Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 ноября 2012

Мария

Керівник відділу, заступник керуючого, керуючий, 5 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
42 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Белая Церковь

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ

Караченцева Марія Григорівна

м. Біла Церква 09100
тел. моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Дата народження: 04 лютого 1982 р.
Сімейний стан: не одружена
Діти: не має

Освіта: вища економічна – Українська академія банківської справи, загальноекономічний факультет – облік і аудит (2002–2007р).

Досвід роботи:
Квітень 2003р. – оператор комп’ютерного набору операційного відділу базового відділення БЦ філії „Райффайзен Банк Аваль”:
Травень 2004р. – економіст 1 категорії Відділення №3 (м.Біла Церква) БЦ філії „Райффайзен Банк Аваль”:
Листопад 2004р. – провідний економіст операційного відділу базового відділення БЦ філіалу Банку „Аваль”;
Вересень 2007р. - експерт з обслуговування юридичних осіб сектору корпоративних клієнтів ЗАТ «ОТП Банк»
Серпень 2008р. – старший експерт з обслуговування юридичних осіб сектору корпоративних клієнтів ЗАТ «ОТП Банк»
Травень 2009р. – по теперішній час – старший спеціаліст відділу бізнесу юридичних осіб філії ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПУМБ» в м .Києві
Квітень 2010р. - по теперішній час - виконуючий обов`язки керуючого відділенням в м.Біла Церква філії ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПУМБ» в м .Києві

Виконувані обов’язки:
-здійснення всіх операцій по обслуговуванню рахунків юридичних осіб (супроводження операцій по рахунках клієнтів – юридичних осіб в національній та іноземній валютах, відкриття рахунку, оформлення юридичної справи, поточне обслуговування видаткових та прибуткових операцій, закриття рахунків, здійснення фінансового моніторингу);
-надання консультацій щодо всіх питань обслуговування юридичних осіб;
-надання відповідей правоохоронним органам та вирішення питань щодо можливості надання документів на підставі рішень суду стосовно вилучення документів клієнтів банку;
-відкриття та ведення корпоративних карток та зарплатних проектів;
-надання консультацій та ведення операцій по депозитам
-контроль здійснення та обслуговування клієнтів банку;
-контроль за документообігом відділення;
-організація роботи відділу/відділення;
-забезпечення ефективної роботи відділу/відділення;
-визначення пріоритетності завдань та розподіл їх між працівниками;
-залучення клієнтів юридичних осіб

Професійні здібності та ділові якості :
-високий рівень професійних знань;
-сумлінність;
-оперативне та якісне обслуговування клієнтів;
-володіння комп’ютерною технікою на професійному рівні;
-знання чинного законодавства України та нормативних документів, що регулюють банківську діяльність;
-знання бухгалтерської звітності в площинні здійснення банківських операцій та виплати зарплати;
-комунікабельність;
-досвід роботи;
-користуюся повагою та шануванням у клієнтів та колег


Іноземна мова: англійська.

Причина зміни роботи: низький рівень заробітної плати на останньому місці роботи та бажання підвищення професійного рівня.

Бажаний рівень заробітної плати: від 5000 грн.

Посада, на яку претендую: керівник відділу, заступник керуючого, керуючий.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: