Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Інна

Інспектор відділу кадрів

Рассматривает должности:
Інспектор відділу кадрів, Бухгалтер по заробітній платі, Бухгалтер з заробітної плати
Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

                                                    Резюме
Ленська    Інна Сергіївна.
Мета: працевлаштування на посаду    Бухгалтера по заробітній платі    , Інспектора з кадрів, Менеджера по персоналу.
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 26.11.1985
Освіта:
2003-2008р. Державна академія статистики обліку та аудиту
Факультет:    Економічний , спеціальність    бухгалтерський облік і аудит.
Досвід роботи:
2007р.-2009р. Прутівська сільська Рада (помічник головного бухгалтера)
2010р.-2011р. Школа-Інтернат для глухих дітей (бухгалтер по зарплаті)
2011р.-2013р. ТзОВ Вендіно - Захід (Бухгалтер) ( Менеджер по персоналу ).
2013р.- 2014р.    ПП Елитбуд 1 (Заступник головного бухгалтера).
2014р.- 2018р.    ТОВ Нова Пошта    ( Архіваріус    )
2018р. - 08.2018р.ТОВ Нова Пошта ( Інспектор з кадрів    )    м. Дніпро   
2018р.-- 31.12.2018р. ТОВ Стиль Д ( Старший інспектор з кадрів        м. Дніпро
( звільнення у зв`язку з переїздом до м. Житомир.)
2019р. –2022р. ТОВ ТД «Смачний світ»    ( Менеджер з персоналу )
2023р. __________     ( Інспектор з кадрів/ Бухгалтер по заробітній платі.)
Посадові обов’язки:
Бухгалтерський облік діяльності підприємства на ділянках: розрахунки з постачальниками. Внутрішні бухгалтерські проводки. Аналіз витрат підприємства. Приход товару ,видаток товару.
бухгалтер з розрахунку заробітної плати (штат підприємства 150 осіб) Штатний розпис ,Табель робочого часу. Накази на прийом на роботу, накази на звільнення з роботи, накази на кадрове переміщення, заповнення трудових книжок та їх зберігання , реєстрація трудових книжок в журналі реєстрації. Оформлення особових справ .Ведення військового обліку. Складання та ведення графіку відпусток . Здача звітності до центру зайнятості , статистики , податкову.
Нарахування та виплата зарплати, відпусток, лікарняних, компенсацій, вiдрядження, підготовка річної і квартальної звітності до фондів соціального страхування, органів статистики;пенсийного фонду, видача довідок; оформлення документів для виходу працівників на пенсію,здача звiтностi 1-ДФ. Звіт по ЄСВ . Подача і виплата заявок лікарняних до ПФУ. Розрахунок податків із заробітної плати.
Виписка накладних,дебіторська заборгованість.Проведення банківської виписки.
Ведення основних засобiв .надходення основних засобiв ,нарахування амортизацii,списання, проведення iнвентарiзацii.
Професійні навики:                 
–                  Робота з готівкою з касовою документацією, касовим обладнанням.
-                    Прибутковий касовий ордер,видатковий касовий ордер,авансовий    звiт,касова книга.
–                  Оприбуткування виторгу.
–                  Проведення і відображення в обліку всіх касових операцій.
–                  Здійснення розрахунків зі співробітниками фірми (зарплата, компенсації, відрядження).
–                  Здійснення розрахунків з організаціями.
–                  Проведення розрахунків з фізичними особами.
–                  Проведення повернень товарів постачальникам, ведення їх обліку.
–                  Внутрішні бухгалтерські операції.
-                  Ведення кадрової документації ,заповнення трудових книжок.
-                    Пошук персоналу в інтернеті , співпраця з кадровими агенціями , центром зайнятості.
Додаткові відомості:
ПК – досвідчений користувач (MS Office, 1С: 7.7 Кадри.    1С :8. , 8.1 версiя,
1С ЗУП ,      спеціалізовані бухгалтерські програми), Клієнт- Банк , ИС-ПРО. ВАF. Medoc. ФРЕДО. EXEEL. АVIS.
Місце проживання: м. Житомир вул. Лесі Українки
Сімейний стан: заміжня, дитині 16 років , дитині 5 років.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: