Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 октября 2007

Ольга

Специалист по персоналу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
50 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ

Чепур Ольга Василівна

Контактный телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Очікувана посада: офіс-менеджер, фахівець відділу кадрів, менеджер з персоналу, бухгалтер.
Тип роботи: постійна робота.

Дата народження:06.11.1973
Освіта:вища
1990-1993Київський технікум легкої промисловості, спеціальність – технолог виготовлення виробів із шкіри.
1994-1997Могилів-Подільський монтажний технікум, спеціальність – бухгалтерський облік та аудит.
1998-2003Глухівський державний педагогічний університет ; філологічний факультет (українська мова та література, зарубіжна література)
2004 Курси малого бізнесу.
Досвід роботи:
09.1995- 03.1997 - Бухгалтер з нарахування зарплати:
-нарахування заробітної плати;
-ведення бухгалтерських рахунків;
-робота з бухгалтерською документацією;
-оформлення та облік довіреностей;
-банківські операції.
04.1997 – 02.2005 - Інспектор:
-діловодство (реєстрація та облік вхідної-вихідної документації), номенклатура справ;
-робота з персоналом, ведення телефонних переговорів;
-підготовка матеріально-технічної бази для проведення нарад, переговорів з партнерами, клієнтами, відвідувачами;
-оформлення, набір і узгодження документів, наказів, розпоряджень, положень, інструкцій;
-організація засідань членів правління, нарад, конференцій, ведення та оформлення протоколів;
-контроль виконання поточних документів, наказів і розпоряджень правління;
-забезпечення необхідними канцтоварами, контроль виконання замовлень;
-ведення обліку і контроль своєчасного поповнення рахунків мобільного зв'язку.
02.2005 – до тепер.часу - Фахівець дирекції з персоналу (Холдинг, 2500 чол.):
- діловодство (реєстрація та облік вхідної-вихідної документації), номенклатура справ, електронний документообіг;
-робота з персоналом, ведення телефонних переговорів;
-оформлення, набір та узгодження документів, наказів, положень, інструкцій;
-ведення даних персоналу в системі SAP R/3;
-укладання договорів про приналежність майнових прав на об'єкти авторського права (службові твори); формування звітів про укладення договорів по Системі управління інтелектуальною власністю;
-організація нарад і оформлення протоколів;
-ведення первинної бухгалтерії із занесенням даних в систему SAP R/3, видача необхідних відомостей, звітів, контроль своєчасної оплати;
-ведення обліку і контролю своєчасного поповнення рахунків мобільного зв'язку співробітників дирекції;
-формування бюджетів закупівель і платежів, контроль виконання бюджету дирекції;
-забезпечення необхідними канцтоварами, контроль виконання замовлення, замовлення-отримання ТМЦ зі складу компанії, ведення обліку товарно-матеріальних цінностей підрозділів дирекції (42 чол.)
-контроль виконання поточних документів дирекції і наказів Президента компанії.

Володіння мовами:російською та українською досконало, англійська (університетська програма).

ПК:Досвідчений користувач (Windows-98, MS Office Professional 2003, Word, Excel, Internet, Outlook Express, Outlook 2003, SAP R/3, SharePoint).

Ділові якості:Відповідальна, тактовна, організована, комунікабельна, неконфліктна, стресостійка, працелюбна. Прагнення до самовдосконалення, кар’єрного зростання. Ініціативність, порядність, чітке планування робочого часу, висока працездатність, акуратність.

Сімейний стан:Заміжня, дітей немає.

Причина пошуку роботи:Переїзд у м. Львів у зв'язку з призначенням чоловіка (військовий) 01.11.2007 р.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: