Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Казанова

Менеджер з адміністративної діяльності

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
52 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер з адміністративної діяльності

с 01.2017 по 02.2022 (5 лет 1 месяц)
ТОВ «Холдингова компанія «Мілоан», Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Взаємодія з дочірніми компаніями та керуючою компанією БЦ (орендодавцями та суборендарями).
• Керівництво адміністративно-господарською діяльністю, питань з експлуатації офісу:
• Укладання та супровід господарських договорів:
• Моніторинг фінансових витрат з метою їх оптимізації.
• Участь у складанні бюджету адміністративно-господарської діяльності компанії, контроль та ведення звітності про використання коштів, участь у проведенні інвентаризації.
• Організація та контроль фізичної та технічної охорони об'єкта: відео спостереження, охоронна та пожежна сигналізації.
• Робота з програмою: система контролю доступу – СКД:
- ведення системи обліку робочого часу;
- замовлення та прошивка перепусток допуску по необхідних зонах доступу.

Менеджер з адміністративної діяльності

с 01.2011 по 12.2016 (5 лет 11 месяцев)
ТОВ «Агентство креативного маркетингу «Діалла», Благодійний фонд «Пробіг під каштанами"», Київ (Маркетинг, реклама, PR)

• Керівництво адміністративно-господарською діяльністю, питання експлуатації офісу.
• Укладання договірних відносин та контроль виконання з підрядними організаціями.
• Взаємодія з орендарями. Контроль ефективності використання орендованих площ.
• Складання розкладу занять. Координація роботи викладачів та слухачів.
• Участь в організації та проведенні благодійного фонду «БФ «Пробіг під каштанами»: реєстрація учасників , співпраця з партнерами, спонсорами та учасниками пробігу.
• Документообіг.

Адміністратор

с 12.2008 по 01.2011 (2 года 1 месяц)
ТОВ «ІНВАЙТ», Київ (Послуги для населення та бізнесу)

• Управління персоналом. Введення на посаду та адаптація персоналу.
• Здійснення ротації персоналу.
• Ознайомлення співробітників з технологічною картою об'єкта, маршрутними листами, графіками генеральних робіт та ін. змін по зонах прибирання, відповідно до технологічної карти та маршрутних листів.
• Логістика. Здійснення замовлень на пошиття, видачу спецодягу та інших засобів (хімія, інвентар, техніка), згідно з прийнятими процедурами та правилами.
• Здійснення контролю якості виконання поточних, генеральних та інших робіт, згідно з договором на обслуговування. , обладнання, технічних засобів та інвентарю.
• Контроль працівників на наявність форменого одягу, акуратного зовнішнього вигляду, дотримання правил трудової дисципліни, пожежної безпеки, що відповідають корпоративним нормам.

Образование

Київський національний економічний університет

Управління персоналом та економіка праці - Економіст, Київ
Высшее, с 1993 по 1998 (5 лет)

Чубарівський професійний аграрний ліцей

Лаборант хімічно-бактеріологічного аналізу, Пологи
Среднее специальное, с 1990 по 1991 (1 год)

Дополнительное образование и сертификаты

Київський спеціалізований навчальний центр – управління готельним та ресторанним бізнесом

2009 р. - 6 місяців

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Управленческие навыки
  • MS Project
  • MS Dynamics NAV
  • IP (Internet Protocol)
  • MS Power BI
  • Podio

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: