Александр
Директор, руководитель маркетинга и рекламы
- Возраст:
- 46 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/8405683
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
[
[
Ціль
Реалізувати свій досвід у компаній, яка розвивається/або хоче збільшити свою присутність на ринку. Великій досвід у рекламі та маркетингу, а також у різних напрямках/галузях ринку. Цілеспрямований на результат, комунікабельний, відповідальний експерт в області маркетингу і реклами.
Навички
Є успішний досвід запуску нових продуктів на ринок. Знаю, як розробити маркетингову стратегію просування нового продукту, сформувати маркетинговий бюджет і план маркетингових заходів. Розробка концепції, рекламний креатив, BrandBook, а також аналіз проведення рекламних компанії. Організація, проведення БТЛ заходів. Просування ТМ онлайн и офлайн (праця тілки з операторами). Великий досвід роботи з операторами зовнішньої реклами в усіх напрямках.
Маю організаторські здібності, від постановки завдань до виконання (контроль та корегування в процесі виконання робіт).
Також є досвід в аналізі конкурентів, аналітиці ринку, моніторинг цін.
Досвід в Digital - маркетинг, знання інструментів - Google Analytics, Google Ads, PPC, remarketing, SEO, SMM.
Відмінно розбираюся в таких програмах як АМО SRM, Bitrix24, IP- телефонія, 1С.
Освіта
(1998-2003) - магістр
Київський Національний ЕкономічнийУніверситет
факультет – маркетинг
Тренінги
2005 - Семінар "Як зацікавити клієнта"
2006 - Майстер-клас "Менеджмент на підприємстві"
2008 - Тренінг "Розвиваючий менеджмен"
2020 - Academy of Media Arts (стратегія)
ДОСВІД РОБОТИ
керівник відділу реклами та маркетингу
(2015 – 2022)
ТОВ "Комфорт Лайф Development" (забудовник)
• Розробка та ведення рекламних компаній із забудовниками м. Києва та Київської області
• Маркетинговий аналіз ринку нерухомості
• Просування нових ЖК на ринок нерухомості
• Розробка та участь у маркетинговій стратегії та аналіз ефективності діяльності
• Побудова команди маркетингу з нуля
• Розробка, реалізація та контроль маркетингових заходів:
• Програми щодо просування компанії, підвищення впізнаваності бренду, програма лояльності клієнтів, створення цінності продукту для покупця
• Оптимізація стратегії просування
• Сегментування цільової аудиторії та позиціонування компанії, продукції та послуг
• Складання маркетингового, медійного контенту плану
• Бюджетування рекламних кампаній
• Відстеження та аналіз рекламних кампаній у Google Analytics, Yandex Metrics
• Робота та розміщення онлайн реклами (контекстна реклама, SEO просування тощо).
• Робота з CRM-системами Бітрікс, АмоCRM
• Робота з телефонією Binotel, iStat
• Робота із сувенірною продукцією, POS матеріалами тощо.
керівник відділу реклами та маркетингу
(2012 – 2014)
ТОВ "Аквафор-Центр" (фільтри для води)
• Розробка, управління та контроль маркетингового бюджету
• Підготовка та проведення рекламних та PR кампаній, аналіз ефективності, промоушен
• Працюю лише з операторами (власниками) різних рекламних носіїв за ексклюзивними умовами
• Моніторинг ЗМІ для оцінки реклами та PR-активності конкурентів
• Збір та обробка даних з продажу товарів у місцях продажу тощо. з метою оцінки ефективності рекламних заходів
• Критерії вибору місця відкриття нових торгових точок; концепція їх зовнішнього оформлення та рекламно – інформаційної підтримки, внутрішньої та зовнішньої навігацій, оформлення вітрин тощо
• Розробка та реалізація проектів з просування бренду, медіа-планування, аналіз ефективності, аналіз конкурентного середовища
• Розробка та реалізація заходів щодо збільшення частки ринку компанії, підвищення впізнаваності компанії на ринку, підвищення лояльності клієнтів, утримання позитивного іміджу до ТМ
• Організація, проведення БТЛ заходів
• Розробка, погодження та контроль регіональних маркетингових заходів, бюджетування
• Супровід сайту. Дизайн, навігація, інтернет магазин компанії який спрямований на прямий продаж, написання матеріалів наповнення та оновлення на них інформації
• Контроль із забезпечення рекламною продукцією ТТ та дилерів
менеджер з реклами та маркетингу
(2011 – 2012)
ТОВ Фуршет (мережа продуктових магазинів)
• Підбір адресної програми для ТОВ Фуршет
• Вивчення специфіки міст для набору якісної адресної програми
• Підготовка пропозицій щодо зовнішньої реклами у містах, де планується відкриття супермаркетів
• Пропозиції для оптимізації та продуктивності зовнішньої реклами (пошук інформації та підрядників)
• Складання типових договорів щодо зовнішньої реклами
• Розподіл, контроль, друк постерів та банерів
• Формування та розподіл фінансової частини рекламного бюджету
• Робота з операторами, рекламними агенціями
• Розробка макетів
• Облік та контроль документообігу
• Забезпечення рекламно-інформаційними та сувенірними матеріалами ТТ
керівник напряму ViP клієнтів
(2009 – 2010)
ТОВ «Universum Adv» (рекламна агенція повного циклу)
• Розробка та створення рекламної компанії для клієнта
• Бюджетна аналітика з рекламних компаній
• Розробка сайту
• Робота з VIP-клієнтами
• Бюджетування рекламної компанії
• Створення «Мотиваційної політики» у компанії
• Організація та управління виробничими проектами
• Управління персоналом
• Розробка штатного розкладу, формування команди, мотивація та організація роботи персоналу, планування та постановка завдань
• Ведення та укладання договорів.
менеджер з реклами та маркетингу
(2007-2008)
ТОВ «Епіцентр» (мережа будівельних торгових центрів)
• Підбір адресної програми для ТОВ «Епіцентр»
• Відрядження по Україні з метою покращення зовнішньої реклами
• Поліпшення адресної програми (ротація, добір площин чи відмова)
• Підготовка пропозицій щодо зовнішньої реклами у містах, де планується відкриття гіпермаркетів (зовнішня реклама – білборди, брандмауери, реклама на транспорті тощо)
• Пропозиції для оптимізації та продуктивності зовнішньої реклами (пошук інформації та підрядників)
• Розподіл по регіонах, контроль, друк постерів та банерів
• Формування рекламного бюджету
• Робота з рекламними агенціями
• Замовлення та розподіл, контроль (поліетиленові пакети) по всій мережі «Епіцентр»
• Замовлення та розподіл бланків (внутрішні накладні)
• Робота з програмою «Potamus 2.0»
• Робота із сувенірною продукцією
менеджер з реклами та маркетингу
(2006 – 2007)
КП «Домотехніка» (мережа магазинів побутової техніки)
• Написання спільних акцій з представництвами (робота з роздрібною торгівлею)
• Робота в 1:С
• Створення фотозвітів для представництв
• Робота з транспортними компаніями (логістика)
• Робота з представництвами (LG, JVC, Sony, Samsung тощо)
• Розробка та проведення BTL- заходів на відкриття магазинів (філій) спрямованих на збільшення продажу конкретної групи товарів
• Робота та контроль процесу виробництва всіх рекламних матеріалів
• Формування бюджету
• Участь у розробці та реалізації стратегії компанії
• Робота з медіа-агентствами
медіа-директор
(2005 – 2005)
ПП «Дизайн-студія «ЕнЕрДжі» (рекламна агенція повного циклу)
• Робота з радіостанціями, пресою, зовнішньою рекламою
• Медіа-планування для клієнта
• Розробка та контроль рекламної компанії для клієнта
• Робота з сувенірною продукцією
• Робота з поліграфічною продукцією
• Участь у семінарах, тренінгах
• Планування рекламного бюджету
• У підпорядкуванні 2 особи.
маркетолог
(2004-2005)
ТОВ Редакція «ПРАЙСИ» (видання)
• Розробка ідей рекламних акцій (механіка акції, підбір каналів комунікації) та розміщення реклами (зовнішні конструкції, преса, радіо, регіональне ТБ)
• Проведення маркетингових досліджень
• Аналіз ринку
• Моніторинг конкурентів та продукції
• Вивчення ринку збуту товару
• Організація та участь у виставках
• Робота з сувенірною продукцією
• Робота з рекламними агенціями
директор
(2002-2004)
ПП «ДС тюнінг» (автомобільні аксесуари)
• Робота з персоналом та мотивація роботи з покращенням результатів
• Ведення переговорів з оптовиками та роздрібною торгівлею
• Участь у семінарах, виставках
• Розробка та реалізація рекламних проектів
• Проведення маркетингових досліджень та ціноутворення конкуретів тощо
• Вивчення ринку збуту товару
• Прийняття оперативних рішень
• У підпорядкуванні 4 особи
Похожие кандидаты
Директор, зам. директора, руководитель, начальник производства, технолог
Киев, Днепр
,
еще 8 городов
Директор, заступник директора, начальник відділу, регіональний керівник
Киев
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Киев
Директор, управляющий, заместитель директора, начальник службы безопасности
Киев
Директор, зам. директора, начальник СБиО, старший менеджер, руководитель
25000 грн, Киев