Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 апреля 2024 PRO

Світлана

HR-менеджер, рекрутер, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
36 лет
Город проживания:
Черкассы
Готов работать:
Удаленно, Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

HR generalist, HRD

с 11.2022 по 12.2023 (1 год 1 месяц)
ФОП, Київ (IT)

• Пошук та підбір персоналу(повний цикл: створення, розміщення вакансій, аналіз та підбір кандидатів, проведення співбесід, наповнення кадрового резерву, фітбеки, оформлення офферів та KPI).
• Онбординг та адаптація нових працівників.
• Створення необхідних умов розвитку та задоволення потреб кожного співробітника.
• Створення та реалізація HR-процесів з "0".
• Формування основ корпоративної культури.
• Аналіз роботи спеціалістів, виявлення слабких ланок в робочому процесі(управління ефективністю використання людської праці).
• Аналіз ринком праці.
• Створення кадрового резерву
• Упорядкування внутрішніх інструкцій, правил внутрішньої поведінки.
• Робота з Google інструментами.
• Функції помічника Власника компанії.

Укомплетованість штату з 20% до 90%

HR generalist

с 02.2021 по 03.2022 (1 год 1 месяц)
ТОВ «ТКМ-Україна», Київ (IT)

•Пошук та підбір персоналу (складання вакансії, розміщення вакансії на сайтах, інформаційних платформах, проведення телефонного скринінгу, анкетування, проведення співбесід, отримання зворотного зв'язку від кандидата та закриття угод).
•Адаптація нових працівників.
•Створення необхідних умов розвитку та задоволення потреб кожного співробітника.
•Формування основ корпоративної культури
•Аналіз роботи спеціалістів, виявлення слабких ланок в робочому процесі.
•Аналіз ринком праці.
•Створення кадрового резерву
•Упорядкування внутрішніх інструкцій, правил внутрішньої поведінки.
•Створення та ведення чек-листів з прийому, звільнення, введення в компанію та рев’ю співробітників.
•Робота з Jira, Confluence, Google інструментами
•Робота по OKR
•Функції помічника керівника компанії
•Функції адміністратора

Укомплетованість штату з 60% до 95%

Керівник навчального центру

с 03.2019 по 04.2020 (1 год 1 месяц)
ПП «РАСК. ІН-АГРО», Черкаси (IT)

Адміністратор навчального центру

с 08.2014 по 02.2019 (4 года 6 месяцев)
ПП «РАСК. ІН-АГРО», Черкаси (IT)

•Організація повного циклу навчального процесу: формування бюджету, маркетингового плану, звітність, пошук викладачів, розробка програм навчання, матеріалів, технічний супровід дистанційного навчання.
•Робота з клієнтом: виявлення потреб клієнтів, проблематики, надання потрібної інформації, консультування, підбір програми навчання, опитування клієнтів на предмет зворотного зв’язку після наданих послуг.
•Ведення первинної бухгалтерії.
•Викладацька діяльність.
•Творча робота (розробка плакатів, листівок, робота з соц. мережами).
•Наповнення сайтів компанії
•Контроль за роботою викладачів, складання графіків роботи та фінансовий розрахунок.
•Попередження та вирішення конфліктних ситуацій.
•Розробка лекційних та практичних занять по роботі в програмі 1С:Підприємтсва на актуальні теми.
•Формування позитивного іміджу компанії.
•Складання та дотримання бюджету навчального центру, в т.ч. матеріально-технічного забезпечення.
•Оформлення та надання різних форм звітності;
•Проведення телефонних інтерв'ю та особистих співбесід.
•Нарахування та оформлення ЗП в 1С;
•Організація і контроль роботи персоналу;

Образование

Черкаське музичне училище ім. Гулака - Артемовського

Клас віолончелі, Черкаси
Среднее специальное, с 2004 по 2008 (4 года)

КНУКіМ Черкаська філія

Менеджер по туризму, Черкаси
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)

Заочна форма навчання

Дополнительное образование и сертификаты

Тренінг "Успішні продажі: тактика і практика" тренер Оксана Марусич.

2 дні

Тренінг "Живі перемовини. Робота з запереченнями" тренер Оксана Марусич.

1 день

Бухгалтерський фінансовий облік та оподаткування - ПП «ІН-АГРО Проекти»

3 місяці

Знания и навыки

Google Docs Побудова HR-бренду Стратегічне планування Бізнес-аналіз Бізнес-планування Фінансове планування Формування стратегії розвитку Управління бюджетами Планування бюджету Ведення звітності Управління проєктами Управління персоналом 1С УТП 1С:Управління торгівлею BAS Бухгалтерія 1С:Бухгалтерія Знання рахунків бухгалтерського обліку Комунікабельність Підбір керівного персоналу Онбординг персоналу Проведення тренінгів

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Итальянский — начинающий

Дополнительная информация

Додатково про себе:
Комунікабельна, оптимістична, пунктуальна, відповідальна людина. Вмію працювати як в команді, так і самостійно. Успішно працюю в режимі «багатозадачності». В роботі, як і в житті, приділяю значну увагу деталям.

Телеграм: https://t.me/Luchic26

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: