Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 11 июня 2022 PRO

Юрій

Територіальний менеджер

Возраст:
36 лет
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Супервайзер

с 01.2017 по наст. время (7 лет 4 месяца)
ФОП Кочан І.І., Ужгород (Просування продуктів на ринках Ужгороду і Уж.району: TM Гостинчик, Kernel, олія Чумак , Стожар , Щедрий дар , Маринадо , Galka, Кава зі Львова , ТМ Гостинчик , квас Ярило , Vici, приправи Цвет Аромат)

- стратегічне та оперативне планування;
- ведення переговорів та заключення договорів;
- формування команди, підбір персоналу;
- розробка та визначення каналів продажу
- моніторинг ринку та цінова політика;
- контроль виконання завдань та планів;
- проведення навчання та тренінгів
- швидке приймання рішення

Торговий представник

с 03.2011 по 12.2016 (5 лет 9 месяцев)
ТОВ "Закарпатська продовольча група", Ужгород (Продаж продукції Nestle, ТМ: Світоч, Торчин, Мівіна, Purina, Nesquik, Nescafe)

- виконання планів продаж;
- розширення асортименту;
- мерчандайзинг;
- пошук нових тогрових точок, підписання договорів;
- виконання дистрибуційних планів, фокусних задач;
- контроль дебіторської заборгованості в рамках договірних умов.
Досягнення:
- збільшення продаж на території;
- зменшення проценту дебіторської заборгованості;
- розширення географії маршруту, нові торгові точки.

Мерчендайзер

с 01.2009 по 03.2011 (2 года 2 месяца)
ТОВ «Закарпатська продовольча група», Ужгород (Продаж продукції Nestle, ТМ: Світоч, Торчин, Мівіна, Purina, Nesquik, Nescafe)

-створення конкурентної переваги магазину і окремих марок;
-ефективне представлення товару на ринку;
-забезпечення покупців необхідною інформацією;
-формування прихильності до магазину і окремих торгових марок, збільшення числа лояльних покупців і завоювання нових;
-привернення уваги покупця до товарів, звертання уваги на нові продукти і спеціальні пропозиції;
-закріплення у свідомості покупців відмінних рис марок;
-вплив на поведінку споживачів, дотримуючись при цьому соціальної законності й етичних норм;
-підвищення рівня прийняття рішень покупцем безпосередньо в точці продажу;

Образование

Київський славістичний університет

Менеджмент Митна Справа, Ужгород
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Outlook Водіння авто Email-маркетинг Граматично правильне мовлення OLAP Coda Робота з Google analitics Crowd marketing Робота із сайтами по аналізу конкурентів Налаштування і ведення контекстної реклами

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — продвинутый

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: