Катерина
HR-менеджер, рекрутер, 35 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 31 год
- Город проживания:
- Киев
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4938662
Опыт работы
HR-менеджер
с 06.2022 по 12.2023
(1 год 6 месяцев)
Раск. Ін-Агро, ПП, Черкаси (IT)
РЕКРУТИНГ:
- прийом заявок на підбір персоналу від керівників відділів;
- пошук кандидатів за допомогою xray-пошуку, соц.мереж (зокрема Facebook, LinkеdІn), а також headhunting;
- проведення телефонних, онлайн та живих співбесід з кандидатами;
- закриття вакансій Tech/Non-tech (Dev, Analyst, Sales Managers, Accountant, Economist);
- формування кадрового резерву компанії
- формування нової команди під нове направлення компанії (6 осіб).
РОБОТА З ПЕРСОНАЛОМ:
- оnbording та адаптація нових співробітників компанії;
- проведення 1to1 з керівниками відділів та співробітниками;
- утримання та проведення exit інтерв'ю працівників;
- участь в нарахуванні оплати праці для працівників одного із відділів компанії (6 осіб);
- розробка програм матеріальної та не матеріальної мотивації персоналу;
- організація курсів та навчання для співробітників;
- формування та управління бюджетом місяць/рік;
- організація event-ів та заходів в компанії;
- контроль та робота з кадровою документацією;
- формування пакету бенефітів, замовлення подарунків;
- адміністрування BAS Зарплата і кадри.
Провідний HR-менеджер
с 08.2021 по 06.2022
(10 месяцев)
ТОВ "Мокавто", Черкаси (Машинобудування)
РЕКРУТИНГ:
- прийом заявок на підбір персоналу від керівників направлень;
- формування HR стратегії щодо якісного та кількісного підбору персоналу;
- масовий рекрутинг та підбір лінійного персоналу, ТОП-менеджменту;
- пошук кандидатів за допомогою executive search та xray-пошук, соц.мережі (зокрема Facebook, LinkеdІn), а також headhunting;
- проведення телефонних, онлайн та живих співбесід з кандидатами;
- робота з рекламою вакансій та компанії, розміщення оголошень щодо пошуку персоналу на різних джерелах;
- формування кадрового резерву компанії.
РОБОТА З ПЕРСОНАЛОМ:
- оnbording та адаптація нових співробітників компанії;
- утримання та проведення exit інтерв'ю працівників;
- моніторинг ринку праці та аналіз компаній конкурентів;
- формування політик та регламентів;
- розробка посадових інструкцій;
- формування фінансової політики оплати праці та участь в розробці систем оплати праці для працівників різних відділів;
- розробка програм матеріальної та не матеріальної мотивації персоналу;
- організація курсів з англійської мови для співробітників;
- участь у розвитку корпоративної культури компанії.
КЕРІВНИЦТВО:
- постановка задач та контроль роботи відділу кадрів: у прямому підпорядкуванні 4 особи (інспектор з кадрів, рекрутер, 2 тех.працівника);
- контроль відвідування працівників на виробництві, щоденний кадровий контроль цехів;
- щотижневе звітування керівництву щодо функціонування відділу та виконання планів.
Фахівець з обслуговування фізичних осіб
с 01.2020 по 02.2021
(1 год 1 месяц)
АТ Сбербанк, Сміла (Фінанси, банки, страхування)
- обслуговування фізичних осіб у відділеннях товариства
- касове обслуговування
- операції по валютним переказам
- продаж фінансових операцій продуктів
- телефонні продажі (холодні дзвінки)
- підготовка та обробка документації
- контроль відправок пошти
Менеджер з кредитування
с 12.2016 по 01.2020
(3 года 1 месяц)
ТОВ "KF.UA", Сміла (Фінанси, банки, страхування)
- прийом резюме,участь у співбесідах з керівником
- прийом кандидатів на посаду, навчання стажерів
- адаптація
- оформлення кадрових документів (заповнення карток П-2,
біографій)
- контроль оформлення та відправка важливих документів
в центральний офіс та архів
- організація корпоративних заходів
- замовлення необхідної канцелярії для офісу
- своєчасний ремонт та заміна офісної техніки
- обробка великої кількості клієнтських баз даних компанії
- ведення статичних звітів згідно продажів регіону
- формування пакету документів по операціям клієнтів
- ведення касової звітності
Отримання кваліфікації "старший менеджер з продажів"
Отримання кваліфікації "провідний менеджер з продажів"
Образование
Харківський Національний Університет ім.Н.Є.Жуковського "ХАІ"
Факультет радіотехнічних систем літальних апаратів, спеціаліст з телекомунікацій, Харків
Высшее, с 2010 по 2015 (4 года 9 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
ШКОЛА ПО ПІДГОТОВЦІ HR МЕНЕДЖЕРІВ ТА РЕКРУТЕРІВ Черкаси Лектори: Оксана Трипольська и Олена Тихонова
2018, 2 місяца
Тренінг "Эфективні продажі"
2017
Знания и навыки
Знание языков
- Английский — средний
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
- Польский — начинающий
Дополнительная информация
Готова до відряджень. Знаходжусь у Польщі (Вроцлав).
Віддаю перевагу починати справи і доводити їх до успішного завершення.
Бажаний тип зв'язку - телеграм @kathi_grch
Розглядаю виключно дистанційне працевлаштування
Похожие кандидаты
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Удаленно, Киев
HR-manager, інспектор з кадрів, рекрутер, менеджер з підбору персоналу, юрист
Удаленно, Рогатин
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Удаленно, Киев
Спеціаліст з найму та розвитку персоналу, HR-менеджер, HR-консультант
Удаленно, Киев
Менеджер по персоналу, HR manager, IT-рекрутер
Удаленно, Запорожье
,
еще 2 города
Recruiter, HR manager, менеджер з персоналу
Удаленно, Днепр
,
еще 3 города