Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 18 апреля 2024 PRO

Павло

Менеджер з продажів, закупівельник, постачальник, логіст, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з регіонального розвитку

с 08.2018 по наст. время (5 лет 9 месяцев)
ТОВ "Розумні рішення", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Напрацювання власної клієнтської бази з нуля (холодні дзвінки) близько 20 дзвінків на день
2. За 5 років роботи було залучено понад 500 нових-постійних клієнтів (B2B – 98% / B2C – 2 %)
3. Робота з постійними клієнтами (зустріч), як результат оборот зріс у 1,5 рази
4. Виїзд до клієнтів та презентація нового обладнання (більше 30 презентацій на рік)
5. Супровід угод, від - підбору обладнання до його встановлення/налаштування та здачі об'єкта, а також післяпродажна підтримка клієнта (робота з оновленнями/рекламаціями)
6. Запуск нових продуктів на ринок України (внутрівальні мотори для захисних ролет, а також розумний будинок)
7. Проведення маркетингових заходів для збільшення продажів
8. Контроль оплат
9. Надсилання продукції клієнту

Менеджер з регіонального розвитку

с 08.2015 по 09.2016 (1 год 1 месяц)
ТОВ «Юміс», Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1. Вів існуючу базу клієнтів, працював над залученням нових потенційних клієнтів. Працював над мотивацією клієнтів працювати з продукцією компанії. (Дизайнери, Архітектори, Проектні організації, Шоу рум, Салони дизайну та інтер'єру, Салони штор).
2. Вів комерційні переговори з клієнтами на користь компанії.
3. Вивчив виробників, асортименти, характеристики товару. Проводив презентації продукції, семінари, презентацію новинок. З'ясовував потреби клієнтів у продукції, що реалізується компанією. Узгоджував замовлення з клієнтами відповідно до його потреб та наявності асортименту. Систематично відвідував клієнтів. Виїжджав за необхідності на Об'єкти. Здійснював за потреби доставку товару клієнтам.
4. Вирішення, врегулювання спірних питань до якості продукції, що поставляється.
5. Контролював відвантаження продукції клієнтам. Контролював оплату покупцями товару. Виїжджав у відрядження регіонами України для проведення презентації продукції, а також новинок компанії.

Керівник відділу продажу

с 03.2013 по 02.2015 (1 год 11 месяцев)
ТОВ " Ремекс", Київ (Роздрібна торгівля)

1. Розвиток напряму з нуля (виведення ринку нових напоїв).
2. Аналітика ринку напоїв (моніторинг конкурентів: асортимент напоїв, ціновий сегмент, визначення шляхів розвитку напряму).
3. Проведення переговорів, укладання договорів (VIP роздріб, лінійний роздріб, HoReCa, дистриб'ютори, опт).
4. Розробка маркетингових заходів
5. Контроль за виконанням договірних умов (графік оплат, графік замовлень, графік поставок, складання рекламацій за договорами).
6. Робота з договорами: (повний аналіз договірних умов, укладання нових договорів, складання специфікацій до договорів та складання протоколів розбіжностей та доповнень).
7. Робота з первинною бухгалтерською документацією: (витратні накладні, податкові накладні, поворотні накладні, коригування до поворотних накладних, рахунки та акти звірок, акти виконаних робіт, контроль своєчасного отримання документів).
8. Організація та проведення промо акцій у мережах. (Пошук промоутерів, проведення акцій промоутерами та узгодження організаційних питань).
9. Робота із дозвільними органами. (Митниця, СЕС).
10. Забезпечення та своєчасне подання митної документації брокерам
11. Організація перевезення вантажів авто транспортом ІМПОРТ, ВНУТРІШНІ ПЕРЕВЕЗЕННЯ (пошук та замовлення т/с, організація та контроль вантажно-розвантажувальних робіт).

Менеджер з продажів / VIP-сегмент

с 11.2009 по 07.2011 (1 год 8 месяцев)
ПП "Інтербізнес-2000", Київ (Роздрібна торгівля)

1. Ведення існуючої бази клієнтів, робота над залученням нових клієнтів (торговельні мережі, супермаркети, лінійний роздріб, оптові бази).
2. Контроль за виконанням договірних умов (графік оплат, графік замовлень, графік поставок, складання рекламацій за договорами).
3. Робота з договорами: (повний аналіз договірних умов, укладання нових договорів, складання специфікацій до договорів та складання протоколів розбіжностей та доповнень).
4. Робота з первинною бухгалтерською документацією: (витратні накладні, податкові накладні, поворотні накладні, коригування до поворотних накладних, рахунки та акти звірок, акти виконаних робіт, контроль своєчасного отримання документів).
5. Контроль роботи мерчендайзерів дільниці.
6. Організація та проведення промо акцій у мережах. (Пошук промоутерів, проведення акцій промоутерами та узгодження організаційних питань).

Менеджер логіст

с 11.2007 по 11.2008 (1 год)
ТОВ "Вероніка", Київ (Транспорт, логістика)

1. Організація перевезення вантажів авто та залізничним транспортом (пошук та замовлення т/с, організація та контроль вантажно-розвантажувальних робіт).
2. Робота з існуючими та новими перевізниками.
3. Робота з договорами постачання (визначення договірних умов постачання, оплат).
4. Укладання договорів із перевізниками.
5. Робота із дозвільними органами. (Торгівельно Промислова Палата, Митня).
6. Забезпечення та своєчасне подання митної документації брокерам (Підготовка документів для експертно-імпорних вантажів).
7. Контроль своєчасного отримання документів із перевезень.

Менеджер з логістики

с 02.2006 по 11.2007 (1 год 9 месяцев)
ООО "Теплоком", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Розрахунок перевезення устаткування а/м, ж/д, морським видом транспорту та найефективніша схема доставки.
2. Ведення бази існуючих та пошук нових перевізників.
3. Робота з договорами з постачання (Умови, терміни, оплата.)
4. Контроль за платежами за укладеними договорами.
5. Підготовка документів для митного оформлення грузов.

Менеджер з постачання

с 02.2005 по 02.2006 (1 год)
ТОВ "Теплоком", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

1. Розрахунок ефективних схем доставки вантажів а/м, ж/д, та морським транспортом.
2. Пошук транспортних або транспортно-експедиційних організацій та ведення переговорів щодо укладання договорів.
3. Аналіз умов договірних поставок.
4. Визначення та погодження договірних тарифів.
5. Організація та контроль за виконанням вантажно-розвантажувальних робіт при перевезенні вантажів.
6. Оформлення платіжних та банківських документів.

Образование

Національна академія внутрішніх справ України

Юридичний, Київ
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

УКР БИЗНЕС КОНСАЛТИНГ 2000

1 месяц

Знания и навыки

MS Office

Знание языков

Английский — начинающий

Дополнительная информация

Ф.И.О.: Павел Валерьевич
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (с 9-00 до 23-00)
Электронная почта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Другие контакты: ICQ: 313-899-191

Личная информация

Город проживания: Киев
Образование: Высшее
Вероисповедание: Христианин
Дата рождения: 27 декабря 1979 г.
Пол: Мужской
Семейное положение: дети есть

Курсы и тренинги

Название курса:Практическая Логистика
Учебное заведение:УКР БИЗНЕС КОНСАЛТИНГ 2000 (Киев)
Продолжительность:1 месяц
Дата окончания:Март 2006 года

Права категории В,С

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: