ЗАСТУПНИК НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ З КРЕДИТУВАННЯ ПО РОБОТІ З ПАРТНЕРАМИ
01.06.2021р. –01.10.2021р.
ФУНКЦІОНАЛЬНІ (ПОСАДОВІ) ОБОВ’ЯЗКИ:
• Організація взаємодії з партнерами та агентами щодо просування та продажу продуктів і послуг та супроводженню процесів, пов’язаних зі співпрацею з ними;
• Організація ділових зустрічей з партнерами;
• Пошук клієнтів на обслуговування за проектами;
• Виконання умов співробітництва за парнерськими програмами;
• Супроводження договорів по співпраці з партнерами;
• Розроблення планів, в частині співпраці з партнерами;
• Участь в розробці планів та заходів щодо підвищення ефективності роботи;
• Контроль виконання мережею умов співробітництва за парнерськими програмами;
• Сприяння функціонуванню системи внутрішнього контролю;
АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ та ЗАОЩАДЖЕНЬ» , Начальник Управління ефективності регіональної мережі:
01.07.2020р. – 30.05.2021р.
Ключові досягнення:
• Впровадження комерційних акцій, направлених на збільшення депозитного та кредитного портфелів фізичних осіб;
• Запуск X-sell кампаній, направлених на збільшення показника PPC (product per customer);
• Запуск комерційних акцій, направлених на збільшення показника CLV (customer lifetime value);
• Залучення нових партнерів та підтримання взаємовідносин із діючими партнерами банку;
• Управління мережею продажів, направлене на збільшення її ефективності;
• Зменшення рівня NPL по КЕШ-кредитам з 16% до 3% (щомісячне пропрацювання простроченої заборгованості до 30 календарних днів);
• Запровадження щоденної звітності та контролю простроченої заборгованості за КЕШ-кредитами;
Основні обов’язки:
◦ Здійснення безпосереднього керівництва діяльністю Управління, забезпечуючи виконання працівниками Управління своїх функцій відповідно до поставлених завдань;
◦ Забезпечення взаємодії Управління з іншими структурними підрозділами Банку та відділеннями Банку;
◦ Організація роботи та раціональний розподіл посадових обов’язків працівників для досягнення ефективної роботи Управління;
◦ Здійснення контролю за виконанням обов’язків працівниками Управління та внесення пропозицій щодо застосування до них дисциплінарних стягнень;
◦ Підготовка та надання на розгляд Правлінню Банку програми розвитку регіональної мережі;
◦ Підготовка та надання на розгляд Правлінню Банку відповідних пакетів документів щодо відкриття, реорганізації, ліквідації відділень Банку;
◦ Розробка та координація роботи бізнес-підрозділів Банку щодо проведення заходів для відкриття нових філій та відділень, їх реорганізації, зміни місцезнаходження, проведення заходів з фінансового оздоровлення;
◦ Аналіз виконання відділеннями Банку планових показників, розробка, надання та контроль плану заходів щодо виконання планових показників регіональною мережею;
◦ Здійснення координації роботи структурних підрозділів Банку в частині забезпечення відділеннями Банку надання клієнтам повного спектру банківських послуг;
◦ Здійснення координації взаємодії установ Банку із структурними підрозділами для вирішення проблемних питань (недовиконання планових показників), які виникли в роботі відділень, та у разі необхідності готує пропозиції на розгляд Правління Банку для прийняття необхідних рішень;
◦ Прийняття участі в селекторних нарадах з керівниками відділень регіональної мережі та надання керівництву Банку інформацію про результати діяльності, а також пропозиції щодо шляхів збільшення обсягів доходних операцій, або необхідності зміни планових показників, або ставити питання щодо заміни керівника;
◦ Підготовка для подання керівництву Банку звітні і аналітичні матеріали, щодо причин неефективної роботи окремих відділень, вносить пропозиції щодо реорганізації відділень Банку з метою забезпечення їх рентабельності та оптимізації витрат на їх утримання;
◦ Забезпечення складання та подання керівництву банку звітних аналітичних матеріалів, щодо причин неефективної діяльності окремих напрямків продажу на відділенні, вносить пропозиції щодо реорганізації відділень Банку з метою забезпечення їх рентабельності та оптимізації витрат на їх утримання;
◦ Внесення пропозицій та прийняття участі в організації спільно з іншими структурними підрозділами Банку семінарів, тренінгів та інших заходів з підвищення кваліфікаційного рівня працівників та керівників установ;
◦ Проведення самостійно або спільно з структурними підрозділами Банку камеральні або виїзні перевірки роботи новостворених установ Банку з питань виконання затверджених Правлінням Банку планових показників;
◦ Проведення аналізу роботи за напрямками каналів продаж у відділеннях Банку.
◦ Виконання вимог нормативних актів про охорону праці, дотримання зобов’язань щодо охорони праці, що передбачені колективним договором та правилами внутрішнього трудового розпорядку.
◦ Дотримання правил ділового етикету у взаєминах з іншими працівниками та клієнтами Банку.
◦ Дотримання вимог інформаційної безпеки та виконання функцій з інформаційної безпеки, що передбачені внутрішніми документами Банку для даної посади.
◦ Здійснення щоквартального складання Звітів про результати моніторингу ефективності функціонування системи внутрішнього контролю та своєчасне подання їх до Управління методології, ревізій та контролю та структурним підрозділам – контролерам бізнес-процесів 2-го рівня.
◦ Здійснення щоквартального аналізу Звітів про результати моніторингу ефективності функціонування системи внутрішнього контролю, що надаються Відділеннями Банку та надання пропозицій (у разі їх наявності) щодо підвищення ефективності внутрішнього контролю за відповідними операціями до Управління методології, ревізій та контролю.
Набуті навички:
• Контроль продажів та виконання KPI мережею відділень;
• Аналіз позичальників банку та участь у прийняті рішень стосовно погодження видачі КЕШ-кредитів на рівні РКК;
• Підготовка презентацій на Правління банку та створення звітності;
• Набуття навиків ведення переговорів з партнерами банку та їх супроводження;
• Набуття управлінських та організаційних навиків в роботі з регіональною мережею.
02.2020 - 07.2020 АТ «Мегабанк» Головний офіс
Заступник керівника Управління продажів роздрібних продуктів
Основні обов’язки:
• Організація консультації та інформування клієнтів та працівників Банку щодо банківських роздрібних продуктів.
• Організація заходів щодо впровадження нових банківських роздрібних продуктів.
• Організація заходів щодо продажів роздрібних продуктів.
• Організація заходів щодо удосконалення існуючих банківських роздрібних продуктів.
• Організація заходів, спрямованих на зміцнення фінансової дисципліни Банку.
• Постійне спілкування з керівниками і співробітниками роздрібного бізнесу Центральних регіональних відділень і відділень 2-го рівня.
• Сприяння підвищенню рівня обслуговування клієнтів фізичних осіб у Центральних регіональних відділень і відділень 2-го рівня.
• Організація заходів щодо залучення клієнтів на обслуговування з відділеннями засобами інформування
• Аналіз необхідності та ініціювання організації проведення тренінгів
03.2018 – 02.2020 – АО «Мегабанк» Головной офис
Заведующий сектором Управления продаж розничных продуктов
Основні обов’язки:
• Організація процесу реалізації без заставних кредитів і КК. Створення, впровадження та координація процесу.
• Створення, впровадження та координація процесу Cross-sell
• Побудова управлінської звітності та підтримка продажів
• Контроль виконання планів продажів по: встановленим і обраним лімітами овердрафтів,
• без заставних кредитів, кредитних картах, депозитах.
• Ппідключенню смс інформування в сегменті зп проектів, кеш, кк.
• Організація контроль виконання рішень керівництва, які відносяться до діяльності Сектору по роботі з відділеннями 2 рівня.
• Організація виконання завдань і функцій, які покладені на відділення 2 рівня:
• Контроль за виконанням відділеннями 2 рівня планових показників по бюджету;
• Сприяння впровадженню нових банківських продуктів відділеннями 2 рівня для досягнення прибутковості діяльності відділень і підтримки іміджу Банку на високому рівні;
• Аналіз результатів діяльності відділень 2 рівня Банку, виконання ними планових показників за місяць, квартал, рік; Визначення перспективних напрямків роботи відділень 2 рівня для підвищення їх прибутковості; прийняття участі при організації проведення семінарів, спрямованих на підвищення кваліфікації співробітників відділень 2 рівня
• Здійснювати моніторинг ринку банківських послуг, визначення потенційних клієнтів з метою утримання / створення ефективної клієнтської бази.
02.2015 - 01.2018 - ПП «Успішна Країна»
Керівник Харківа і Харківської області
Основні обов’язки:
• . створення команди в Харкові, відкриття приймальні з 0;
• координація та контроль роботи обласного відділу;
• інформування про зміни та забезпечення дотримання всіма співробітниками обласного відділу, політики ПП в області та проведення політичних акцій;
• • контроль за роботою підпорядкованих структурних підрозділів;
• • робота з адміністративно-господарською документацією;
• • пошук приміщень для офісу;
• • забезпечення співробітників компанії необхідним обладнанням ;
• • прийняття рішень про заохочення співробітників компанії і накладення на них штрафних санкцій.
• організація і проведення Форумів, акцій, соц. опитувань в м.Харкові.
• розгляд прохань і скарг громадян, в разі необхідності - участь в судах;
04.2013 - 08.2014 - «OTP Bank»
Провідний спеціаліст з розвитку мережі продажів
Основні обов’язки:
• введення переговорів, укладення договорів про співпрацю з торговими організаціями;
• виконання бізнес-цілей;
• участь в пошуку і підборі персоналу;
• координація і оцінка роботи кредитних спеціалістів;
• моніторинг змін ринку споживчого кредитування;
• ініціація пропозицій з оптимізації процесів і розвитку в регіоні;
• обробка та надання повного комплекту аналітичної звітності;
• підготовка, затвердження та проведення трейд-маркетингових заходів;
• розрахунок заробітної плати команди кредитних фахівців, планування і бюджетування;
• залучення депозитів.
06.2010-02.2012 - «Банк Русский Стандарт»
Провідний спеціаліст з розвитку мережі продажів
Основні обов’язки:
• Розвиток торгової мережі, Пошук і залучення до співпраці організацій
• Проведення переговорів з представниками організацій
• Взаємодія і супровід організацій-партнерів
• Організація підключення до ППК і проведення спільних акцій з організаціями-партнерами
• Організація і підключення співробітників торгових організацій до програми "Сумісник"
• Організація і забезпечення контролю обслуговування торгових організацій через пункти віддаленого вводу даних
• Організація установки програмного забезпечення Банку в торгових організаціях
• Контроль наявності і своєчасне забезпечення поліграфією і рекламною продукцією торгових точок
• Організація навчання співробітників торгових організацій
• Проведення навчання співробітників торгових організація
• Моніторинг ринку;
• .Пошук нових контрагентів, залучення та робота VIP-клієнтами;
• Ведення переговорів на вищому рівні;
• . Відкриття пунктів видачі
• Розширення мережі дистріб'юції точок з продажу кредитних продуктів;
• Забезпечення планової прибутковості кредитного портфеля;
• . Реалізація спеціальних проектів: продаж страхових продуктів в поточній мережі, проведення маркетингових акцій;
• . Організація і контроль роботи кредитних інспекторів;
• Збір та підготовка документів для укладення договорів відповідно до вимог нормативних документів Банку (договору: співпраці, оренди, суборенди).
• . Підписання та пролонгація договорів.
06.2007-07.2009 – ОАО «Платинум Банк»
Торговий представник сектора продажів
Харківській області відділу продажів в
Північно-Східного управління Експрес-продажів
Основні обов’язки:
• Виконання планових показників продажів кредитних продуктів в м. Харкові та Харківській обл .;
• Моніторинг ринку;
• Пошук нових контрагентів, мереж (побут. Техніка, меблі), залучення та робота VIP-клієнтами;
• Ведення переговорів на вищому рівні
• Відкриття пунктів видачі;
• Пошук персоналу;
• Розширення мережі дистріб'юції точок з продажу кредитних продуктів;
• Забезпечення планової прибутковості кредитного портфеля;
• Реалізація спеціальних проектів: продаж страхових продуктів в поточній мережі, проведення маркетингових акцій;
• Організація і контроль роботи кредитних інспекторів;
• Робота з документами (договори: співпраці, оренди, суборенди).
• Підписання та пролонгація договорів
• Ведення реєстру договорів
• Робота з рекламними проектами
• Загальний штат підлеглих - менеджери по потреб кредитування до 50 осіб. Обласні представництва в Північно-Східному регіоні Харківської обл.
Освіта:
2002-2007р - Харківський національний університет Будівництва і архітектури
Факультет інженер будівельник хімічних підприємств.
2019-2021г. - Харківський національний університет будівництва і архітектури (ХНУБА) факультет Фінанси, банківська справа.
Додаткова освіта:
тренінги:
• Успішні продажі;
• Техніка ведіння переговорів;
2013 р. Польовий коучинг (відпрацювання навичок спільно з тренером) "OTP банк"
2013 р. «Ефективне управління персоналом», «OTP банк", м.Харків
2014 р. «Я супервайзер», «OTP банк»
2017 р. «Управління змінами » компанія
Особисті якості:
відповідальний, організований, комунікабельний, швидка сприйнятливість
до нової інформації, вміння працювати на результат.
Додаткова інформація:
рівень володіння ПК: впевнений користувач;
Готовий до, відряджень
водійські права кат. "B" приватне авто.
Похожие кандидаты
-
Керівник відділу продажу
Киев -
Директор з продажу
70000 грн, Киев -
Керівник відділу продажу
60000 грн, Киев -
Керівник відділу продажу
Киев, Днепр , еще 4 города -
Директор автосервісу, керівник відділу продажу
60000 грн, Киев -
Директор з продажу
Киев