Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Владислав

Менеджер по логистике

Возраст:
36 лет
Город проживания:
Бровары
Готов работать:
Бровары, Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Волошин Владислав Олексійович (02.06.1988)
07400, Київська область, м. Бровари
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)/[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Адреса електронної пошти: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Графік роботи: повний робочий день

Освіта:
1 1995 – 2005 Броварська середня школа №9;
2 Вересень 2005 – січень 2009 – Київський національний торговельно-економічний університет. Диплом бакалавра по спеціальності: товарознавство непродовольчих та продовольчих товарів та комерційна логістика.
3 Січень 2009 – червень 2010 – Київський національний торговельно-економічний університет. Диплом магістра по спеціальності: товарознавство непродовольчих та продовольчих товарів та комерційна логістика.
Тема дипломної роботи „Управління товарними запасами торговельного підприємства”.

Досвід роботи:

Червень 2008 – вересень 2008 року. Продавець-консультант будівельних матеріалів.
Виконувані функції:
• складання заявок на необхідну кількість та асортимент товарів;
• прийом та викладення товарів;
• консультування клієнтів;
• взаєморозрахунки із клієнтами;
• зведення каси.
Лютий 2009 – лютий 2010. Продавець-консультант/касир/адміністратор магазину з продажу CD/DVD продукції (компанія „Музичний центр”).
Виконувані функції:
• складання заявок на необхідну кількість та асортимент товарів;
• прийом та викладення товарів;
• консультування клієнтів;
• взаєморозрахунки із клієнтами;
• зведення каси;
• проведення планових інвентаризацій;
• робота у "1С Підприємство 8" (формування видаткових накладних, накладних на повернення, внесення та видалення даних про товари).

Лютий 2010 р. ЗАТ "Нова експедиція". Відділ транспортної логістики. Менеджер по транспорту.
ЗАТ "Нова експедиція" - транспортно-експедиційна компанія, яка здійснює транспортні перевезення для “Fozzy group”.
Робота у розподільчому центрі "Fozzy food" (продукти харчування).
Доставка палетованого вантажу по Києву та Україні.
Виконувані функції:
• контроль за правильністю та своєчасністю відвантажень (2000 палет за добу);
• вирішення проблем, що виникають при транспортуванні;
• планування оптимальних маршрутів доставки (маршрутизація);
• розрахунок вартості доставок;
• укладання договорів на перевезення вантажів;
• контроль за виконанням транспортних обов'язків перевізниками;
• складання транспортної документації (маршрутних листів, завантажувальних відомостей, товарно-транспортних накладних);
• робота у спеціалізованих транспортних програмах та складській WMS – системі;
• ведення звітності щодо часу відвантажень, складських залишків, заміни найманого транспорту.

З жовтня 2010 р. - ЗАТ "Поштово-вантажний кур'єр". Підрозділ по здійсненню доставок для інтернет-магазинів ("Розетка", "Європлюс", "Динамо", "Yakabоо") ) по Україні.
Посада: логіст
Виконувані функції:
• формування та контроль заявок на відвантаження товару;
• внесення необхідних змін і коригувань до заявок, що надійшли;
• контроль за отриманням, звіряння та відправлення клієнтських вантажів зі складу;
• ведення обліку вантажів складі;
• контроль за своєчасністю доставок на представництва;
• контроль за складськими залишками на представництвах;
• контроль повернень із регіональних представництв;
• вирішення різноманітних конфліктних ситуацій;
• формування підсумкових та проміжних звітів для партнерських компаній;
• забезпечення необхідними витратними матеріалами регіональних представництв;
• ведення відповідного складського архіву та документообігу.
Робота в "1С Підприємство 7".

З 15.04.2013 – ПрАТ «Інком». Департамент роботи з підприємствами середнього та малого бізнесу. Відділ логістики та закупівель. Посада: логіст.
Напрями діяльності департаменту:
• здійснення проектних робіт у сфері інформаційних технологій по всій Україні (департамент працює безпосередньо із замовниками та з регіональними представниками компанії);
• здійснення прямих продажів – як товарних одиниць, так і готових ІТ-рішень через власний спеціалізований сайт (у форматі інтернет-магазину);
• продажу ПК та серверів власного складання як фізичним, так і юридичним особам.

Виконувані функції у департаменті посади логіста:
1) Управління внутрішньоміською логістикою (у межах Києва та області):
• планування оптимальних маршрутів для власного та найманого транспорту (маршрутизація) з урахуванням обсягу та терміновості завдань;
• контроль за своєчасністю термінів та умов завантажень у постачальників, доставок/повернень як для фізичних, так і для юридичних осіб;
• ведення супровідної документації (ТТН, маршрутні листи, супровідні документи на вантаж, що забирається/доставляється - РН, ВН, ПН, інвойсів і довіреностей на вантаж, що забирається);
• ведення звітності та проведення фінансових розрахунків із найманими перевізниками.
2) Управління логістикою в межах України (співпраця з кур'єрськими компаніями – «Міст Експрес», «Нова Пошта», «DPD»):
• попередній розрахунок вартості можливих доставок та вибір оптимального перевізника, враховуючи вагові та габаритні характеристики вантажу, що відправляється;
• створення заявок на завантаження вантажів для кур'єрів вищезгаданих компаній;
• створення ТТН на вантажі, що відправляються в інформаційних базах компаній-перевізників;
• відстеження руху вантажів, своєчасності отримання надісланих вантажів;
• вирішення різноманітних конфліктних ситуацій як з одержувачами, і з компаніями-перевізниками;
• ведення звітності та проведення фінансових розрахунків з кур'єрськими компаніями.
3) Управління складською логістикою департаменту;
• контроль за наявністю всіх необхідних комплектуючих під конкретним проектом ІТ;
• контроль за складськими залишками всіх витратних матеріалів.
Робота у спеціалізованій програмі Incom Express

З серпня 2014 року керівник відділу закупівель та логістики в інтернет магазинах http://de-parfum.com.ua/ та https://fragrancy.com.ua/.
Виконувані функції:
• Контроль за обробкою замовлень їх виконання та надходження коштів;
• Прямі переговори з постачальниками та закупівля парфумерної продукції;
• Створення, контроль та аналіз складських товарних запасів на основі поточного та планованого обсягу продажів.
• Проведення переобліків та інвентаризацій;
• Участь у розробці цінової політики для всієї лінійки продукції інтернет-магазинів;
• Контроль за обслуговуванням сайту (розвантаження товару, обробка фото, заповнення метатегів, написання унікальних текстів);
• Участь у SEO просуванні інтернет магазинів;
• Проведення аналітики за допомогою Google Search Console, Google Analytics;
• Розробка рекламних кампаній у Google Adwords.

З жовтня 2020 року спеціаліст з рекламацій відділу складської та транспортної логістики аптечного складу компанії Оптіма-Фарм Лтд Сп у місті Бровари. (Склад класу А, вантажопотік приблизно 700 європалет на день).
Виконувані функції:
• Фіксація нестач, пересортів та НТВ (нетоварного виду) продукції, що надходить на склад;
• Комунікації з постачальниками;
• Вирішення всіх проблемних ситуацій з постачальниками;
• Списання та уцінка товарів, що вже знаходяться на складі;
• Участь в інвентаризаціях та переобліках;
• Проведення внутріщніх розслідувань з приводу загублених та пошкоджених товарів;
• Робота у складській WMS програмі та з ТСД (термінал збору даних) – приймання, переміщення, відбір, перепакування, списання зі складу.
Додаткові дані:
1 Знання мов: українська, російська, німецька (середня);
2 Водій категорії "В".

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: