Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 25 марта 2024 PRO

Марина

Керівник відділу по роботі з персоналом

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
45 лет
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

HR coordinator, Керівник відділу по роботі з персоналом

с 06.2022 по наст. время (1 год 11 месяцев)
Хмельницька обласна організація ТЧХУ, Хмельницький (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Кадрове діловодство. Була прийнята на посаду HR officer. В серпні переведена на посаду HR coordinator. В лютому поточного року була переведена на посаду керівника відділу по роботі з персоналом

Інспектор з кадрів

с 06.2019 по 01.2023 (3 года 7 месяцев)
ТОВ Екомир, Харків (Транспорт, логістика)

Інспектор з кадрів

с 06.2019 по 01.2023 (3 года 7 месяцев)
ТОВ "ЕКОМИР", Харьков (Транспорт, логістика)

Ведення обліку особового складу підприємства, згідно з формами первинної облікової документації; оформлення прийому, переведення і звільнення працівників згідно КЗпП України; формування і ведення особових справ працівників, внесення змін в особові справи, заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників; ведення записів в трудових книжках, складання трудових договорів з працівниками; ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток; ведення архіву особових справ, підготовка документів для здавання їх до архіву; консультування працівників із кадрових питань відповідно до КЗпП України та інших законодавчих актів, складання табелів обліку робочого часу, оформлення листків непрацездатності; складання та затвердження посадових інструкцій, інструкцій з охорони праці.
Організація робочого часу керівника, ведення діловодства, прийом відвідувачів, ведення документообігу, ПК на рівні досвідченого користувача (Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Internet); первинні навички роботи з програмою 1:С, вміння поводитися з офісною техніою, прийом телефонних дзвінків, вільне володіння українською та російською мовами, робота с міні-АТС, грамотний правопис, складання приказів, листів, висока швидкість набору тексту, складання та пролонгація договорів оренди приміщень, актів виконаних робіт, складання звітів по комунальним послугам, безпосередня робота з орендарями, оформлення дозволів, доручень, розміщення об'яв на сайтах, пошук інформації, ведення і заповнення сайту, закупівля канцтоварів та витратних матеріалів, складання внутрішніх звітів (авансових тощо), робота з комунальними і державними закладами, виконання доручень керівника, замовлення і бронювання залізничних квитків , готелів, архівування документів.

Образование

з 09.2007 по 02.2010 ХЕМТТБ

Бухгалтерський облік, Харьков
Высшее, с 2007 по 2010 (3 года)

бухгалтерський облік

ПТУ-2 зв'язку

Секретар-друкарка, Харьков
Среднее специальное, с 1996 по 1998 (2 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Основи роботи Microsoft 365

2023

Курси підвищення кваліфікації Національна сертифікація кадровиків 2024, "Вища школа кадровиків"

2023

Вища школа кадровика курс "Кадрова робота під час воєнного стану"

2023

Знания и навыки

Користувач Internet MS PowerPoint Міні-АТС

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Вміння працювати як в команді, так і самостійно. Бажання зросту в професійному плані. Відповідальна, дисциплінована, стресостійка, комунікабельна, працелюбна пунктуальна.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: