Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Iрина

Асистент керівника, особистий помічник

Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Ірина Кобялко
Відповідальний, комунікабельний фахівець з досвідом управління персоналом і
систематизації даних. В цілому близько 7 років працювала в готельно-ресторанній
сфері (Україна і закордон). Також реалізувалася в приватному підприємництві,
займала позицію адміністратора в квітковому бутику і салоні краси.
Особисті дані
Досвід роботи
Ім'я
Ірина Кобялко
Секретар, офiс-менеджер вересень 2021 - лютий 2022
Адреса
вул.Хвильового, б.1, кв.26 Мережа ресторанiв братiв Гусовських, Київ
02093 Київ прийом та розподіл телефонних дзвінків, зустрiч гостей офiсу
Номер телефону підтримання порядку в офісі (догляд за кімнатними рослинами, обслуговування
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») кавомашини, організація простору, контроль роботи прибиральниці)
отримання-вiдправлення листiв, посилок (Укрпошта, Нова пошта)
Email
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») сортування, переадресацiя листiв електронної пошти
органiзацiя святкових заходiв офiсу, новорiчного корпоративу
Дата народження
замовлення видаткових матеріалів (кава, чай, продукти, канцтовари, госп.товари)
16-04-1987
пошук інформації за запитом керівника: посуд, інвентар, обладнання, сервіси
організація доставки обідів для співробітників офісу
Навички  робота з документами: формування електронного реєстру договорiв постачання, послуг;
систематизацiя накладних; органiзацiя зберiгання кадрової та бухгалтерської звiтностi

Увага до деталей
Проактивність Адміністратор листопад 2017 - березень 2020
Самоорганізованість надання кейтерингових послуг і ресторанного сервісу в приватному форматі
підготовчий етап: збір початкових даних, комунікація з приймаючою стороною, участь
в складанні і корекції меню, формування команди і визначення зон відповідальності
Мови персоналу з обслуговування гостей, формування заявок на витратні матеріали
проведення заходу: організація роботи шведської лінії і залів харчування, управління
персоналом залу і постійний контроль їх роботи, організація і обслуговування ВІП‑зони,
Російська Рідна мова
комунікація з "кухнею", гостями заходу, замовниками
Українська Вільно
підведення підсумків: фінальне оформлення табеля виходів персоналу, звіти за
Англійська Добре видатковими матеріалами і трансферів персоналу, збір і обробка зворотного зв'язку
(замовники, гості, місце проведення), аналіз помилок і позначки на наступні заходи

Вища освіта

Менеджер організації в туристичній індустрії 2004 - 2009
Інститут туризму ФПУ, Київ

Про мене

Дипломатична і спостережлива. Володію об'ємним сприйняттям ситуації та гнучким
мисленням, проявляю iндивiдуальний пiдхiд. Зацікавлена в зміні діяльності,
масштабних проектах і компаніях, де створюються бренди, продукти, емоції.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: