Юлія
Керівник департаменту обслуговування, 70 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 43 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7842959
Опыт работы
Керівник департаменту обслуговування B2C Volia&Datagroup
с 01.2021 по наст. время
(3 года 5 месяцев)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Організація, контроль, мотивація команди мультиканального обслуговування клиентів компанії:
* перша лінія Колл-центр
* чат-обслуговування
* e-mail-обслуговування
* обслуговування в менеджерах, соцмережах
- 2 лінії Колл-центр:
* щодо утримання клієнтів
* щодо технічної підтримки клієнтів
Взаємодія с замовниками, бюджетування, звітність, презентація результатів.
Організація ефективної системи маршрутизації трафіку, логіка його розподілу в КЦ.
Розвиток та мотивація команди, формування кадрового резерву.
Розвинуті навички кризового менеджменту, є досвід реорганізації процесів у каналах обслуговування у наслідок злиття 2 компаній.
Керівник напрямку по досліжденню клієнтського досвіду
с 03.2018 по 12.2020
(2 года 9 месяцев)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
керування та налаштування метрик СХ,
аналіз отриманих результатів,
розрахунки кейсів та пропозиції бізнесу для змін та покращення клієнтського досвіду
активна участь в змінах бізнес-процесів для покращення клієнтського досвіду, забезпечення зростання NPS по ключовим продуктам
Керівник сектору експертів СС
с 01.2016 по 03.2018
(2 года 2 месяца)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Управління, організація, мотивація і контроль роботи 3 груп операторів третьої лінії підтримки.
Виділення операторів з Hard-скілами у окрему групу для зменшення повторних звернень від клієнтів, покращення клієнтського досвіду, оптимізації процесів.
Налаштування звітності, побудова скриптів, мануалів, шкали ефективних KPI
Супервизор СС
с 01.2013 по 12.2015
(2 года 11 месяцев)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
Управління, організація роботи, мотивація і контроль роботи групи операторів.
Оператор СС/онлайн-поддержки/специалист поддержки в соцесятях
с 06.2009 по 12.2013
(4 года 6 месяцев)
Volia, Киев (Телекомунікації, зв'язок)
отримала навички якісного обслуговування клієнтів, як працювати з запереченнями, презентувати вигоди тощо
Викладач
с 09.2006 по 05.2009
(2 года 8 месяцев)
Інститут підготовки кадрів ДСЗУ, Київ (Освіта, наука)
викладала курс "Ризики у підприємницькій діяльності", "Місцеві податки та збори"
Образование
КНЕУ
Фінанси и кредит, Киев
Высшее, с 1998 по 2003 (5 лет)
Основна спеціальність Фінанси та економіка
Додаткова спеціальність Психологія и педагогіка
Дополнительное образование и сертификаты
КНУ им.Шевченка
2013, 3 мес. онлайн-курс «Бренд-менеджмент»
«Основи менеджменту» О.Гулая, Business Relations Technologies
2015
«Наставництво і коучинг» О.Демченко, Knowledge Inside You
2016
Лояльность клиента "Фактор-П"
2018
Онлайн-курс Google analytics
2020
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
• критичне мислення і аналітичний підхід до виконання задач
• вимогливий підхід до себе і своїх співробітників
• люблю вчитися новому і застосовувати знання на практиці
• на досвіді переконалась, що коли клієнт у центрі, то і бізнес на вершині
Похожие кандидаты
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Киев, Харьков
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Киев, Львов, Удаленно
Виконавчий директор, керівник департаменту, керівник юридичного відділу
Киев
Керівник підрозділу, директор, менеджер проєкту, начальник відділу
60000 грн, Киев
Комерційний директор, керівник бізнес-напрямку, начальник відділу продажів
Киев
Керівник підрозділу, відділу, управління, департаменту, прес-служби, фахівець
Киев