Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 1 февраля 2022 PRO

Марина

Керівник відділу продажу, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з продажів

с 11.2021 по наст. время (2 года 5 месяцев)
StreamTelecom, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

•досягнення ключових показників ефективності;
•залучення нових клієнтів, дохід з нових клієнтів, кількість підключених послуг
•Встановлення відносин з новими клієнтами і забезпечення укладання договорів з новими клієнтами з метою досягнення поставлених цілей продажу.
•Ведення повного циклу продажів від початкової зустрічі з клієнтом до закриття продажів.
•Підтримка високого рівня знань у відповідній сфері для проведення змістовних розмов з потенційними клієнтами.
•Проведення презентацій вищому керівництву та фахівцям, які приймають рішення.
•Створення та представлення стандартних пропозицій.
•Робота з технічним персоналом і спеціалістами з продукту, де необхідно адресувати вимоги клієнта.
•Підготовка технічних завдань для завдачі клієнта.
•Застосування різноманітних прямих методів продажів, таких як дзвінки і особисті зустрічі, і непрямих методів, таких як встановлення ділових зв”язків.
•Інформування потенційних клієнтів про критерії компанії щодо ідеальних клієнтів і продажів.
•Консультація з потенційними клієнтами стосовно бізнес-завдань і вимог, а також діапазону опцій та цінових переваг кожної з них.
•Розробка та створення спеціальних комерційних пропозицій у рамках, що визначені Компанією.
•Підготовка економічно ефективних та рентабельних пропозицій клієнтам у відповідності до переговорів та гарантування залучення.
•Організація підключення нового Клієнта: організація та контроль документообігу та технічних заходів, інформування Клієнта про необхідні процедури взаємодії з Компанією, надання вичерпної інформації щодо існуючих продуктів і послуг Компанії.
•Супроводження та повна підтримка нового клієнта до момента запуска продукту

Менеджер з продажів великому та середньому бізнесу

с 05.2017 по 10.2021 (4 года 5 месяцев)
ТОВ "лайфселл",, Одеса (Телекомунікації, зв'язок)

•досягнення ключових показників ефективності;
•залучення нових клієнтів, дохід з нових клієнтів, кількість придбаних ліній, активна база тощо.
•Встановлення відносин з новими клієнтами і забезпечення укладання договорів з новими клієнтами з метою досягнення поставлених цілей продажу.
•Ведення повного циклу продажів від початкової зустрічі з клієнтом до закриття продажів.
•Застосування різноманітних прямих методів продажів, таких як дзвінки і особисті зустрічі, і непрямих методів, таких як встановлення ділових зв”язків.
•Інформування потенційних клієнтів про критерії компанії щодо ідеальних клієнтів і продажів.
•Консультація з потенційними клієнтами стосовно бізнес-завдань і вимог, а також діапазону опцій та цінових переваг кожної з них.
•Підтримка високого рівня знань у відповідній сфері для проведення змістовних розмов з потенційними клієнтами.
•Проведення презентацій вищому керівництву та фахівцям, які приймають рішення.
•Створення та представлення стандартних пропозицій.
•Робота з технічним персоналом і спеціалістами з продукту, де необхідно адресувати вимоги клієнта.
•Пошук нових потенційних клієнтів з цільових сегментів на підзвітній території.
•Розробка та створення спеціальних комерційних пропозицій у рамках, що визначені Компанією.
•Підготовка економічно ефективних та рентабельних пропозицій клієнтам у відповідності до переговорів та гарантування залучення.
•Участь у цінових пропозиціях/тендерах, які ініціювали клієнти, із відповідним аналізом та діями, які необхідно виконати.
•Організація підключення нового Клієнта: організація та контроль документообігу та технічних заходів, інформування Клієнта про необхідні процедури взаємодії з Компанією, надання вичерпної інформації щодо існуючих продуктів і послуг Компанії.
•Супроводження та повна підтримка нового клієнта у перші шість місяців.

Керівник відділення

с 07.2016 по 02.2017 (7 месяцев)
АТ "ОЩАДБАНК, Одеса (Фінанси, банки, страхування)

•Залучення нових клієнтів роздрібного та корпоративного бізнесу;
•Розширення діючої клієнтської бази, робота з діючими клієнтами;
•Проведення зустрічей та презентацій для клієнтів;
•Аналіз ринку банківських продуктів, тарифів банків - конкурентів;
•Участь у пілотних проектах;
•Здійснення продажів повного спектру банківських послуг;
•Консультації щодо діючих продуктів клієнтам, тарифами, умовами оформлення та використання банківських послуг;
•Виявлення основних та додаткових потреб клієнтів;
•Розробка методології підвищення ефективності продажів продуктів;
•Навчання співробітників продажу;
•Планування, організація, мотивація і контроль роботи відділу (8 осіб)
•Проведення маркетингових кампаній, акцій по залученню банківських продуктів;
•Встановлення індивідуальних планів, бізнес-завдань для співробітників, здійснення контролю за їх виконанням
•Здійснення контролю за дотриманням якості обслуговування клієнтів і дотриманням усіма співробітниками відділення встановлених стандартів сервісу;
•Здійснення підбору і навчання кадрів у відділення і формування професійної команди;
•Дотримання своєчасного надання звітності та узгодження різних аспектів діяльності відділення з функціональними підрозділами банку;

Керівник відділення

с 06.2015 по 05.2016 (11 месяцев)
ПАТ "ЮНИОН СТАНДАРД БАНК", Одеса (банківськи послуги)

•Залучення нових клієнтів роздрібного та корпоративного бізнесу, розширення діючої клієнтської бази, робота з діючими клієнтами;
•Здійснення продажів повного спектру банківських послуг;
•Консультації щодо діючих продуктів клієнтам, тарифами, умовами оформлення та використання банківських послуг;
•Виявлення основних і додаткових потреб клієнтів;
•Розробка методології підвищення ефективності продажів продуктів:
•Навчання співробітників продажу;
•Планування, організація, мотивація і контроль роботи відділу (4 людини)
•Проведення маркетингових кампаній, акцій по залученню банківських продуктів;
•Встановлення індивідуальних планів, бізнес-завдань для співробітників, здійснення контролю за їх виконанням;
•Здійснення контролю за дотриманням якості обслуговування клієнтів і дотриманням усіма співробітниками відділення встановлених стандартів сервісу;
•Здійснення підбору і навчання кадрів у відділення і формування професійної команди;
•Дотримання своєчасного надання звітності та узгодження різних аспектів діяльності відділення з функціональними підрозділами банку;
•Підготовка передтренінгова і тренінгових матеріалів;
•Проведення тренінгів для персоналу роздрібу (керуючі, співробітники front-office);
•Супровід персоналу в продажах;

Керівник відділення

с 10.2014 по 04.2015 (6 месяцев)
ПАТ КБ «Надра», Одеса (банківськи послуги)

•Залучення нових клієнтів роздрібного та корпоративного бізнесу, розширення діючої клієнтської бази, робота з діючими клієнтами;
•Здійснення продажів повного спектру банківських послуг;
•Консультації щодо діючих продуктів клієнтам, тарифами, умовами оформлення та використання банківських послуг;
•Виявлення основних і додаткових потреб клієнтів;
•Розробка методології підвищення ефективності продажів продуктів:
•Навчання співробітників продажу;
•Планування, організація, мотивація і контроль роботи відділу (4 людини)
•Встановлення індивідуальних планів, бізнес-завдань для співробітників, здійснення контролю за їх виконанням;
•Здійснення контролю за дотриманням якості обслуговування клієнтів і дотриманням усіма співробітниками відділення встановлених стандартів сервісу;
•Здійснення підбору і навчання кадрів у відділення і формування професійної команди;
•Дотримання своєчасного надання звітності та узгодження різних аспектів діяльності відділення з функціональними підрозділами банку;
•Підготовка передтренінгових і тренінгових матеріалів;
•Проведення тренінгів для персоналу роздрібу (керуючі, співробітники front-office);
•Супровід персоналу в продажах;

Керівник відділення

с 06.2013 по 09.2014 (1 год 3 месяца)
ПАТ КБ «Надра», Донецьк (банківськи послуги)

•Залучення нових клієнтів роздрібного та корпоративного бізнесу, розширення діючої клієнтської бази, робота з діючими клієнтами;
•Здійснення продажів повного спектру банківських послуг;
•Консультації щодо діючих продуктів клієнтам, тарифами, умовами оформлення та використання банківських послуг;
•Виявлення основних і додаткових потреб клієнтів;
•Розробка методології підвищення ефективності продажів продуктів:
•Навчання співробітників продажу;
•Планування, організація, мотивація і контроль роботи відділу (4 людини)
•Проведення маркетингових кампаній, акцій по залученню банківських продуктів;
•Встановлення індивідуальних планів, бізнес-завдань для співробітників, здійснення контролю за їх виконанням;
•здійснення контролю за дотриманням якості обслуговування клієнтів і дотриманням усіма співробітниками відділення встановлених стандартів сервісу;
•здійснення підбору і навчання кадрів в відділення і формування професійної команди;
•дотримання своєчасного надання звітності та узгодження різних аспектів діяльності відділення з функціональними підрозділами банку;
•підготовка передтренінгова і тренінгових матеріалів;
•проведення тренінгів для персоналу роздрібу (керуючі, співробітники front-office);
•Супровід персоналу в продажа

Керівник Центру розвитку МСБ, Регіональний куратор мережі МСБ

с 07.2012 по 06.2013 (11 месяцев)
ПАТ КБ «Надра», Донецьк (банківськи послуги)

•Залучення нових клієнтів малого та середнього бізнесу, розширення діючої клієнтської бази, робота з діючими клієнтами;
•Здійснення продажів повного спектру банківських послуг;
•Консультації щодо діючих продуктів клієнтам, тарифами, умовами оформлення та використання банківських послуг;
•Виявлення основних і додаткових потреб клієнтів;
•Розробка методології підвищення ефективності продажів продуктів МСБ;
•Навчання співробітників мережі навичкам активних продажів продуктів малого і середнього бізнесу
•Планування, організація, мотивація і контроль роботи відділу (5 чоловік)
•Контроль і організація роботи співробітників малого і середнього бізнесу (23 людини)
•Виконання бізнес-плану продажів і інших планових показників
•Організація роботи відділень РУ по залученню і обслуговуванню клієнтів юридичних осіб
•забезпечення якісного обслуговування клієнтів
•забезпечення виконання планових бюджетних показників, збільшення обсягів продажів банківських продуктів;
•проведення маркетингових кампаній, акцій по залученню банківських продуктів
•встановлення індивідуальних планів, бізнес-завдань для співробітників, здійснення контролю за їх виконанням;
•здійснення контролю за дотриманням якості обслуговування клієнтів і дотриманням усіма співробітниками відділення встановлених стандартів сервісу;
•здійснення підбору і навчання кадрів в відділення і формування професійної команди;
•дотримання своєчасного надання звітності та узгодження різних аспектів діяльності відділення з функціональними підрозділами банку;
•підготовка передтренінгова і тренінгових матеріалів;
•проведення тренінгів для персоналу роздрібу (керуючі, співробітники front-office);
•супровід персоналу в продажах;

Менеджер по роботі з великими і VIP-корпоративними клієнтами

с 08.2008 по 07.2012 (3 года 11 месяцев)
ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» ДОНЕЦЬКЕ РУ, Бізнес крупних и VIP-корпоративних клієнтів, Донецьк (Банк), Донецьк (банківськи послуги)

•Залучення нових клієнтів, розширення діючої клієнтської бази, робота з діючими клієнтами;
•Здійснення продажів повного спектру банківських послуг;
•Консультації щодо діючих продуктів клієнтам, тарифами, умовами оформлення та використання банківських послуг;
•Виявлення основних і додаткових потреб клієнтів;
•Відкриття, закриття, обслуговування поточних рахунків клієнтів
•Відкриття, закриття, обслуговування депозитних рахунків.
•Оформлення, заклад, обслуговування зарплатних проектів, корпоративних карт
•Перевірка, підготовка пакетів документів для відкриття, обслуговування поточних, депозитних, карткових рахунків юридичних осіб
•Обслуговування та консультування клієнтів по продуктам «Приват 24», «Клієнт Банк»
•Підготовка презентацій, проведення зустрічей з клієнтами

Образование

Донецький Національний Технічний університет

Факультет перепідготовки кадрів, Донецьк
Высшее, с 2012 по 2014 (2 года)

Маю диплом спеціаліста Економіки підприємства

Донецький Національний Університет

Філологічний, Донецьк
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Маю диплом філолога української мови та літератури

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг Валерія Голубченко «Навички активних продажів»

2020

Навики активних продажів,Школа Віри Шацької

2012

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач Internet

Дополнительная информация

Особисті якості:
•Досвід роботи в сфері B2B продажів13 років;
•Вища освіта;
•Досвід в передачі клієнтоорієнтованих рішень на основі потреб клієнтів;
•Прекрасні навички проведення презентацій та переговорів;
•Вміння встановлювати ділові зв’язки;
•Високий рівень мотивації та самодисципліни;
•Водійське посвідчення категорії В;
•Цілеспрямованість;
•Відповідальність;
•Пунктуальність;
•Творчий підхід та вміння працювати в команді;
•Комунікабельність;
•Самовіддача при реалізації поставлених завдань;
•Впевненість;
•Наполегливість;


Додаткові навички: В ПАТ КБ «Надра» пройшла ряд семінарів і тренінгів з навичок активних продажів; з 01.10.2014 по 30.01.2015 займала 1 місце по мережі по виконанню планових показників.
Пройшла тренінги Валерія Голубченко «Навички активних продажів».
Приріст доходу рік к року 1 000 000 +
Ведення бази понад 2000 корпоративних абонентів

Сімейний стан: заміжня.

Хобі: спорт, танці, акробатика, активний відпочинок, література, мистецтво.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: