Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 мая 2024 PRO

Галина

Керівник проєктів, 90 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
42 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник проєкту

с 01.2023 по наст. время (1 год 4 месяца)
МН, Київ (Нерухомість)

Робота над новим проектом у сфері нерухомості. Концепція, яка відрізняється від роботи Агентств Нерухомості та ріелторів.
До моїх обов'язків входили:
• аналіз ринку нерухомості та основних гравців. Визначення сильних та слабких сторін, прямих та непрямих конкурентів;
• підготовка бізнес моделі проекту, точки зростання та конкурентні переваги продукту;
• підбір команди та занурення у процеси проекту;
• створення "Бази знань" та артефактів проекту;
• контроль та оперативне реагування на зміни у проекті;
• підготовка та реалізація беклогу продукту згідно з ТЗ;
• проведення дейлі-мітингів з командою та підбиття підсумків роботи;
• обговорення подальшої стратегії після змін у проекті.
Мої досягнення:
• ретельна робота над концепцією проекту та створення сайту і чат бота, відповідно до ТЗ, для внутрішніх та зовнішніх розробників;
• промальовування юзер-флоу клієнта з двох гілок взаємодії з Платформою: власники нерухомості та клієнти на оренду/купівлю об'єктів;
• внесення зміни до СРМ системи та створення БД під запити Платформи;
• цінова політика та юридичне обґрунтування проекту;
• підключення та укладання договорів з платіжним інтегратором для прийому платежів на сайті та в чат-боті;
• тактичні та стратегічні завдання проекту з виявленням ризиків та мінімізації їх у кожному сценарії взаємодії.

PM (Project Manager)

с 03.2021 по 12.2022 (1 год 9 месяцев)
Start up CashKiosk, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Start up, Fintech проект. Фінансовий брокер.

Працювала зі старту проекту
До моїх обов'язків входили:
•активне обговорення та узгодження MVP-моделі між усіма учасниками проекту;
• пошук підрядників для архітектури та розробки сайту, проведення переговорів та складання короткого резюме для прийняття рішення про співпрацю;
•організація регулярних зустрічей щодо проекту, обговорення питань та стану справ з інвесторами та учасниками проекту;
•підбиття підсумків та основних деталей зустрічей у документованих Протоколах;
•пошук та залучення клієнтів-Банків, МФО, проведення переговорів та презентацій;
•документальний та юридичний супровід угод з партнерами та підрядниками спільно з юристом проекту. Укладання договорів із сервісами: смс-розсилок та оцінки кредитоспроможності лідів;
•підготовка презентацій спільно з дизайнером та контент-менеджером;
•моделювання мокапів юзер-флоу позичальника по процесу в Figma;
•контроль за дотриманням термінів проекту та виконання завдань відповідно до технічної документації;
•виконання інших доручень стейкхолдерів.
Мої досягнення:
•проведено переговори про співпрацю з 15 компаніями, з 5 їх готові інтегруватися найближчим часом;
•підготовка економічної моделі розрахунку ціни ліда для Партнера;
•підготовка та опис алгоритму розрахунку трафиків постачання лідів на Платформу;
•активну участь у щотижневих зустрічах з підрядниками та стейкхолдерами, внесення рекомендацій щодо бізнес-моделі та контроль за дотриманням плану та бюджету;
•обговорення деталей інтеграції у спільних чатах з нашими партнерами та розробниками;
•операційна робота за проектом: договори, створення акаунтів у соцмережах, месенджери, е-мейл, підключення до смс та вайбер-розсилок та інше;
•підготовка звітності щодо проекту з коротким описом ризикових зон.

Керівник проектів

с 08.2020 по 04.2021 (8 месяцев)
ТОВ "Еліксір Україна", Київ (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Виробництво, імпорт дезінфектантів, проведення промислових випробувань, сертифікація продукції. Start-up, B2B, B2C, B2G . Працювала з моменту заснування компанії.
До моїх обов'язків входили:
•ведення та супровід усіх проектів Компанії у програмі WRIKE (9+);
•обговорення з колегами процесів та динаміки розвитку проектів;
•надання звітності для Генерального директора та інвесторів з обґрунтуваннями та рекомендаціями;
•обговорення з Генеральним директором майнстоунів/віх проекту, дотримання термінів, пріоритетів, навантаження;
•тісне співробітництво з підрозділами виробництва, маркетингу, продажу, юридичного та фінансових блоків;
•регулярне обговорення з командою динаміки проекту, внесення зауважень, коментарів на stand-up мітингах, коригування за підсумками переговорів та надання зворотного зв'язку Генеральному директору;
•робота з кастомізованим звітами, аналітикою, фільтрами для більш точного та своєчасного аналізу даних проектів.
Мої досягнення:
•вибір програми з ведення проектів WRIKE серед подібних та укладання угоди на використання програмного комплексу;
•проведено налаштування повідомлень з WRIKE в Outlook, в ході змін по завданням, що дозволило досягти швидкого реагування команди на зміни в проектах та завданнях;
•побудова 10 кастомізованих звітів під запити та потреби компанії;
•надання всій команді, а також спостерігачам та інвесторам доступів до проектів та завдань, згідно з регламентом, обмеження прав переглядів та посилань на проекти, документи, що перебували у робочому просторі;
•візуалізація даних проектів під запити команди (Список задач, Kanban-дошка, Таблиця завдань);
•побудова всієї Аналітики проектів у розрізі завдань за проектом або масово за всіма проектами (кількість завдань, активні, виконані, прострочені, пролонговані завдання), навантаження на відповідальних за завданнями та проектами, діаграми Ганта та Згоряння задач;
•налаштування повідомлень з WRIKE в Outlook кожному члену команди про майбутні завдання та прострочені на щоденній основі;
•впровадження та використання звіту щодо ризиків для стратегічного планування.

РМ проекту INSTALOAN

с 10.2018 по 04.2020 (1 год 6 месяцев)
КФ.ЮА., Київ (Фінанси, банки, страхування)

Start-up, Fin Tech проект Instaloan
(https://instaloan.com.ua/). Онлайн кредитування. B2B, B2C.
Ключові партнери-МАУ, Coral Travel. Join UP, Anex Tour, Sunny Travel, Технократ, Tovaria, Touch Studio, XPay.
Працюю з "0" проекту. Безпосередня участь у розробці концепції та стилістики проекту та сайту. До моїх обов'язків входили:
•підготовка та обговорення ТЗ для ІТ підрозділи;
•roadmap проекту та Visio графіка процесу видачі позики в рамках Проекту;
•погодження Проекту, норм та Правил з юристами, операційним відділом та фінмоніторингом;
•взаємодія та комунікація з іншими підрозділами Компанії у процесах видачі та обслуговування кредитів (верифікація, ризик менеджер, колекшен, операційний підрозділ, КЦ);
•комунікація з партнерами на всіх етапах Проекту, вирішення робочих питань та проблемних ситуацій. Договірна робота з партнерами, а також проведення господарських операцій з контрагентами;
•робота з дизайнерами та маркетологами над створенням сайту, запуск акцій, емейл/смс розсилок, візуалізація сайту, розміщення в Instagram, FB;
•збір та аналіз вимог від Партнерів у контексті рекламних активностей, наповнення сайту, Особистого кабінету Партнера на сайті, юзабіліті сайту.
•сприяння у створенні сайту та наповнення контентом Instaloan- розробка та концепція сайту з "0", модернізації та доопрацювання в процесі роботи Проекту, впровадження нових опцій сайту;
•опис процесу з моменту звернення клієнта за позикою до погашення кредиту для всіх задіяних підрозділів Компанії;
•- Організація переговорів, brainstorm з проектною командою та супроводжуючими підрозділами;
•фіксація етапів, робіт та відповідальних осіб у MS Project, Jira, Trello;
•внесення пропозицій щодо покращення процесів проекту; - керівництво та контроль за всіма процесами Проекту, розстановка пріоритетів у створенні продукту

IT PM (Project Manager)

с 04.2018 по 09.2018 (5 месяцев)
IPromo, Київ (IT)

Мої досягнення у Компанії:
• переведення всіх завдань щодо роботи з проектів до системи таск-менеджера "Worksektion";
•ведення таблиці за термінами проектів у розбивці на етапи підготовки товару, термінів затримки з оплати чи надання документів. Таблиця використовувалася мною, юристом та фінансовим директором;
•згуртована проектна команда з дизайнерів, контент-менеджерів,PPC, аккаунт-менеджера, співробітника автоматизації та відділу складання (розробники), у загальній кількості 15 осіб;
•одночасний супровід близько 18 проектів.
Мій функціонал:
• робота з проектною командою на всіх етапах розробки продукту, від брифінгу до здачі зі збирання сайту або лендінгу;
• контроль за своєчасним та якісним виконанням завдань співробітником;
• внесення коригувань у маркетингову стратегію, обговорення їх із проектною групою;
• прийняття рішення щодо проектів щодо діяльності, рекламної кампанії (рекламні акції, розіграші з нагоди відкриття нового магазину);
• комунікація коїться з іншими підрозділами компанії щодо термінів, оплати за проектами;
• непряме/ пряме спілкування з клієнтом у низці виникнення питань, зауважень чи пропозицій щодо продукту;
• складання прогнозів та стратегій на майбутнє для проектів;
• контроль усім етапах проведення робіт задля досягнення мети проекту.

Керівник відділу розвитку регіональної мережі

с 04.2017 по 12.2017 (8 месяцев)
Юридична компанія "Дельта М", Київ (Юриспруденція)

Мої досягнення:
• спочатку проаналізувала роботу мережі, виділивши проблемні регіони;
• розробила систему мотивації РЮ (регіональних юристів), що базується на якості виконання завдань та індивідуальних показниках;
• переглянула обов'язки та кваліфікації юристів, на підставі яких, було замінено кілька РЮ, а по 10 РЮ збільшено суми окладів;
• розробила звіт з юридичних дій, застосувавши абсолютно нову логіку, що раніше не задіяна при оцінці показників, таких як, прострочення за діями, складність виконання завдання та пріоритетність;
• написала приблизні скрипти для IT департаменту та аналітиків щодо доопрацювання звітів та основної робочої програми в цілому. За деякими з них (їх 6 з моєї подачі) проводилися дії, які я оцінювала і вносила по ходу розробки свої зауваження та пропозиції.
До моїх обов'язків також входило підбір, співбесіда та адаптація РЮ. Наголос робила на досвіді та кваліфікації юристів. Загалом у мережі понад 30 юристів, 11 із них мали посвідчення адвоката.
Вмію працювати у команді. Поважаю і ціную свій колектив та підлеглих. Дотримуюсь дисципліни та порядку у якісному виконанні своїх обов'язків. Працювати віддаю перевагу з різноплановими завданнями та проектами. Не боюся складнощів та навантаження, із задоволенням вивчаю для себе щось нове, у свою чергу ділюся і своїм досвідом.

Експерт Відділу розвитку бізнесу, навчання та координації регіональної мережі.

с 08.2016 по 02.2017 (6 месяцев)
ТОВ "ОТП Факторинг Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Участь та управління внутрішніми та зовнішніми бізнес-проектами. Оцінка ефективності технік та процедур, що використовувалися у роботі Компанії. Участь у розробці та вдосконаленні звітів щодо вимірювання показників діяльності Компанії. Співпраця з іншими підрозділами Компанії.
Мої досягнення:
• розробка та впровадження автоматичного звіту з юридичних подій у ПК, підготовка та його фундаментальний аналіз. Надання показників та зведений звіт керівництву Компанії;
• доопрацювання ПК у розрізі автоматизації подій для кейс-менеджерів та юристів як результат-удосконалення процесу взаємодій між підрозділами ОФУ;
• Написання технічного завдання для доопрацювання ПК щодо зараховуваних платежів, їх повні реквізити та джерела надходження коштів, що дало можливість коректного визначення ПІР з клієнтом та розрахунком правильної мотивації за подіями відповідальним співробітникам

Начальник відділу операційного супроводження

с 10.2011 по 08.2016 (4 года 10 месяцев)
ТОВ "ОТП Факторинг Україна", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Працюю з моменту організації операційного підрозділу. До моїх обов'язків входили:
• організація процесу операційного супроводу кредитів та контроль за його здійсненням;
• розрахунки кредитної заборгованості клієнтів ТОВ "ОТП Факторинг Україна" співробітниками компанії згідно запитів;
• довідки про заборгованість клієнтів Компанії;
• консультації співробітникам Компанії щодо стану та погашення заборгованості;
• контроль за операціями коригування сум заборгованості в ПК, відповідно до відповідних внутрішніх документів компанії;
• розслідування нез'ясованих сум, що зайшли на рахунок підприємства;
• зарахування погашень кредитної заборгованості клієнтів відповідно до відповідних документів
Забезпечення контролю над дотриманням правил Процедур, що стосуються діяльності відділу. Гарантування відповідного рівня зайнятості та кваліфікації працівників у підрозділі. Затвердження індивідуальних планів бізнес-завдань та розвитку компетенції співробітниками відділу. Контроль графіка відпусток підлеглих. Контроль за дотриманням внутрішніх вимог, процедур, положень та інших регулятивних документів компанії підлеглими. Інформування співробітників відділу про зміни, доповнення, що стосуються діяльності відділу.
Мої досягнення:
•організувала та налагодила роботу відділу;
•брала активну участь у розробці та написанні Процедур Компанії;
•успішне проведення та завершення важливих проектів, що стосуються діяльності Компанії;
•розробила та створила бази з кредитів з дисконтом та нез'ясованими платежами.

Образование

Українська Академія банківської справи НБУ.

Банківська справа/економічний, Черкаси
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Проджект-менеджмент (Київ). Диплом PMР. Основи та методології управління проектами, ризиками, командою.

Рік закінчення 2020.

Емоційний інтелект(Київ).

Рік закінчення 2019

Навички проведення ділових переговорів

Рік закінчення 2019

Навички публічних виступів (Київ)

Рік закінчення 2019

Управління конфліктами (Київ)

Рік закінчення 2019

Управлінські навички (Київ)

Рік закінчення 2018

Діловий етикет (Київ)

Рік закінчення 2018

Лідерство.7 навичок ефективного лідера(Київ)

Рік закінчення 2018

Особиста ефективність керівника

Рік закінчення 2018

Побудова особистого бренду (Київ)

Рік закінчення 2018

Тайм-менеджмент ефективного керівника (Київ)

Рік закінчення 2018

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Немецкий — средний

Дополнительная информация

Уміння працювати із командою, помічаючи сильні сторони кожного з учасників. Правильне розуміння та трактування завдань замовника перед проектною командою. Дотримання інтересів стейкхолдерів та очікувань від проекту.
Маю диплом PMP (PMI-Інститут управління проектами, США), 2020
Диплом про закінчення курсу Intermediate Jira Course (IAMPM), 2022
Є досвід роботи з CRM, Trello, MS Project, Worksection, You Track, Wrike, Jira.
Робота з аналітикою сайтів і додатків- Google Analitics, Yandex metrika, Google Data Studio

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: