Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Діна

Менеджер ЗЕД, керівник відділу, 60 000 грн

Вид занятости:
полная
Возраст:
50 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер ЗЕД, керівник відділу

с 08.2023 по 12.2024 (1 год 4 месяца)
ТОВ «АФЕС», Київ (Легка промисловість)

1. Створення відділу ЗЕД з «0».
2.Пошук виробників товарів, логістичних компаній, митних брокерів для співпраці.
3. Проведення запитів комерційних умов.
4. Організація доставки зразків продукції для тестування якості.
5. Проведення переговорів з новими постачальниками щодо умов співпраці, укладання договорів.
6. Розміщення замовлень продукції, готування інструкцій/перевірка супровідної документації.
7. Контроль термінів виробництва.
8. Співпраця з логістичними та митно-брокерськими компаніями з питань доставки та розмитнення вантажів.
9. Бюджетування у межах своїх зон відповідальності.
10. Претензійна робота з постачальниками, вирішення питань з приводу браку.

Спеціаліст контролю якості колл-центра

с 08.2022 по 08.2023 (1 год)
ТОВ «Новий Зір», Киів (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Створення карт якості.
2. Створення скриптів для телефонних консультацій.
3. Прослуховування телефонних консультацій менеджерів call-центру з метою покращення їх якості.
4. Проведення індивідуальних і групових тренінгів для менеджерів call-центру з метою підвищення рівня якості консультацій.
5. Оцінювання менеджерів call-центру відповідно критеріїв, вказаних в карті якості. Надання індивідуальних порад і зауважень.
6. Підготовка щомісячних звітів для керівництва.

Керівник відділу продажу

с 11.2021 по 03.2022 (4 месяца)
ТОВ «Century21 home», Київ (Нерухомість)

1. Створення відділу продажу «з нуля».
2. Підбір та навчання персоналу.
3. Постановка задач, контроль та управління відділом.
4. Вирішення всіх поточних питань щодо роботи відділу.
5. Проведення планерок.
6. Звітність перед керівництвом про результати роботи.

Керівник відділу продажу

с 03.2020 по 09.2020 (6 месяцев)
ТОВ «Імола», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Постановка поточних завдань менеджерам (Акції, рекламні компанії, промо-заходи). Контроль за виконанням.
2. Контроль за виконанням плану по товарообігу відділів.
3. Контроль за виконанням детального плану за ціновими сегментами всередині категорії. Оцінка коректності виставленого плану, зворотний зв'язок із зав. відділами.
4. Контроль середньої ціни.
5. Прийняття іспитів у стажистів за програмою 1С.
6. Взаємодія з директором з Персоналу з питань мотивації, підбору та ротації персоналу відділів продажу.
7. Керівництво зав. відділами. Проведення планерок із зав. відділами.
8. Ведення табелів обліку робочого дня торгового залу. Контроль дисципліни у торговому залі, графіків відділів продажу. Контроль мінімального нормативну чисельності у відділах та виконання стандартів роботи відділів продажів.
9. Контроль виставленості складського товару у торговому залі.
10. Контроль резервів.
11. Контроль виконання завдань за чек-листами. Перевірка відповідності нарахування KPI виконаним завданням.
12. Контроль трафіку та конверсії.
13. Контроль дефіциту.
14. Ведення проекту "крос-продажу".
15. Контроль клієнтоорієнтованості у менеджерів.
16. Заміщення адміністратора.
17. Контроль форми одягу та наявності бейджу у менеджерів, співробітників міні-складу.
18. Прийняття іспитів у стажерів з техніки продажів, проведення тренінгів з техніки продажів у залі, визначення потенціалу у нових менеджерів, визначення проф. придатності менеджерів та прийняття рішень про подальше навчання, розвиток або звільнення менеджера.

Керівник відділу продажів

с 12.2016 по 09.2019 (2 года 9 месяцев)
ТОВ «Новбуд», Киев (Нерухомість)

1. Підбір та навчання Команди менеджерів, організація відділу з «0».
2. Постановка та контроль виконання завдань.
3. Допомога менеджерам з усіх питань, прийняття рішень щодо виконання завдань, поставлених перед відділом.
4. Погодження умов щодо укладання договорів із клієнтами та проведення угод.
5. Проведення планерок, підбиття підсумків, аналіз помилок, обговорення нових планів.
6. Звіт про результати перед керівництвом.
7. Контроль та вирішення всіх питань постпродажного обслуговування.
8. Взаємодія з відділом маркетингу та спільна розробка маркетингових заходів.
9. Взаємодія з архітектурним відділом та контроль проектних розробок для майбутніх продажів.

Менеджер з продажу

с 10.2014 по 12.2016 (2 года 2 месяца)
ТОВ «Новбуд», Киев (Нерухомість)

1. Консультація клієнтів, виконання поставлених завдань щодо кількості продажів.
2. Участь у маркетингових технологіях.
3. Участь у планерках та нарадах.
4. Ведення звітності за результатами.

Менеджер ЗЕД (імпорт)

с 09.2005 по 08.2014 (8 лет 11 месяцев)
ТПГ «Алеф», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Участь у переговорах із закордонними постачальниками, відрядження, відвідування виставок.
2. Розміщення замовлень у виробництво та контроль термінів їх виконання.
3. Перевірка та підготовка всієї супровідної документації для здійснення відвантажень.
4. Взаємодія із відділами митниці, сертифікації, бухгалтерією.
5. Замовлення транспорту, контроль постачання.
6. Планування платежів. Контроль взаєморозрахунків з постачальниками та перевізниками.

Менеджер ЗЕД (експорт)

с 10.2004 по 06.2005 (8 месяцев)
НПІГ «Інтерпайп», Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Ведення переговорів із клієнтами, укладання зовнішньоекономічних контрактів.
2. Контроль за виконанням договірних зобов'язань з боку клієнтів.
3. Контроль платежів.
4. Взаємодія із відділом логістики, контроль відвантажень.
5. Ведення переговорів із виробниками щодо розподілу обсягів поставок для замовників.

Менеджер ЗЕД (імпорт)

с 04.2002 по 08.2004 (2 года 4 месяца)
ТПГ «Rainford”, Дніпро (Транспорт, логістика)

1. Пошук клієнтів.
2. Зустрічі з потенційними клієнтами, відрядження, презентації, обговорення та укладання договорів.
3. Розміщення замовлень для виробництва, контроль термінів їх виконання, взаємодія із закордонними постачальниками з усіх питань до моменту постачання товару в Україну.
4. Замовлення транспорту, контроль поставок та всієї супровідної документації.
5. Взаємодія із брокерами, відділом сертифікації, бухгалтерією.
6. Ведення обліку по взаєморозрахунках із постачальниками та перевізниками.
7. Організація доставки вантажів до складу клієнтів.

Помічник керівника, референт-перекладач

с 05.2000 по 04.2002 (1 год 11 месяцев)
ТПГ Raiford”, Дніпро (Транспорт, логістика)

Референт-перекладач Зам. Голови правління

с 11.1997 по 02.2000 (2 года 3 месяца)
КБ «Приватбанк», Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

Образование

Дніпропетровський університет экономіки та права

Міжнародна экономика, Днепр
Высшее, с 2007 по 2009 (2 года)

Дніпропетровський Державний Університет

Психологія, англійська мова, Днепр
Высшее, с 1992 по 1997 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Агентство “InforManager”. Методы активных продаж.

2004

Агентство “InforManager”. Управление временем и делегирование.

2005

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • CRM
  • Управлінські навички
  • Продаж
  • amoCRM
  • Техніки продажу
  • Інкотермс

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: