Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 мая 2023 Файл

Інна

Адміністратор, оператор ПК, помічник бухгалтера

Возраст:
42 года
Город:
Кременчуг

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Крисенко Інна Вікторівна

Місто: Кременчук
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Бажана робота: адміністратор, помічник бухгалтера, оператор ПК.

Особисті дані: українка, 07.09.1981р.н., заміжня, двоє дітей 2012 та 2015 р.н.

Освіта:
1999-2004рр. – КДПУ, денна форма навчання, спеціальність «Біотехнічні та медичні апарати та системи», здобула кваліфікацію інженера-електроніка.
2006-2008рр. – КДПУ ім. М.Остроградського, здобула кваліфікацію бухгалтера-економіста.

Досвід роботи:
2018-2022рр. ФОП Ролік Ю.Д., роздрібна торгівля непродовольчими товарами, бухгалтер.
Обов’язки: робота з постачальниками; прийом, контроль і обробка первинної документації; облік надходження/реалізації товару; ведення документів по магазинам, контроль залишків товару/грошових коштів; проведення переобліків; контроль роботи продавців.
2012-2018рр. Декретна відпустка.
2011-2012рр. ТОВ “Лонас Технологія Україна”, архітектура і будівництво, бух­галтер.
Обов’язки: контроль і обробка первинної документаціії, ведення договорів, кадровий облік.
2009-2011рр. ПП “Монолітбудтранс”, транспортні та будівельні послуги, бухгалтер.
Обов’язки: контроль і обробка первинної документаціії, ведення договорів, взаєморозрахунки з покупцями, банківські операції.
2005-2008рр. ФПП “Бізнес-Гранд”, оптова торгівля продовольчими товарами, оператор ПК, бухгалтер-касир, бухгалтер.
Обов’язки: виписка видаткових накладних, коригування, внутрішні переміщення, ведення договорів; кадровий облік; приймання/видача готівки, банківські операції; складський облік, оприбуткування товару, облік взаєморозрахунків з покупцями та постачальниками; облік транспорту і ПММ.
Професійні навички:
Вільне володіння ПК (MS Office, 1С: Бухгалтерія 7/8, Медок, Клієнт-Банк, Ліга-Закон); знання оргтехніки: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання.
Особисті якості:
Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість. Шкідливих звичок не маю.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: