Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 декабря 2021 Файл

Інна

Керівник підрозділу, економіст, аналітик, фінансовий контролер, товарознавець

Возраст:
42 года
Город:
Чернигов

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

РЕЗЮМЕ

Арещенко Інна Ігорівна
Вік: 40 років
Місто проживання: м. Чернігів
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Посада: керівник підрозділу, економіст, аналітик, фінансовий контролер, товарознавець
Бажаний рівень заробітної плати: 13 000-20 000 грн
*маю можливість працювати дистанційно

Мета: Отримати посаду керівника підрозділу, економіста, аналітика, фінансового контролера, товарознавця в успішній компанії, що розвивається. Націленість на результат компанії. Саморозвиток та вдосконалення навичок. Робота в дружньому колективі

Освіта
Навчальний заклад: Чернігівський кооперативний технікум
Ступінь: молодший спеціаліст
Назва спеціальності: бухгалтерський облік
Період навчання: вересень 1998-липень 2000
Навчальний заклад: Чернігівський державний технологічний університет
Ступінь: спеціаліст
Назва спеціальності: менеджмент організацій, кваліфікація економіст
Період навчання: вересень 2001-липень 2005

Досвід роботи
Сфера ресторанного бізнесу (бухгалтерський, фінансовий та управлінський облік)
Період роботи: липень 2020-листопад 2021
Посада: економіст, аналітик, фінансист, технолог, системний адміністратор
Обов’язки:
організація та введення в дію спеціалізованого програмного забезпечення
технічна підтримка персоналу
планування грошових коштів та оплат (Cash flow), планування бюджету (Opex і Capex)
фінансове закриття періоду, формування P&L
аналітика та моніторинг діяльності закладів
розрахунок та контроль собівартості
проведення переобліку та зведення до фінансового результату
контроль дебіторської та кредиторської заборгованості
контроль касових операцій
первинна документація
клієнт-банк
Назва компанії: ФОП Довгач С.І. (сфера ресторанного бізнесу)
Посада: завідувач виробництва
Період роботи: серпень 2019-червень 2020
Обов’язки:
складання, введення в дію та контроль за виконанням технологічних карт ресторанів
розрахунок собівартості нових страв, опис технології приготування
проведення переобліку та зведення до фінансового результату
первинна документація
звірка з постачальниками
введення в дію спеціалізованого програмного забезпечення
Назва компанії: Всеукраїнська мережа магазинів ТОВ «Одяг для пишної краси»
Посада: менеджер-управитель в роздрібній торгівлі непродовольчими товарами
Період роботи: серпень 2018-липень 2019
Обов’язки:
керівництво супермаркетом одягу та взуття
складання графіку змін та табелювання, розрахунок заробітної платні
підбір персоналу, навчання з першого дня
навчання та тестування продавців (етапи продажу, викладка товару, професійна етика) згідно стандартів компанії
контроль та мотивація колективу на виконання плану
аналітика та контроль продажів
розміщення та аналітика локацій рекламних бордів
контроль поточних та комунальних платежів
ведення сторінок магазину в соціальних мережах
робота з клієнтською базою
особиста участь у процесі продажів
проведення переобліку та зведення до фінансового результату
Назва компанії: ПП «Рествіль» (сфера ресторанного бізнесу)
Посада: керівник технічного відділу, аналітик
Період роботи: квітень 2015-липень 2018
Обов’язки:
складання, введення в дію та контроль за виконанням технологічних карт ресторанів
розрахунок собівартості нових страв, опис технології приготування
проведення переобліку (продукти, алкоголь, основні засоби)
первинна документація
звірка з постачальниками
контроль планування закупівель
складання та контроль собівартості, націнки, ціноутворення
аналіз діяльності мережі закладів (формування звітності та проведення аналітики та моніторингу за результатами діяльності)
створення та контроль дисконтної системи та системи знижок закладів

Професійні навички:
розробка та побудова організаційної структури компанії, введення в дію
планування грошових коштів та оплат (Cash flow), планування бюджету (Opex і Capex)
фінансове закриття періоду, формування P&L
аналітика та моніторинг діяльності підприємства
працювати з великими обсягами інформації в стислі терміни в умовах багатозадачності
клієнтоорієнтованість
контроль, управління, навчання та взаємодія з персоналом у сфері продажів та обслуговування
навички проведення переобліку та зведення його до фінансового результату
розрахунок собівартості продукції
знання основ бухгалтерського та управлінського обліку
ведення документообороту в повному обсязі
упевнений користувач ПК (Microsoft Office Word, Excel, Internet, IIKO, Store-House, Профіт, 1С торгівля)
сертифікати про закінчення дистанційного навчання «Ейнштейн» Школи Власників Бізнесу з управління та адміністрування
аналітика та моніторинг
досвід пошуку приміщень, відповідно першої та «червоної» лінії міста
досвід розміщення реклами, націленої безпосередньо на потенційного покупця
мотивація колективу на виконання плану продажів
ініціатива запровадження методів роботи, націлених на результат

Особисті якості:
лідерські якості
швидке освоєння нових сфер діяльності
планування робочого часу
робота на результат
відповідальність
висока працездатність
ініціативність
пунктуальність
самоконтроль
уважність до деталей
стресостійкість
оптимізм

18.12.2021р.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: