Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Наталія
Оператор call-центру, начальник відділу сервісного обслуговування клієнтів
- Возраст:
- 48 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8204459/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Некрасова Наталія Вікторівна
дата народження 04.11.1975
Контактний телефон [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
ел. адреса [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Адреса проживання Київ, вул. Полярна 8Д кв 48
Головний контролер відділів продажу
Будівельна компанія «Сага -Девелопмент»
час роботи: листопад 2019- березень 2022
Обов’язки:
Написання та супровід інструкцій, декретів, технічних карт для роботи окремих підрозділів та взаємодії підрозділів ( менеджерів відділів продажів, керівників відділів продажів, контролерів, pre-sales тощо)
Написання та контроль скриптів для менеджерів відділу продажів та контролерів.
Прослуховування всіх первинних вхідних/вихідних дзвінків менеджерів, на використання скриптів, оцінювання в гугл таблиці, по результатам яких була розроблена матеріальна мотивація менеджерів або покарання (KPI).
Здійснювання дзвінків клієнтам, які відвідали відділи продажу, використання скриптів, виявлення настрою клієнтів, що сподобалось, що треба змінити в роботі.
Перевірка на дотримання вимог інструкцій компанії, при оформленні менеджерами угоди в CRM Bitrix 24, на різних етапах ведення угоди в системі, перевірка на здійснення обов’язкових дзвінків, листування з клієнтами з під угоди менеджерами відділів продажу.
Проведення навчання з менеджерами відділів продажів, обговорення помилок в роботі, консультацій щодо поліпшення використання та зміни скриптів.
Об’єм роботи - контроль до 30 осіб.
Транспортна компанія « ТАХІ 579»
Менеджер по роботі з клієнтами (заступник начальника відділу по роботі з клієнтами)
час роботи вересень 2017 - листопад 2019
Обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків від клієнтів з «проблемою». Фіксування проблеми для вирішення в CRM Bitrix 24. З’ясування та вирішення «проблеми» шляхом зв’язку з водіями, адміністраторами водіїв. Обов’язково фінальний дзвінок клієнту з вибаченнями, з пропозицією бонусів, або роз’яснення щодо правил компанії і неможливості компенсацій.
Здійснення дзвінків клієнтам з новими послугами компанії, з різного видами тестів, повернення клієнтів, які довго не користувалися послугами компанії.
Прийом водіїв на роботу, фіксація авто і документів.
Супровід мобільного додатку та листування з клієнтами в гарячій лінії, різними месенджерами, та телефону. Фіксація клієнтської проблеми та вирішення її з IT менеджерами. Зв’язок з клієнтом з вирішеною проблемою.
Розробка скриптів та перевірка на дотримання менеджерами. Розробка КРІ.
Об’єм роботи - контроль до 8 осіб.
Менеджер з продажу
«Райське джерело» (доставка води)
час роботи: квітень 2016 - вересень 2017
Обов’язки:
Здійснення вихідних дзвінків клієнтам, уточнення заказів, дзвінки «холодні» с запропонуванням користуватися продукцією, листування з клієнтами в месенджерах.
Фіксація проблем, які виникли з доставкою, або з оплатою, формування запиту в CRM системі та передача для вирішення в інший підрозділ.
Ведення обліку в розрізі клієнтів, формування накладних тощо.
Банки (банківська система)
«Промінвестбанк», «Укрсоцбанк», «Д-М банк», «Актив-Банк», «Банк Перший», «Кредит Оптіма Банк»
Час роботи – 1994 -2015рік
Від менеджера по роботі з клієнтами до керівника Управління валютного контролю.
Об’єм роботи - контроль до 50 осіб.
Навчання:
Київський славістичний університет, фінанси та аудит.
Вища освіта : 1996-2002 диплом бакалавра та диплом спеціаліста.
Про мене:
Пунктуальність, амбітність, уважність, висока працездатність 24/7, комунікабельність, ініціативність, стресостійкість, легко знаходжу спільну мову з людьми.
«Нести у світ щастя, бути щасливим самому».
Знання мов: українська, російська.
дата народження 04.11.1975
Контактний телефон [
ел. адреса [
Адреса проживання Київ, вул. Полярна 8Д кв 48
Головний контролер відділів продажу
Будівельна компанія «Сага -Девелопмент»
час роботи: листопад 2019- березень 2022
Обов’язки:
Написання та супровід інструкцій, декретів, технічних карт для роботи окремих підрозділів та взаємодії підрозділів ( менеджерів відділів продажів, керівників відділів продажів, контролерів, pre-sales тощо)
Написання та контроль скриптів для менеджерів відділу продажів та контролерів.
Прослуховування всіх первинних вхідних/вихідних дзвінків менеджерів, на використання скриптів, оцінювання в гугл таблиці, по результатам яких була розроблена матеріальна мотивація менеджерів або покарання (KPI).
Здійснювання дзвінків клієнтам, які відвідали відділи продажу, використання скриптів, виявлення настрою клієнтів, що сподобалось, що треба змінити в роботі.
Перевірка на дотримання вимог інструкцій компанії, при оформленні менеджерами угоди в CRM Bitrix 24, на різних етапах ведення угоди в системі, перевірка на здійснення обов’язкових дзвінків, листування з клієнтами з під угоди менеджерами відділів продажу.
Проведення навчання з менеджерами відділів продажів, обговорення помилок в роботі, консультацій щодо поліпшення використання та зміни скриптів.
Об’єм роботи - контроль до 30 осіб.
Транспортна компанія « ТАХІ 579»
Менеджер по роботі з клієнтами (заступник начальника відділу по роботі з клієнтами)
час роботи вересень 2017 - листопад 2019
Обов’язки:
Прийом вхідних дзвінків від клієнтів з «проблемою». Фіксування проблеми для вирішення в CRM Bitrix 24. З’ясування та вирішення «проблеми» шляхом зв’язку з водіями, адміністраторами водіїв. Обов’язково фінальний дзвінок клієнту з вибаченнями, з пропозицією бонусів, або роз’яснення щодо правил компанії і неможливості компенсацій.
Здійснення дзвінків клієнтам з новими послугами компанії, з різного видами тестів, повернення клієнтів, які довго не користувалися послугами компанії.
Прийом водіїв на роботу, фіксація авто і документів.
Супровід мобільного додатку та листування з клієнтами в гарячій лінії, різними месенджерами, та телефону. Фіксація клієнтської проблеми та вирішення її з IT менеджерами. Зв’язок з клієнтом з вирішеною проблемою.
Розробка скриптів та перевірка на дотримання менеджерами. Розробка КРІ.
Об’єм роботи - контроль до 8 осіб.
Менеджер з продажу
«Райське джерело» (доставка води)
час роботи: квітень 2016 - вересень 2017
Обов’язки:
Здійснення вихідних дзвінків клієнтам, уточнення заказів, дзвінки «холодні» с запропонуванням користуватися продукцією, листування з клієнтами в месенджерах.
Фіксація проблем, які виникли з доставкою, або з оплатою, формування запиту в CRM системі та передача для вирішення в інший підрозділ.
Ведення обліку в розрізі клієнтів, формування накладних тощо.
Банки (банківська система)
«Промінвестбанк», «Укрсоцбанк», «Д-М банк», «Актив-Банк», «Банк Перший», «Кредит Оптіма Банк»
Час роботи – 1994 -2015рік
Від менеджера по роботі з клієнтами до керівника Управління валютного контролю.
Об’єм роботи - контроль до 50 осіб.
Навчання:
Київський славістичний університет, фінанси та аудит.
Вища освіта : 1996-2002 диплом бакалавра та диплом спеціаліста.
Про мене:
Пунктуальність, амбітність, уважність, висока працездатність 24/7, комунікабельність, ініціативність, стресостійкість, легко знаходжу спільну мову з людьми.
«Нести у світ щастя, бути щасливим самому».
Знання мов: українська, російська.
Похожие кандидаты
-
Директор юридичного департаменту, відділу, керівник, начальник
Киев, Харьков -
Head of customer service, керівник департаменту по роботі з клієнтами
50000 грн, Киев -
Керівник сервісу, сервіс-менеджер, начальник відділу гарантії
Киев -
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
35000 грн, Киев -
Керівник підрозділу, директор, менеджер проєкту, начальник відділу
90000 грн, Киев -
Директор департаменту, заступник директора, начальник управління, відділу
Киев, Львов, Удаленно