- Файл
Станислав
Менеджер із закупівель, начальник ВМТЗ
- Рассматривает должности:
- Менеджер із закупівель, начальник ВМТЗ, Support manager
- Возраст:
- 42 года
- Город:
- Николаев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8361574/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Чупилка Станіслав Дмитрович
дата народження: 12.11.82г. (повних 42р.)
адреса: м. Миколаїв, вул. Шефська 37
тел.: [
|| e-mail: [
Ціль:
Отримання посади менеджер по закупівлям/начальник ВМТЗ
Освіта:
Вища, технічна
роки навчання: 2000–2005рр.
Навчальний заклад: Миколаївський національний аграрний університет
спеціальність: факультет механизация с/х. – інженер-механік.
Досвід роботи:
Теперішній час: з 2016г. ТОВ «Дунайська Судноплавно-Стівідорна Компанія», холдинг «COFCO INT.», (Морпорт, елеватор, експорт зернових) – менеджер-закупівельник, з 2022г. в.о. начальника ВМТЗ
Перелік обов’язків:
• здійснення процесу закупівлі ТМЦ та послуг для групи філій компанії (4 зернових термінали на території України)
• щоденна комунікація та планування об’єму робіт з Колегами, які знаходяться на чотирьох філіях по Україні
• ведення безпосередніх перемовин з Постачальниками
• налагодження комунікації та алгоритму роботи з Колегами та Підлеглими усіх підрозділів
• контроль виконання поставлених задач Колегам
• Проведення порівняльного аналізу цін та тендерів, як всередині компанії так і за допомогою зовнішніх платформ
• здійснювати оцінку ефективності Постачальника та вносити рекомендацїї, щодо його діяльності для більш плідної співпраці
• консолідація заявок для застосування максимального дисконта при закупівлі
• контроль якості та термінів виконання договірних зобов’язань
• провадження процесу закупівлі та постановки задач в 1С Appr.System, 1С
• звітність керівництву за кордоном (Португалія) по процесу закупівлі (productivity)
• складати та виконувати річний план тендерів
• виконання вимог нормативно-правових актів України та політики компанії
• розробка, впровадження нових процедурних положень та алгоритмів.
Попереднє місце роботи: 2014-2016гг. ТОВ «Сандора», спеціаліст по закупкам.
Перелік обов’язків:
• схожий з останнім місцем роботи
Наступне місце роботи: 2012 – 2014рр. ТОВ «Транс-Сервіс-1», механік-комірник з ремонту авто.
Перелік обов’язків:
• здійснювати приймання авто та запчастин і проводити видавачу зі складу запасних частин, материалів до вантажних авто ТМ: DAF, MAN, SKANIA, RENAULT, напівпричепів, причепів
• перевіряти відповідність ТМЦ супровідним документам
• виконувати работу по завантаженню, розвантаженню матер’ялів та розміщенню їх на складі
• перевіряти комплектність запчастин по заявкам на ремонт
• приймання участі у формуванні списку ніобхідних запчастин/матеріалів для ремонта авто
• здійснення підбору необходних комплектуючих для здійснення ремонту авто, напівпричепів/причепів
• додержання правил оформлення і здачі первинної документації, складання звітності
• оформленння актів дефектування запчастин, і т.і., та на недостачу матеріалів
• брати участь у інвентаризації ТМЦ.
Наступні місця роботи:
2008-2010рр. «Ronоvsholm» - Данія – рабітник на фермі по вирощуванню свиней.
Перелік обов’язків:
• повний спектр робіт від появи поросят на світ до їх вирощування та здачі на м’ясопереробні комплекси
2006-2010рр. «Woodlands Stud» - Австралія – робітник на кінному заводі. Вирощування коней для спорту
Перелік обов’язків:
• весь перелік робіт від появи лошат до тренувань та їх кінцевої реалізації.
Знання та навички:
• добре володію українською мовою, англійська – пишу, спілкуюсь, перекладаю - В1
• розуміюсь на доброму побутовому рівні у будівництві, сантехніці, електриці, роботі з металом
• вмію сформувати технічне завдання/ставити цілі, розробити та довести до Колег алгоритм подальших робіт
• вмію знайти, організувати працівників для виконання різноманітних задач
• вмію комунікувати/налагоджувати спілкування, координувати Колег та співпрацювати у команді, а також особисто
• гарний досвід дистанційної роботи
• досвід володіння авто більше 10р
• разбираюсь у оформленні супровідних документів: накладні, доручення, гарантійні листи, пропозиції, претензії, акти дефектування, договори співпраці, сертифікати якості, СЕС, MSDS, протокол досліджень…
• упевнений користувач ПК: Microsoft Excel (Word), Outlook Express, Бухгалтерія 1С v8.1, 1C_Approval system, Документообіг, Ariba…, SAP
Особисті якості:
організованість, урівноваженість, бажання розвитку, відповідальність, комунікабельність, працьовитість, чесність, вміння працювати у колективі, доброзичливість та цілеспрямованість
Додаткова інформація:
• не потребую бронювання, маю відстрочку від призову за сімейними обставинами
• одружений
• двоє дітей
• власне житло
• власне авто
• захоплення – вело/мото спорт і активний відпочинок
Похожие кандидаты
-
Керівник відділу продажу
Николаев, Днепр , еще 8 городов -
Начальник відділу
Николаев, Киев, Одесса -
Менеджер по роботі з дистриб'юторами
40000 грн, Николаев, Днепр , еще 4 города -
Менеджер з закупівель
Николаев -
Керівник відділу продажу
50000 грн, Николаев, Днепр , еще 5 городов -
Lead generation manager
18000 грн, Николаев, Удаленно