Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 марта 2023 Файл

Інна

Інспектор відділу кадрів

Город:
Житомир

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Ленська Інна Сергіївна.
Мета: працевлаштування на посаду Інспектора з кадрів, Менеджера по персоналу.
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 26.11.1985
Освіта:
2003-2008р. Державна академія статистики обліку та аудиту
Факультет: Економічний , спеціальність бухгалтерський облік і аудит.
Досвід роботи:
2007р.-2009р. Прутівська сільська Рада (помічник головного бухгалтера)
2010р.-2011р. Школа-Інтернат для глухих дітей (бухгалтер по зарплаті)
2011р.-2013р. ТзОВ Вендіно - Захід (Бухгалтер) ( Менеджер по персоналу ).
2013р.- 2014р. ПП Елитбуд 1 (Заступник головного бухгалтера).
2014р.- 2018р. ТОВ Нова Пошта ( Архіваріус )
2018р. - 08.2018р.ТОВ Нова Пошта ( Інспектор з кадрів ) м. Дніпро
2018р.-- 31.12.2018р. ТОВ Стиль Д ( Старший інспектор з кадрів м. Дніпро
( звільнення у зв`язку з переїздом до м. Житомир.)
2019р. --- ТОВ “ТД Смачний світ” ( Менеджер по персоналу )
Посадові обов’язки:
Бухгалтерський облік діяльності підприємства на ділянках: розрахунки з постачальниками. Внутрішні бухгалтерські проводки. Аналіз витрат підприємства. Приход товару ,видаток товару. Бухгалтер з розрахунку заробітної плати (штат підприємства 300 осіб)
Штатний розпис ,Табель робочого часу. Накази на прийом на роботу, накази на звільнення з роботи, накази на кадрове переміщення, заповнення трудових книжок та їх зберігання , реєстрація трудових книжок в журналі реєстрації. Здача звітності до центру зайнятості , статистики , податкову.Нарахування та виплата зарплати, відпусток, лікарняних, компенсацій;вiдрядження, підготовка річної і квартальної звітності до фондів соціального страхування, органів статистики;пенсийного фонду, видача довідок; оформлення документів для виходу працівників на пенсію,здача звiтностi 1-ДФ.Виписка накладних,дебіторська заборгованість.Проведення банківської виписки.Ведення основних засобiв .надходення основних засобiв ,нарахування амортизацii,списання, проведення iнвентарiзацii.
Здійснення розрахунків зі співробітниками фірми (зарплата, компенсації, відрядження).
Ведення особових справ працівників, складання та ведення графіку відпусток працівників, заповнення лікарняних листів.
Ведення кадрової документації ,заповнення трудових книжок.
Пошук персоналу в інтернеті , співпраця з кадровими агенціями , центром зайнятості.
Додаткові відомості:
ПК – досвідчений користувач (MS Office, 1С: 7.7 Кадри. 1С :8. 8.1 версiя,
1С ЗУП , спеціалізовані бухгалтерські програми), Клієнт- Банк , ИС-ПРО. Medoc. EXEEL. АVIS.
Відповідальна , пунктуальна, старанна.
Місце проживання: м. Житомир вул. Лесі Українки
Сімейний стан: заміжня, дівчинка 14 років, хлопчик 3 роки.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: