Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Iрина
Асистент керівника, особистий помічник
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8368904/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Ірина Кобялко
Відповідальний, комунікабельний фахівець з досвідом управління персоналом і
систематизації даних. В цілому близько 7 років працювала в готельно-ресторанній
сфері (Україна і закордон). Також реалізувалася в приватному підприємництві,
займала позицію адміністратора в квітковому бутику і салоні краси.
Особисті дані
Досвід роботи
Ім'я
Ірина Кобялко
Секретар, офiс-менеджер вересень 2021 - лютий 2022
Адреса
вул.Хвильового, б.1, кв.26 Мережа ресторанiв братiв Гусовських, Київ
02093 Київ прийом та розподіл телефонних дзвінків, зустрiч гостей офiсу
Номер телефону підтримання порядку в офісі (догляд за кімнатними рослинами, обслуговування
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация») кавомашини, організація простору, контроль роботи прибиральниці)
отримання-вiдправлення листiв, посилок (Укрпошта, Нова пошта)
Email
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация») сортування, переадресацiя листiв електронної пошти
органiзацiя святкових заходiв офiсу, новорiчного корпоративу
Дата народження
замовлення видаткових матеріалів (кава, чай, продукти, канцтовари, госп.товари)
16-04-1987
пошук інформації за запитом керівника: посуд, інвентар, обладнання, сервіси
організація доставки обідів для співробітників офісу
Навички робота з документами: формування електронного реєстру договорiв постачання, послуг;
систематизацiя накладних; органiзацiя зберiгання кадрової та бухгалтерської звiтностi
Увага до деталей
Проактивність Адміністратор листопад 2017 - березень 2020
Самоорганізованість надання кейтерингових послуг і ресторанного сервісу в приватному форматі
підготовчий етап: збір початкових даних, комунікація з приймаючою стороною, участь
в складанні і корекції меню, формування команди і визначення зон відповідальності
Мови персоналу з обслуговування гостей, формування заявок на витратні матеріали
проведення заходу: організація роботи шведської лінії і залів харчування, управління
персоналом залу і постійний контроль їх роботи, організація і обслуговування ВІП‑зони,
Російська Рідна мова
комунікація з "кухнею", гостями заходу, замовниками
Українська Вільно
підведення підсумків: фінальне оформлення табеля виходів персоналу, звіти за
Англійська Добре видатковими матеріалами і трансферів персоналу, збір і обробка зворотного зв'язку
(замовники, гості, місце проведення), аналіз помилок і позначки на наступні заходи
Вища освіта
Менеджер організації в туристичній індустрії 2004 - 2009
Інститут туризму ФПУ, Київ
Про мене
Дипломатична і спостережлива. Володію об'ємним сприйняттям ситуації та гнучким
мисленням, проявляю iндивiдуальний пiдхiд. Зацікавлена в зміні діяльності,
масштабних проектах і компаніях, де створюються бренди, продукти, емоції.
Відповідальний, комунікабельний фахівець з досвідом управління персоналом і
систематизації даних. В цілому близько 7 років працювала в готельно-ресторанній
сфері (Україна і закордон). Також реалізувалася в приватному підприємництві,
займала позицію адміністратора в квітковому бутику і салоні краси.
Особисті дані
Досвід роботи
Ім'я
Ірина Кобялко
Секретар, офiс-менеджер вересень 2021 - лютий 2022
Адреса
вул.Хвильового, б.1, кв.26 Мережа ресторанiв братiв Гусовських, Київ
02093 Київ прийом та розподіл телефонних дзвінків, зустрiч гостей офiсу
Номер телефону підтримання порядку в офісі (догляд за кімнатними рослинами, обслуговування
[
отримання-вiдправлення листiв, посилок (Укрпошта, Нова пошта)
[
органiзацiя святкових заходiв офiсу, новорiчного корпоративу
Дата народження
замовлення видаткових матеріалів (кава, чай, продукти, канцтовари, госп.товари)
16-04-1987
пошук інформації за запитом керівника: посуд, інвентар, обладнання, сервіси
організація доставки обідів для співробітників офісу
Навички робота з документами: формування електронного реєстру договорiв постачання, послуг;
систематизацiя накладних; органiзацiя зберiгання кадрової та бухгалтерської звiтностi
Увага до деталей
Проактивність Адміністратор листопад 2017 - березень 2020
Самоорганізованість надання кейтерингових послуг і ресторанного сервісу в приватному форматі
підготовчий етап: збір початкових даних, комунікація з приймаючою стороною, участь
в складанні і корекції меню, формування команди і визначення зон відповідальності
Мови персоналу з обслуговування гостей, формування заявок на витратні матеріали
проведення заходу: організація роботи шведської лінії і залів харчування, управління
персоналом залу і постійний контроль їх роботи, організація і обслуговування ВІП‑зони,
Російська Рідна мова
комунікація з "кухнею", гостями заходу, замовниками
Українська Вільно
підведення підсумків: фінальне оформлення табеля виходів персоналу, звіти за
Англійська Добре видатковими матеріалами і трансферів персоналу, збір і обробка зворотного зв'язку
(замовники, гості, місце проведення), аналіз помилок і позначки на наступні заходи
Вища освіта
Менеджер організації в туристичній індустрії 2004 - 2009
Інститут туризму ФПУ, Київ
Про мене
Дипломатична і спостережлива. Володію об'ємним сприйняттям ситуації та гнучким
мисленням, проявляю iндивiдуальний пiдхiд. Зацікавлена в зміні діяльності,
масштабних проектах і компаніях, де створюються бренди, продукти, емоції.
Похожие кандидаты
-
Адміністратор, офіс-менеджер, секретар, помічник директора
30000 грн, Киев -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, консультант, хостес
40000 грн, Киев -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, секретар
30000 грн, Киев, Удаленно -
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, помічник керівника
25000 грн, Киев -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер
25000 грн, Киев -
Помічник керівника, адміністратор офісу, офіс-менеджер
Киев