Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 мая 2024 Файл

Ольга

Офіс-менеджер

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ольга Борисівна Богданова

Дата народження: 01 березня1979
Регіон: Київ
Телефон(и): [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль
Отримання посади в стабільній, розвиваючій компанії.
Ключова інформація
• успіший досвід спілкування з клієнтами та конрагентами, досягнення бажаного результату;
• коммунікабельність;
• наявність лідерських якостей;
• уважність;
• відповідальність;
• стресостійкість;
• здатність швидко навчатися;

Досвід роботи
Менеджер
червень 2022- червень 2023 відділ доставки мережа ресторанів THE BURGER
- Аналіз ринку товарів;
- Створення бази товарів підприємства;
- Робота із сайтом компанії;
- Робота з компаніями-постачальниками товару;
- Операційні завдання пов;язані із функціонуванням закладу;
- Робота з системою автоматизації закладу;
- Керівництво та координація команди;
- Контроль за виконанням замовлень , видача та відправка;
- Прийом та обробка та супровід замовлень;
- Ведення касової звітності, звітності для керівництва, табелювання;
-Безпосередня робота з службами доставок та кур’єрами;


Офіс менеджер. Фахівець з роботи з первинними документами: накази, договори, акти,
рахунки робота в 1С, В2В.
серпень 2017- травень 2022 ТОВ «РУШ» мережа магазинів EVA
-Укладання договорів та супровідних документів на обслуговування магазинів регіону (більше
100магазинів), заведення на погодження в ЕДО з подальшим контролем введення в діючі.
-Заведення рахунків у 1С на оплату, підв'язка документів з ЕДО.
- Контроль взаєморозрахунків із контрагентами.
-Заведення наказів у 1С на відрядження офісних співробітників, спеціалістів СБ, рядових
співробітників згідно з кошторисом витрат.
-Бронювання готелів та квитків для регіонального директора.
-Формування авансових звітів в 1С після закінчення відрядженнь співробітників
-Замовлення господарчих потреб для офісу (канцелярія, вода і т.д).
- Збір інформації з регіональних магазинів на запит керівника (робота з Gоogle таблицями,
формами)
-Робота зі звітами, за запитом керіництва на платформі компанії: Bitrix, OTUtils, ARM.
-Прийом, розподіл кореспонденції.
.
Менеджер з роботи з корпоративними клієнтами В2В, В2G.
Взаємодія із держ. організаціями (КМДА, Фонд гарантування вкладів, Банки).
березень 2016 - липень 2017 ТОВ «Документальний сервіс»
-Формування актів звірки, їх роздруківка, збереження, сканування, розсилання по клієнтам.
- Контроль 100% повернення підписаних актів від клієнтів, ведення файлу з результатами,
датами, примітками.
-Формування портфеля документів для ключових клієнтів (комерційні пропозиції, форми
договорів тощо);
- оформлення договорів та супровідних документів;
- контроль взаєморозрахунків з контрагентами;
- ведення архіву договорів комерційного управління (сканування, складання реєстрів
документації, формування електронного архіву).

Менеджер з роботи з корпоративними клієнтами В2В
Інтернет магазин побутової техніки та електроніки
червень 2010 - липень 2015 Техно-Март
- прийом та обробка та супровід замовлень;
- Контроль за виконанням замовлень;
- Аналіз ринку товарів;
- Створення бази товарів підприємства;
- робота із сайтом компанії;
- робота з компаніями-постачальниками товару;
- Вирішення конфліктних ситуацій згідно законам прав споживачів;
- Ціноутворення;

.
Освіта
Технікум Радіо- Електроніки 2курси
Володіння мовами
Українська - вільно
Англійська - базова
Російська – за потреби

Додаткова інформація
Комп’ютерні навички
Office 365, OneDrive, SharePoint, Teams, Zoom, Googlе таблиці, Googlе форми,Word, Excel,
Internet, E-mail, Outlook, 1С 8.2, 8.3
Особисті якості
- без шкідливих звичок;
- порядність;
- працьовитість;
- цілеспрямованість;
- не конфліктність;
- увага до деталей;
- вміння планувати свою роботу;
- вміння працювати в колективі;
- активна життєва позиція;
- бажання професійно зростати та розвиватися у команді професіоналів у перспективній,
стабільній компанії

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: