Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/8184693/

Логіст, керівник логістичного відділу

Город проживания:
Звягель
Готов работать:
Житомир, Звягель, Ровно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Якубович Оксана Петрівна

Вік: повних 37 роки.
Україна, Житомирська обл.,
м. Новоград-Волинський,


Кваліфікація

15 років досвіду в сфері продаж та маркетингу товарами пром та прод груп, 8 років досвіду у сфері розвитку бізнес процесів на ввірених та нових територіях, 8 років управлінського досвіду, 2 роки логістичного досвіду в межах Укрраїни.
Ціль
Отримання посади керуючого, директора, категорійного менеджера, начальника відділу, завідуючого, логіста.
Досвід роботи:
06.2020-03.2022 рр.
Логіст Новоград-Волинської філії ТОВ «Шунгіт» компанії «Новий Світ».
Спеціалізація структури:
Діяльність на українському ринку в сфері роздрібної та оптової торгівлі санітарно-технічним обладнанням, опалювальними приладами та керамічною плиткою.
Основні обов’язки :
формування бюджету, прогнозів та оцінок діяльності;
проектування, прорахунок та втілення логістичних систем згідно внутрішнього регламенту компанії;
формування планів транспортування;
узгодження умов роботи, що стосуються доставки, в договорах з контрагентами, укладання договорів, відповідний документальний супровід процесів;
вчасна та безперебійна доставка продукції на філії, між філіями та клієнтам;
організація оптимального процесу роботи складів, продажного та логістичного відділів;
оформлення усієї документації по перевезенням;
пошук та залучення нових партнерів;
формування та подання відповідної звітності.
Досягнення та результати:
швидке та успішне освоєння нового напрямку діяльності;
мінімізація витрат в межах 30% з одночасним покращенням якості сервісу;
зменшення процесу понаднормової роботи складського та експедиторського віділів до 80%;
повернення подання відповідної звітності у необхідний формат та вчасні терміни;
налагодження правильної послідовності взаємодії всіх відділів та збільшення ефективності робочих процесів;
залучення в межах 60% нових партнерів.
Кількісь підлеглих: 5 чоловік.
Причина звільнення: звільнення штату працівників філії у зв’язку з впливом на функціоналізацію структури військових дій на території України.
Досвід роботи:
04.2019-02.2020 рр.
Закупівельник філії в ТЗОВ «Колос» агро холдингу «Agrikom Group» (Агропромисловий комплекс) у Житомирській обл.
Спеціалізація структури:
Національна агропромислова група, що об’єднує сільськогосподарські виробничі, переробні та торгові підприємства (Агро холдинг).
Основні обов’язки :
підготовка тендерної документації та проведення тендерів згідно з вимогами внутрішнього регламенту закупівель ТМЦ та отримання зовнішніх послуг холдингу;
закупівля ІТ техніки та комплектуючих до неї, будівельних матеріалів та спец матеріалів до елеваторного комплексу, запчастини до ТЗ та СГ техніки, продуктів харчування для офісу, канц. та хоз. товарів, товарів для СЕБ, пожежної техніки, агрономної служби;
повне забезпечення ведення процесів перемовин з контрагентами щодо необхідної співпраці та забезпечення відповідного документообігу (від початкового етапу перемовин до підписання договору та початку співпраці), покращення процесів співпраці з постійними партнерами та залучення нових;
постановка оплатних рахунків та відповідний супровідний процес в 1С;
контроль дебіторської та кредиторської заборгованості;
взаємодія з контролюючими органами;
оперативний аналіз діяльності філії, формування та подання відповідної звітності;
виконання прямих вказівок керівництва.
Досягнення та результати:
налагодження та покращення процесів внутрішнього та зовнішнього документообігу і співпраці;
збільшення бази партнерів та відновлення попередньої співпраці;
вдосконалення та покращення процесів співпраці по поставкам ТМЦ та наданню послуг;
вчасне та ефективне виконання поставлених завдань;
забезпечення безперебійної функціоналізації філії.
Причина звільнення: скорочення штату працівників філії до 60% у зв’язку з впливом на функціоналізацію підприємства карантину в наслідок COVID.
Досвід роботи:
02.2017-11.2018 рр.
Керівник філії мережі магазинів «Подільський фермер» м. Новограда-Волинського, Полонного, Баранівки, СМТ Романів.
Спеціалізація структури:
Роздрібна торгівля продуктами харчування – основна спеціалізація: м’ясна продукція (свіжа-не заморожена), ковбасні та сирно-молочні вироби, супутня – бакалійні та хлібо-булочні вироби.
Основні обов’язки :
розвиток ввіреної території;
запуск нових ТТ з «0»;
підбір, навчання, адаптація, контроль, мотивація персоналу;
проведення, аналіз інвентаризацій;
дослідження стану конкурентного середовища;
проведення перемовин та прийняття участі у заключенні договорів на поставку продукції;
розробка та виконання маркетингових заходів;
взаємодія з контролюючими органами;
організація, навчання, контроль офісу на ввіреній території;
забезпечення необхідним технічним, виробничим, розхідним приладдям та матеріалом;
оперативний аналіз діяльності філії.
Досягнення та результати:
відкриття офісу та 4-х нових ТТ;
забезпечення безперебійної функціоналізації філії;
дотримання планових показників близьких до максимального та вище;
збільшення об’ємів продажів (від 15% до 160% - в залежності від індивідуальності ТТ);
тримання показника текучості кадрів лінійного персоналу в межах 5%, офісного – в межах 1%;
розробка ефективних товарно-рівневих класифікаторів та планограм;
втілення індивідуальної візуалізації товарної презентабельності.
Кількісь підлеглих: 50 чоловік лінійного персоналу, 3 співробітники офісу.
Причина звільнення: не виконання зобов’язань компанією по офіційному працевлаштуванню, соціальним гарантіям робітника та мотиваційної складової дохідної частини; зміна графіку роботи в односторонньому порядку (без обговорень) та паралельно сімейні обставини.

12.2015-12.2016 р.
Керуюча роздрібною мережею фірмових відділів продуктів харчування м. Рівне та Рівненської обл. «ФОП Римарчук М.С.»
Спеціалізація структури:
Роздрібна торгівля продуктами глибокої заморозки.
Основні обов’язки :
розвиток ввіреної території з «0»;
запуск нових ТТ з «0» в обумовлені терміни;
підбір, навчання, адаптація, контроль, мотивація персоналу;
проведення, аналіз інвентаризацій;
дослідження стану конкурентного середовища;
розробка та виконання маркетингових заходів;
взаємодія з контролюючими органами;
організація, навчання, контроль офісу та складів на ввіреній території;
забезпечення необхідним технічним, виробничим, розхідним приладдям та матеріалом;
замовлення продукції та прорахунок товарного запасу складу;
оперативний аналіз діяльності регіону.
Досягнення та результати:
відкриття офісу, 2-х складів та 6-ти нових ТТ в обумовлені терміни;
забезпечення безперебійної функціоналізації регіону;
дотримання планових показників близьких до максимального та вище;
тримання показника текучості кадрів лінійного персоналу в межах 7%, офісного та складського – в межах 1%;
Кількість підлеглих: 24 співробітники лінійного персоналу, 9 співробітників офісу та складу.
Причина звільнення: вимушений переїзд в іншу область.
01.2015-12.2015 р.
Керуюча мережевим супермаркетом «ТД «Аванта» м. Новограда-Волинського.
Спеціалізація структури:
Роздрібна торгівля продуктами харчування та супутніми товарами.
Основні обов’язки :
перевтілення відділення у відповідний формат, виведення на безперебійну функціоналізацію та рівень беззбитковості у визначені терміни;
підбір, навчання, адаптація, контроль, табеляція, мотивація персоналу;
проведення, аналіз інвентаризацій;
дослідження стану конкурентного середовища;
виконання маркетингових заходів;
взаємодія з контролюючими органами;
забезпечення необхідним технічним, виробничим, розхідним приладдям та матеріалом;
замовлення продукції та прорахунок товарного запасу торгового залу та складу;
оперативний аналіз діяльності об’єкта.
Досягнення та результати:
перевтілення відділення у відповідний формат, виведення на безперебійну функціоналізацію, рівень беззбитковості та дохідності у обумовлені терміни;
забезпечення безперебійної функціоналізації супермаркету;
дотримання планових показників близьких до максимального та вище;
збільшення оборотності до 35%;
реорганізація специфіки процесів замовлення та зберігання продукції до рівня максимальної ефективності;
відновлення процесів власного виробництва;
тримання показника текучості кадрів персоналу в межах 10%.
Кількість підлеглих: 22 людини.
Причина звільнення: пропозиція вищої посади та більшого рівня доходу.
10.2003 –11. 2012 рр.
ФОП «Якубович О.П.»
Спеціалізація структури:
Представлення інтересів дилера текстильного напрямку виробників ТМ «Дюна-Веста» та «Легка Хода» в межах України.
Основні обов’язки :
презентації продукції, маркетингові міроприємства;
розширення клієнтської бази, співпраця з клієнтами по усім питанням та запереченням;
прямий продаж кінцевому покупцю;
проведення, аналіз інвентаризацій;
дослідження стану конкурентного середовища;
взаємодія з контролюючими органами;
забезпечення необхідним технічним, виробничим, розхідним приладдям та матеріалом;
замовлення продукції та прорахунок товарного запасу, доставка продукції, формування ефективного товарного сезонного ряду;
оперативний аналіз діяльності об’єкта.
Досягнення та результати:
виконання обумовлених планових показників;
створення міні представництва фірмового напрямку;
розширення клієнтської бази;
тримання показника текучості кадрів персоналу в межах 2%.
Кількість підлеглих: 5 осіб.
Причина звільнення: декретна відпустка.
07.2000-09.2003 рр.
ФОП «Лібега О.П.»
Спеціалізація структури:
Роздрібна торгівля товарами прод. та пром. груп в Житомирській обл.
Основні обов’язки :
презентації продукції, маркетингові міроприємства;
розширення клієнтської бази, співпраця з клієнтами по усім питанням та запереченням;
прямий продаж кінцевому покупцю;
дослідження стану конкурентного середовища;
взаємодія з контролюючими органами;
Досягнення та результати:
розширення клієнтської бази;
вихід на рівень дохідності.
Причина звільнення: організація масштабнішого та ефективнішого процесу.
Робота за сумісництвом 2014-2017 рр.
Організація, розробка, підготовка, супровід, проведення різних святкових заходів, благодійних акцій та проектів.
Освіта:
2001-2006 рр.
Факультет "Економіки та підприємництва; фінанси" Рівненського «Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука». Отримала диплом спеціаліста економіста-фінансиста за спеціальністю "Економіка та підприємництво; фінанси».

02.2019 р.
Пройшла курс ВУМ "Соціальне підприємництво: дизайн мислення та невизначеність" з отриманням сертифікату.
10.12.2018-12.2018 рр.
Проходження тренінгів з практичними заняттями та практикою по віддаленій роботі в сфері продаж та консультування клієнтів по продуктам та послугам.
Особисті дані

Українка, 1984 року народження, одружена, маю двоє дітей (13-ти та 6-ти років).
Додаткові відомості
Маю достатній досвід роботи з ПК та офісною технікою;
маю посвідчення водія категорії "В", власний автомобіль (досвід постійного безаварійного керування 16 років);
вільно володію українською, російською мовами, а також в процесі вдосконалення англійської розмовної мови;
здатна швидко навчатися новим видам діяльності, швидко та ефективно адаптуватися в критичних та проблемних ситуаціях;
маю хороші спікерські та ораторські здібності, на достатньому рівні володію психологічним впливом на підлеглих;
маю власні ідеї по ефективності використання можливості незайнятих бізнес-ніш у місті проживання.
.

.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: