Резюме від 15 березня 2023 Файл

Геннадій

Продакшн-менеджер, водитель

Вік:
51 рік
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Бучач, Ірпінь, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Резюме

П.І. Б..: Скороход Геннадій Петрович
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Email: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження: 25.10 1972
Мета: знайти найкраще застосування своїх знань, умінь і навичок, отримати будь яку перспективну, цікаву роботу, з метою розвитку і професійного росту.
Компетенції:
Більш ніж 15 років працював у сфері реклами, поліграфії та маркетингу.
Особисті якості:
Активна життєва позиція, відповідальне ставлення до роботи, чесний, комунікабельний, врівноважений, вмію працювати в команді, маю навички роботи з людьми різних соціальних і вікових категорій; бажання і здатність до швидкого навчання всьому новому.
Карєра:
2013 -2020 р.р. Працював у рекламній агенції ТОВ РА «АРТМАСТЕР», спеціальність - менеджер з реклами.
Організовував роботу з рекламування продукції, що виробляється, та послуг, що надаються з метою їх просування на ринки збуту, інформуючи споживачів про переваги якості та відмінні властивості товарів та послуг, що рекламуються.
Розробляв плани рекламних заходів з одного виду або групи товарів (послуг) і визначав витрати на їх проведення.
Здійснював керівництво, планування та координацію робіт з проведення рекламних кампаній.
Брав участь у формуванні рекламної стратегії, яка базується на перспективних напрямах подальшого організаційного розвитку, інноваційній та інвестиційній діяльності.
Здійснював вибір форм і методів реклами в засобах масової інформації, їх текстового, кольорового та музичного оформлення.
Вивчав ринок збуту та попит покупців з метою визначення найкращого часу і місця розміщення реклами, масштабів та термінів проведення рекламних кампаній, кола осіб, на яких слід спрямувати рекламу, орієнтуючи її на цільові групи за професією, віком, купівельною спроможністю, статтю.
Організовував зв'язки з діловими партнерами, систему збору потрібної інформації та розширення зовнішніх зв'язків з метою вдосконалення рекламної діяльності.
Підтримував необхідні зв'язки з іншими структурними підрозділами підприємства, установи, організації в процесі розроблення і проведення рекламних заходів, залучав до вирішення поставлених завдань консультантів і експертів, запрошував до участі в рекламі широковідомих та популярних осіб, укладаючи з ними договори на комерційній основі.
2004 -2012 р.р. Працював у рекламній агенції ТОВ «АРЕС» Спеціальність –продакшн-менеджер
Розробляв плани рекламних заходів з одного виду або групи товарів (послуг) і визначав витрати на їх проведення. Здійснював керівництво, планування та координацію робіт з проведення рекламних кампаній. Брав участь у формуванні рекламної стратегії, яка базується на перспективних напрямах подальшого організаційного розвитку, інноваційній та інвестиційній діяльності. Здійснював вибір форм і методів реклами в засобах масової інформації, їх текстового, кольорового та музичного оформлення.
2002 – 2003 р.р. ТОВ ТНК «Енергохолдінг» Спеціальність- менеджер по маркетингу
До обов’язків входило наступне: розробка та виконання плану маркетингових заходів; верстка бюджету маркетингових кампаній; розробка та реалізація маркетингових акцій, націлених на просування торгових марок, зростання товарообігу, стимулювання діяльності дилерів; розробка атрибутів торгових марок компанії, стандартів брендингу; ведення проекту по Інтернет маркетингу (сайти, мережевий PR, присутність на інформаційних дошках, пошукових порталах і т.п.); вивчення перспективних ринків збуту з метою розширення: товарного асортименту; виходу на суміжні ринки; забезпечення підготовки і проведення конкурсу серед сторонніх організацій по реалізації маркетингових програм; підготовка та укладення договорів зі сторонніми організаціями;
ОСВІТА ВИЩА:
«Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Факультет економіки і підприємництва. Спеціальність «Маркетінг».
Впевнений користувач ПК;
1С: Підприємство (Продаж, склад);
Photoshop,
InDesign,
Illustrator
Наявність транспортного засобу Fiat Doblo
Водійське посвідчення категорії «В»

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: