Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 7 июля 2022 Файл

Анастасія

Бухгалтер, администратор, менеджер

Возраст:
34 года
Город:
Червоноград

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме від 11.05.2022 р.

Капанадзе Анастасія

Вік: 32 роки

Місто: Червоноград

Сімейний стан: одружена, є дочка

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Електронна адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи

Бухгалтер

з 06.2013 р. по нині:

Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини ПМР

До спектра моїх обовꞌязків входить:

З 06.2013 р. по 04.2014 р.

- складання фінансової, податкової, статистичної звітності на основі даних
бухгалтерського обліку;

- складання бюджетних форм (бюджетний запит, кошторис, довідок про
зміни річного кошторису), бюджетування загального та спеціального фондів
(складання бюджету з обгрунтуванням витрат на майбутній період);

- складання звітності з ЄСВ та НДФЛ у программному комплексі M.E.Doc;

З 05.2014 р. по нині

- ведення меморіальних ордерів, карток аналітичного обліку асигнувань,
касових та фактичних видатків закладів, їх аналіз;

- складання фінансових звітів ф.№2м «Звіт про надходження та використання
коштів загального фонду », ф.№7м «Звіт про заборгованість за бюджетними
коштами»;

- контроль за станом розрахунків з постачальниками послуг, ведення
дебіторської та кредиторської заборгованостей;

- аналіз фактичних витрат на заробітну плату;
- ведення аналітичних книг закладe (головна книга, книга обліку асигнувань
та додатково виділених коштів, прийнятих зобовꞌязань)

- облік первинних документів, систематизація інформації (накази, листи
непрацездатності, табелі використання робочого часу);

- нарахування заробітної плати, відпускних, допомоги з тимчасової
непрацездатності (штат 230 штатних одиниць), здійснення відрахувань за
виконавчими листами згідно чинного законодавства;

- здійснення тарифікації працівників у звꞌязку зі зменшенням/збільшенням
навантаження;

- контроль за витратами фондів оплати праці і матеріального заохочення,
застосування форм і систем заробітної плати.

Освіта

Красноармійський індустріальний інститут Донецького Національного
Технічного Університету

Спеціальність Економіка підприємства

Повна вища (магістр)

Під час навчання проходила практику за спеціальністю.

Отримала диплом з відзнакою.

Інші навички

Навички роботи з компютером: MS Office, M.E.Doc, Електронний кабінет
страхувальника; робота з оргтехнікою.

Знання мов

Українська вільно

Російська вільно

Англійська нижче середнього

Особисті якості

Уважність, вміння працювати з великим обсягом даних, аналітичні здатності,
акуратність, вміння концентруватися, уважність до деталей, чесність та
відповідальність, орієнтовність на результат, вміння самостійно вирішувати
поставлені задачі.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: