Мария
Керівник відділу, заступник керуючого, керуючий, 5 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 42 года
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Белая Церковь
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/797978
Дополнительная информация
РЕЗЮМЕ
Караченцева Марія Григорівна
м. Біла Церква 09100
тел. моб. [
e-mail: [
Дата народження: 04 лютого 1982 р.
Сімейний стан: не одружена
Діти: не має
Освіта: вища економічна – Українська академія банківської справи, загальноекономічний факультет – облік і аудит (2002–2007р).
Досвід роботи:
Квітень 2003р. – оператор комп’ютерного набору операційного відділу базового відділення БЦ філії „Райффайзен Банк Аваль”:
Травень 2004р. – економіст 1 категорії Відділення №3 (м.Біла Церква) БЦ філії „Райффайзен Банк Аваль”:
Листопад 2004р. – провідний економіст операційного відділу базового відділення БЦ філіалу Банку „Аваль”;
Вересень 2007р. - експерт з обслуговування юридичних осіб сектору корпоративних клієнтів ЗАТ «ОТП Банк»
Серпень 2008р. – старший експерт з обслуговування юридичних осіб сектору корпоративних клієнтів ЗАТ «ОТП Банк»
Травень 2009р. – по теперішній час – старший спеціаліст відділу бізнесу юридичних осіб філії ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПУМБ» в м .Києві
Квітень 2010р. - по теперішній час - виконуючий обов`язки керуючого відділенням в м.Біла Церква філії ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ПУМБ» в м .Києві
Виконувані обов’язки:
-здійснення всіх операцій по обслуговуванню рахунків юридичних осіб (супроводження операцій по рахунках клієнтів – юридичних осіб в національній та іноземній валютах, відкриття рахунку, оформлення юридичної справи, поточне обслуговування видаткових та прибуткових операцій, закриття рахунків, здійснення фінансового моніторингу);
-надання консультацій щодо всіх питань обслуговування юридичних осіб;
-надання відповідей правоохоронним органам та вирішення питань щодо можливості надання документів на підставі рішень суду стосовно вилучення документів клієнтів банку;
-відкриття та ведення корпоративних карток та зарплатних проектів;
-надання консультацій та ведення операцій по депозитам
-контроль здійснення та обслуговування клієнтів банку;
-контроль за документообігом відділення;
-організація роботи відділу/відділення;
-забезпечення ефективної роботи відділу/відділення;
-визначення пріоритетності завдань та розподіл їх між працівниками;
-залучення клієнтів юридичних осіб
Професійні здібності та ділові якості :
-високий рівень професійних знань;
-сумлінність;
-оперативне та якісне обслуговування клієнтів;
-володіння комп’ютерною технікою на професійному рівні;
-знання чинного законодавства України та нормативних документів, що регулюють банківську діяльність;
-знання бухгалтерської звітності в площинні здійснення банківських операцій та виплати зарплати;
-комунікабельність;
-досвід роботи;
-користуюся повагою та шануванням у клієнтів та колег
Іноземна мова: англійська.
Причина зміни роботи: низький рівень заробітної плати на останньому місці роботи та бажання підвищення професійного рівня.
Бажаний рівень заробітної плати: від 5000 грн.
Посада, на яку претендую: керівник відділу, заступник керуючого, керуючий.
Похожие кандидаты
ПМ, керівник, начальник, заступник директора, виконавчий директор
Белая Церковь
Керуючий магазином, заступник керуючого магазином, продавець-консультант
20000 грн, Белая Церковь
Керівник відділу, менеджер, економіст, начальник відділ кадрів
Белая Церковь
Юрисконсульт, керівник, заступник керівника
Белая Церковь, Киев
Заступник керуючого магазином
Белая Церковь
Заступник керуючого магазином
15000 грн, Белая Церковь