Олександр
Директор, керівник
- Возраст:
- 49 лет
- Город:
- Днепр
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/7930799/
Опыт работы
Керівник будівельного проєкту
с 01.2022 по 03.2025
(3 года 2 месяца)
ПП Бондаренко, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Будівництво та ремонт житлових та просислових об'єктів.
операційний директор
с 04.2017 по 10.2021
(4 года 6 месяцев)
ТОВ Агро Безпека, Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)
Керівник регіонального структурного підрозділу
с 06.2013 по 10.2014
(1 год 4 месяца)
Grand Distribution, Херсон (Група дистриб'юторських компаній "Гранд Дистрибьюшн" Grand Distribution, Херсон (Дистрибуція товарів))
В прямому підпорядкуванні:
- відділ продажу
- відділ доставки
- бухгалтерія філії й відділення товарознавців
- склад готової продукції
У підпорядкуванні понад 50 співробітників.
Функціональні обов'язки:
- укладання договорів та робота з національними і локальними торговими мережами України
- координація роботи закріплених підрозділів
- планування і бюджетування роботи служб
- розробка і формування заробітної плати в службах
- набір і навчання персоналу
- оптимізація бізнес процесів;
-планування та забезпечення досягнення планових показників;
-розробка асортиментної матриці і трейд-маркетингових заходів
-аналіз якісних показників роботи в національних мережах
-контроль і повернення дебіторської заборгованості
-моніторинг ринку і формування відпускних цін
-контроль документообігу;
Великий досвід вирішення адміністративно-господарських питань та спілкування з дозвільними органами влади.
Заступник директора
с 07.2012 по 03.2013
(8 месяцев)
ТОВ ПК «Укрсолод», Дніпро (ТОВ ПК «Укрсолод», Дніпро (Виробництво та продаж солоду))
реалізація стратегічних цілей компанії.
- виконання комплексу робіт з переведення підприємства на альтернативні види енергії для зниження собівартості продукції
- модернізація технологічних процесів, в тому числі їх зміна.
- здійснення безпеки підприємства
Заступник директора по розширенню збуту
с 11.2010 по 12.2011
(1 год 1 месяц)
Глобинський м'ясокомбінат, Глобине (Глобинський м'ясокомбінат, Глобине (виробництво і продаж ковбасних виробів і м'яса))
реалізація стратегічних цілей компанії
-визначення комерційної політики підприємства.
-встановлення системи продажів з філіальною структурою по всій території України (в прямому підпорядкуванні 11 філій в містах: Дніпропетровськ, Донецьк, Луганськ, Харків, Запоріжжя, Херсон, Миколаїв, Одеса, Кіровоград, Вінниця, Кривий Ріг, загальною чисельністю близько 700 осіб. Також особисто здійснював контроль роботи дистриб'юторів в Придністров'ї, Казахстані, уклав контракти з Москвою, Пітером). Структура філії: керівник філії, торгова команда - 1-2 SV, 7-15 ТП, 1-4 мерчендайзера, бухгалтер, 1-3 товарознавця, механік, 6-15 водіїв.
-планування та контроль фактичного виконання планових торгово-виробничих показників.
-організація роботи підприємства і філій по збільшенню обсягів продажів до 50%, взаємозв'язок зі структурними підрозділами (виробництво, маркетинг, збут, бухгалтерія, фінансовий відділ, плановий відділ, служба логістики, експедиції і т.д.).
-вплив на управління фінансовими та економічними процесами (Ціноутворення, Собівартість, Витрати, Прибуток, Повернення, Дт / заборгованість).
-складання звітів про фінансово-економічних показниках підприємства.
-планування бюджету підзвітних філій і контроль фактичного виконання.
-зниження простроченої ДТ / заборгованості.
-зниження витрат на утримання підприємства шляхом введення бюджету і контролю його виконання.
-управління кадровою політикою підприємства, формування сильної команди.
-участь в розробка бюджету маркетингу.
-проведення заходів з просування продукції на ринку України, висновок нової -продукції на ринок.
-планування ресурсів, необхідних для реалізації програм просування продукції на ринку.
-складання звітів про діяльність підприємства, структурних підрозділів.
Керівник відділу логістики
с 02.2006 по 11.2007
(1 год 9 месяцев)
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів))
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів)
Функціональні обов'язки:
- координація діяльності підрозділів підприємства і раціональна
-організація матеріальних потоків.
- розробка і впровадження стандартів з організації збуту і транспортування продукції
- організація контролю якості роботи різних ділянок збутового ланцюга відповідно до завдань логістики.
- аналіз залишків, оперативний контроль за заявкою на виробництво
- контроль роботи авто транспортного цеху, дільниці відвантаження, виконання виробництвом заявки за кількістю і маркування
- прогноз попиту за асортиментним рядом продукції
- підготовка необхідних звітів, забезпечення своєчасного надання первинної документації по товарних операціях
- прийом і відправка вантажів, їх періодичність, кількісні характеристики, складання графіків вантажопотоків
- укладення договорів з транспортно-експедиційними організаціями, формування банку даних перевізників, розміщення замовлень на перевезення
- організація робочих місць підлеглих, ведення табелю обліку робочого часу
- планування і бюджетування роботи служби
- розробка і формування заробітної плати в службах
- набір і навчання персоналу
- впровадження системи стандартів якості iso 2001
- здійснення економічної безпеки підрозділу
У підпорядкуванні 54 співробітника.
Начальник відділу відвантаження (центрального складу готової продукції)
с 05.2005 по 02.2006
(9 месяцев)
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів))
Функціональні обов'язки:
- впровадження системи адресного зберігання і розміщення продукції
- прийом продукції з цехів, його зберігання
- забезпечення логістичних процесів: прийом і відправка вантажів, складання графіків вантажно потоків, контроль їх періодичності, аналітика кількісно-якісних характеристик (KPI) складських процесів
- підготовка необхідних звітів, забезпечення своєчасного надання первинної документації по товарних операціях
- аналіз залишків, оперативний контроль за заявкою
- впровадження системи стандартів якості iso 2001
- здійснення економічної безпеки підрозділу
У підпорядкуванні 94 співробітника
Заступник директора Київської філії
с 06.2004 по 12.2005
(1 год 6 месяцев)
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Київ (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів))
В прямому підпорядкуванні:
- відділ продажів м.Київ, Київська обл., м. Чернігів, м. Житомир
- транспортний відділ
- бухгалтерія філії й відділення товарознавців
- склад готової продукції і тари
У підпорядкуванні понад 70 співробітників.
Функціональні обов'язки:
- укладання договорів та робота з національними і локальними торговими мережами України
- координація роботи закріплених підрозділів
- планування і бюджетування роботи служб
- розробка і формування заробітної плати в службах
- набір і навчання персоналу
--построеніе стратегії компанії в області прямих і непрямих продажів по сегменту рітейла України (METRO, PEAL, BILLA, FOZZY, АТБ, SPAR, Auchan, Велика, Кишеня, Varus, Reinford, Євротек, Караван, Фуршет, Український Ритейл та т.д .;)
-оптимізація бізнес процесів;
-планування та забезпечення досягнення планових показників;
розробка асортиментної матриці і трейд-маркетингових заходів;
-аналіз якісних показників роботи в національних мережах;
-контроль і повернення дебіторської заборгованості;
-Моніторинг ринку і формування відпускних цін;
Контроль документообігу;
Великий досвід вирішення адміністративно-господарських питань та спілкування з дозвільними органами влади.
Досягнення: організація філії з «0», за період роботи сформована сильна команда, ТМ закріплена на київському ринку.
Директор Київської філії
с 03.2001 по 09.2002
(1 год 6 месяцев)
М'ясна фабрика «Алан», Київ (М'ясна фабрика «Алан», Київ (Продаж ковбасних виробів і м'яса))
У прямому підпорядкуванні:
- відділ продажів м.Київ, Київська обл., М .Чернігов, г .Жітомір
- транспортний відділ
- бухгалтерія філії й відділення товарознавців
- склад готової продукції і тари
У підпорядкуванні близько 100 співробітників
Функціональні обов'язки:
- укладання договорів та робота з національними і локальними торговими мережами України
- координація роботи закріплених підрозділів
- планування і бюджетування роботи служб
- розробка і формування заробітної плати в службах
- набір і навчання персоналу
Великий досвід вирішення адміністративно-господарських питань та спілкування з дозвільними органами влади.
Досягнення: організація філії з «0», за період роботи сформована сильна команда, ТМ закріплена на київському ринку.
Регіональний менеждер
с 09.1998 по 11.2001
(3 года 2 месяца)
ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (ВАТ АКК «Придніпровський» ТМ «Злагода», Дніпро (Виробництво і продаж молочної продукції та сирів))
Другие резюме этого кандидата
Днепр
Олександр Бондаренко Директор, керівник Вік: 48 років Місто: Дніпро Контактна інформація Телефон: Ел. пошта: Досвід роботи Керівник З січня 2022 р по березень 2025 р будівництво та ремонт житлових...
Похожие кандидаты
-
Заступник керівника відділу
120000 грн, Днепр, Ивано-Франковск , еще 5 городов -
Помічник директора
40000 грн, Днепр, Киев -
Начальник АХО, завгосп, збиральник
Днепр -
Генеральний директор
Днепр, Винница , еще 8 городов -
Керівник проєкту
Днепр -
Керівник салону краси
Днепр