Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 15 марта 2023 Файл

Геннадій

Продакшн-менеджер, водитель

Возраст:
51 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Бучач, Ирпень, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

П.І. Б..: Скороход Геннадій Петрович
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 25.10 1972
Мета: знайти найкраще застосування своїх знань, умінь і навичок, отримати будь яку перспективну, цікаву роботу, з метою розвитку і професійного росту.
Компетенції:
Більш ніж 15 років працював у сфері реклами, поліграфії та маркетингу.
Особисті якості:
Активна життєва позиція, відповідальне ставлення до роботи, чесний, комунікабельний, врівноважений, вмію працювати в команді, маю навички роботи з людьми різних соціальних і вікових категорій; бажання і здатність до швидкого навчання всьому новому.
Карєра:
2013 -2020 р.р. Працював у рекламній агенції ТОВ РА «АРТМАСТЕР», спеціальність - менеджер з реклами.
Організовував роботу з рекламування продукції, що виробляється, та послуг, що надаються з метою їх просування на ринки збуту, інформуючи споживачів про переваги якості та відмінні властивості товарів та послуг, що рекламуються.
Розробляв плани рекламних заходів з одного виду або групи товарів (послуг) і визначав витрати на їх проведення.
Здійснював керівництво, планування та координацію робіт з проведення рекламних кампаній.
Брав участь у формуванні рекламної стратегії, яка базується на перспективних напрямах подальшого організаційного розвитку, інноваційній та інвестиційній діяльності.
Здійснював вибір форм і методів реклами в засобах масової інформації, їх текстового, кольорового та музичного оформлення.
Вивчав ринок збуту та попит покупців з метою визначення найкращого часу і місця розміщення реклами, масштабів та термінів проведення рекламних кампаній, кола осіб, на яких слід спрямувати рекламу, орієнтуючи її на цільові групи за професією, віком, купівельною спроможністю, статтю.
Організовував зв'язки з діловими партнерами, систему збору потрібної інформації та розширення зовнішніх зв'язків з метою вдосконалення рекламної діяльності.
Підтримував необхідні зв'язки з іншими структурними підрозділами підприємства, установи, організації в процесі розроблення і проведення рекламних заходів, залучав до вирішення поставлених завдань консультантів і експертів, запрошував до участі в рекламі широковідомих та популярних осіб, укладаючи з ними договори на комерційній основі.
2004 -2012 р.р. Працював у рекламній агенції ТОВ «АРЕС» Спеціальність –продакшн-менеджер
Розробляв плани рекламних заходів з одного виду або групи товарів (послуг) і визначав витрати на їх проведення. Здійснював керівництво, планування та координацію робіт з проведення рекламних кампаній. Брав участь у формуванні рекламної стратегії, яка базується на перспективних напрямах подальшого організаційного розвитку, інноваційній та інвестиційній діяльності. Здійснював вибір форм і методів реклами в засобах масової інформації, їх текстового, кольорового та музичного оформлення.
2002 – 2003 р.р. ТОВ ТНК «Енергохолдінг» Спеціальність- менеджер по маркетингу
До обов’язків входило наступне: розробка та виконання плану маркетингових заходів; верстка бюджету маркетингових кампаній; розробка та реалізація маркетингових акцій, націлених на просування торгових марок, зростання товарообігу, стимулювання діяльності дилерів; розробка атрибутів торгових марок компанії, стандартів брендингу; ведення проекту по Інтернет маркетингу (сайти, мережевий PR, присутність на інформаційних дошках, пошукових порталах і т.п.); вивчення перспективних ринків збуту з метою розширення: товарного асортименту; виходу на суміжні ринки; забезпечення підготовки і проведення конкурсу серед сторонніх організацій по реалізації маркетингових програм; підготовка та укладення договорів зі сторонніми організаціями;
ОСВІТА ВИЩА:
«Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Факультет економіки і підприємництва. Спеціальність «Маркетінг».
Впевнений користувач ПК;
1С: Підприємство (Продаж, склад);
Photoshop,
InDesign,
Illustrator
Наявність транспортного засобу Fiat Doblo
Водійське посвідчення категорії «В»

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: