- PRO
Юлія
Керівник департаменту обслуговування
- Вид занятости:
- полная
- Возраст:
- 44 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7842959/
Опыт работы
Керівник депратаменту обслуговування і продажів B2C i SMB
с 10.2024 по наст. время
(10 месяцев)
Volia&Datagroup, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Контроль за виконанням показників продажів, доступності та якості обслуговування абонентів в омніканальному контакт-центрі: (перша-другі лінії), телемаркетинг, онлайн-підтримка в чатах/е-mail/месенджерах.
Впровадження нових процесів та звітів під них, оптимізація існуючих процесів для покращення клієнтського досвіду, мотивація персоналу, розробка KPI каналів обслуговування та продажів.
Формування команди що здатна працювати на будь-які суперзадачі у поточних умовах для бізнесу і ринку
Управління командою 350+ співробітників
Керівник департаменту обслуговування Volia&Datagroup
с 01.2021 по 09.2024
(3 года 8 месяцев)
Volia, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Забезпечення безперебійного обслуговування абонентів в контакт-центрі: (перша-другі лінії), онлайн-підтримка в чатах/е-mail/месенджерах.
Оптимізація процесів для покращення клієнтського досвіду, мотивація персоналу, контроль виконання всіх показників каналів обслуговування.
Керівник напрямку по досліжденню клієнтського досвіду
с 03.2018 по 12.2020
(2 года 9 месяцев)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
керування та налаштування метрик СХ,
аналіз отриманих результатів,
розрахунки кейсів та пропозиції бізнесу для змін та покращення клієнтського досвіду
активна участь в змінах бізнес-процесів для покращення клієнтського досвіду, забезпечення зростання NPS по ключовим продуктам
Керівник сектору експертів СС
с 01.2016 по 03.2018
(2 года 2 месяца)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Управління, організація, мотивація і контроль роботи 3 груп операторів третьої лінії підтримки.
Виділення операторів з Hard-скілами у окрему групу для зменшення повторних звернень від клієнтів, покращення клієнтського досвіду, оптимізації процесів.
Налаштування звітності, побудова скриптів, мануалів, шкали ефективних KPI
Супервизор СС
с 01.2013 по 12.2015
(2 года 11 месяцев)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Управління, організація роботи, мотивація і контроль роботи групи операторів.
Оператор СС/онлайн-поддержки/специалист поддержки в соцесятях
с 06.2009 по 12.2013
(4 года 6 месяцев)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
отримала навички якісного обслуговування клієнтів, як працювати з запереченнями, презентувати вигоди тощо
Викладач
с 09.2006 по 05.2009
(2 года 8 месяцев)
Інститут підготовки кадрів ДСЗУ, Київ (Освіта, наука)
викладала курс "Ризики у підприємницькій діяльності", "Місцеві податки та збори"
Образование
КНЕУ
Фінанси и кредит, Киев
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)
Основна спеціальність Фінанси та економіка
Додаткова спеціальність Психологія и педагогіка
Дополнительное образование и сертификаты
КНУ им.Шевченка
2013, 3 мес. онлайн-курс «Бренд-менеджмент»
«Основи менеджменту» О.Гулая, Business Relations Technologies
2015
«Наставництво і коучинг» О.Демченко, Knowledge Inside You
2016
Лояльность клиента "Фактор-П"
2018
Онлайн-курс Google analytics
2020
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
• критичне мислення і аналітичний підхід до виконання задач
• вимогливий підхід до себе і своїх співробітників
• люблю вчитися новому і застосовувати знання на практиці
• на досвіді переконалась, що коли клієнт у центрі, то і бізнес на вершині
Похожие кандидаты
-
Керівник відділу
Киев -
Керівник відділу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Керівник відділу
Киев -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков -
Керівник підрозділу
Киев, Днепр , еще 3 города -
Директор департамента
100000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 3 города