Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 апреля 2024 PRO

Ірина

Інспектор відділу кадрів, 18 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
39 лет
Город проживания:
Боярка
Готов работать:
Боярка, Вишневое (Киевская обл.), Киев, Чабаны

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту, Facebook и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Інспектор з кадрів

с 10.2023 по наст. время (7 месяцев)
ТОВ "Б-ЮК"СПЕКТР", Київ (Роздрібна торгівля)

- Ведення кадрового діловодства в повному обсязі (здійснення прийому, переведення, звільнення співробітників відповідно до законодавства)
- Підготовка наказів та інших нормативних документів з кадрових питань
- Внесення інформації про особовий склад та його рух у програму 1С, особову картку співробітника (типова форма П-2)
- Облік щорічних та додаткових відпусток співробітників
- Проведення відпусток (щорічні, соціальні, учбові)
- Видача довідок з місця роботи
- Ведення табелю робочого часу, оформлення лікарняних
- Моніторинг електронних лікарняних в особистому кабінеті компанії на порталі ПФУ та внесення їх в систему обліку 1С
- Ведення архіву особових справ працівників

Фахівець з охорони праці

с 06.2023 по 10.2023 (4 месяца)
Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Боярської міської ради, Боярка (Освіта, наука)

- Створення безпечних умов навчально-виховного процесу у школі;

-Забезпечення функціонування системи управління охороною праці у школі;

-Контроль за додержанням у підрозділах закладу законодавчих та інших нормативних актів з охорони праці;

-Контроль за наданням працівникам встановлених пільг і компенсацій за умови праці;

-Вивчення умов праці на робочих місцях;

-Внесення пропозицій щодо розроблення і впровадження більш досконалих засобів захисту від впливу небезпечних і шкідливих виробничих факторів;

-Розробка, виконання, та перегляд інструкцій з охорони праці для працівників школи;

-Здійснення заходів щодо запобігання нещасним випадкам у процесі трудової діяльності, поліпшення умов праці;

-Приймати участь у розгляді питань про відшкодування роботодавцем шкоди заподіяної працівникам закладу каліцтвом, професійним захворюванням або іншим пошкодженням, пов'язаним із виконанням ними трудових обов'язків, забезпечення підготовки відповідних документів;

-Приймати участь у складанні колективного договору у розділі «Охорона праці»;

-Організація та проведення інструктажів, навчання та перевірки знань працівників з охорони праці, безпеки життєдіяльності, вступні інструктажі з охорони праці з усіма новоприйнятими працівниками;

-Ведення документації та складання звітності з охорони праці за встановленими формами і у відповідні терміни.

Бухгалтер

с 01.2023 по 05.2023 (4 месяца)
Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Боярської міської ради, Боярка (Освіта, наука)

Виконання доручень директора та головного бухгалтера.

Головний бухгалтер

с 01.2022 по 01.2023 (1 год)
Боярська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Боярської міської ради, Боярка (Освіта, наука)

Обовязки на займаній посаді:
- Аналіз стану матеріальної бази Школи;
- Внесення пропозицій щодо формування фінансової політики Школи;
- Ефективність і правильність витрачання, грошових коштів, матеріальних засобів;
- Прогноз наслідків запланованої роботи по вдосконаленню і розвитку матеріально-технічної бази Школи;
- Планування розробки необхідної фінансово-господарської документації;
- Проведення щорічної інвентаризації матеріальних засобів;
- За участю заступника директора з адміністративно-господарської роботи своєчасне проведення списання зношених і морально застарілих матеріальних цінностей в навчальних кабінетах, майстернях, спортзалі, а також у підсобних приміщеннях;
- Виконання роботи з різними ділянками бухгалтерського обліку;
- Готування даних по відповідних ділянках обліку для складання звітності,
- Збереження бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для передачі в архів;
- Раціональне витрачання матеріальних засобів;
- Своєчасність і правильність складання звітної документації по матеріально-господарській діяльності школи;
- Прийом і контроль первинної документації по відповідним ділянках обліку;
- Відображення в бухгалтерському обліку операції, пов'язані з рухом грошових коштів і товарно-матеріальних цінностей;
- Проведення нарахування і перерахування платежів до державного бюджету, внесків на державне соціальне страхування, податків і інших виплат і платежів;
- Своєчасне і правильне оформлення бухгалтерської документації;
- Своєчасне подання необхідної звітної документації в контролюючі організації.

Фахівець з публічних закупівель

с 10.2021 по 12.2021 (2 месяца)
КНП «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради", Боярка (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов'язки на займаній посаді:
-Орацювання договорів про закупівлю разом із документами, що підтверджують застосування законодавства у сфері публічних закупівель;
-Вживання заходів для недопущення здійснення платежів з рахунку замовника згідно з узятим фінансовим зобов’язанням за договором про закупівлю у випадках:
- відсутності або невідповідності встановленим законодавством вимогам необхіднихдокументів;
-відміни процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-оскарження відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» наперіод призупинення процедури закупівлі;
-наявності відповідного рішення органу оскарження;
-Виконання функцій відповідальної особи за розміщення на вебпорталі уповноваженого органу інформації про звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель;
-Погодження договорів та інших документів згідно відповідних порядків,
затверджених наказами Головного управління;
-Виконання інших завдань за дорученням керівництва.

Інспектор з кадрів

с 07.2020 по 09.2021 (1 год 2 месяца)
КНП «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради", Боярка (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Обов'язки на займаній посаді:
- Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій;
- Формування і Ведення особових справ працівників, внесення змін пов'язані з трудової діяльністю;
- Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів згідно з уніфікованими формами первинної облікової документації;
- Підготовка необхідних матеріалів для атестаційної, кваліфікаційної і тарифікаційної комісій, проекти документів, що стосуються винагород і заохочення працівників;
- Заповнення, ведення обліку і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видавання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
- Ведення записів в трудових книжках про заохочення і винагороди працівників;
- Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток;
- Ведення архіву особових справ, після закінчення встановлених строків поточного зберігання;
- Складання звітностей (квартальна, щорічна).

Спеціаліст з комп’ютерного обліку

с 03.2013 по 05.2020 (7 лет 2 месяца)
ПрАТ «Вентиляційні системи», Боярка (Сільське господарство, агробізнес)

Обов'язки на займаній посаді:
- Приймання телефонних дзвінків;
- Первинна бухгалтерія в 1С;
- Ведення звітності

Економіст банку

с 05.2008 по 07.2011 (3 года 2 месяца)
АБ "Експрес-Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки на займаній посаді:
- Прийом, здача інкасації;
- Формування бухгалтерських документів дня;
- Формування меморіальних документів по вкладним операціям фізичних осіб;
- Прийом документів від фізичних осіб;
- Відкриття, закриття кредитних рахунків фізичних осіб;
- Відкриття, закриття поточних та вкладних рахунків;
- Ведення та контроль кредитних і депозитних рахунків фізичних осіб;
- Здійснення бухгалтерських проводок з купівлі-продажу банківських металів, іноземної валюти;
- Видача та відправлення переказів по території України та за межі України (Western Union, Money Gram, Unistream, Анелік, Експрес-Переказ);
- Нарахування відсотків по кредитам та депозитам;
- Моніторинг рахунків фізичних осіб;
- Оформлення та видача коштів по чековій книжці;
- Списання РКО;
- Закриття місяця;
- Закриття року;
- Прийом телефонних дзвінків та консультація клієнтів

Касир банку

с 09.2003 по 05.2008 (4 года 8 месяцев)
АБ "Експрес-Банк", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки на займаній посаді:
- Прийом телефонних дзвінків;
- Прийом, видача готівкових коштів;
- Виконання операцій за розрахунками з платіжними картками НСМЕП;
- Обслуговування карток міжнародних платіжних систем VISA, Master Card;
- Видача коштів за грошовими переказами Анелік, Unistream, Money Gram, Western Union, Експрес Переказ;
- Приймання комунальних та інших платежів;
- Обмін валют;
- Продаж банківських металів;
- Формування касових документів дня;
- Формування документів по вкладним операціям фізичних осіб;
- Приймання на інкасо банкнот іноземних держав

Образование

Академія праці ісоціальних відносин Федерації професійних спілок України м.Київ

Юридичний, правознавство, Київ
Высшее, с 2002 по 2007 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації Київського національного педагогічного університету ім.Драгоманова, м.Київ

листопад 2011р. - січень 2012р.

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint M.E.Doc Бухгалтерський облік Ведення переговорів Ведення звітності Первинна документація СДО

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: