Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 2 июля 2022 Файл

Юлія

Заместитель управляющего

Город:
Кременец

Контактная информация

Соискатель указал телефон.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Осауленко Юлія Володимирівна
Дата народження: 27.11.1979
Місто: Херсон
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Заміщення вакантної посади заступника керівника, заступника керуючого магазином, менеджера закупівель, менеджера з продажів.

Освіта:1986 р. – 1997 р., повна загальна середня освіта (відмінник навчання); 1997р. – 2003р.,вища освіта, Дніпропетровська державна медична академія, ІІІ медичний факультет «лікувальна справа», спеціальність «лікар».

Додаткова освіта: 2003р. - тренінг для менеджерів з продажу.
Досвід роботи:
Вересень 2002р.- червень 2003р. – комірник, співробітник відділу сертифікатів головного складу ТОВ «Вента» м.Дніпро.
Функціональні обов’язки:
— формування пакетів документів (сертифікати якості) згідно накладних для клієнтів(лікарські препарати, фармацевтична і косметична продукція);
— контроль наявності сертифікатів якості і іх відповідності документації при надходженні товару на склад;
— робота з копіювальною технікою;
— контроль правильності заповнення документів;
— ведення внутрішньої звітності.

Червень2003р.-вересень 2003р. – заступник керівника логістичного відділу головного складу ТОВ «Вента» м.Дніпро.
Функціональні обов’язки:
— контроль над формуванням співробітниками повних пакетів документів згідно накладних для клієнтів(лікарські препарати, фармацевтична і косметична продукція);
— контроль оформлення і вчасної відправки товару зі складу з повним документальним супроводом;
— контроль правильності заповнення документів;
— ведення внутрішньої звітності.

Вересень 2003р. – березень 2004р. - менеджер з продажуТОВ «Вента» м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
— організація оптових продажів (лікарські препарати, фармацевтична і косметична продукція) ;
— підтримання існуючої клієнтської бази і пошук нових клієнтів;
— моніторинг ринку та конкурентів;
— контроль правильності заповнення документів, оформлення договорів;
— забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (бухгалтерія, фінансовий відділ, склад, відділ закупівель, відділ продажу);
— ведення внутрішньої звітності;
— ведення переговорів;
— обробка вхідної кореспонденції;
— контроль виконання обов’язків клієнтів;
— контроль дебіторської заборгованості;
— виконання доручень керівника відділу.

2004р. - менеджер з продажуТОВ «Елегант-Фарм» м. Дніпро.

2005р. - менеджер відділу логістики ТОВ «Фармвест» м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
— контроль наявності товару і формування оптимальних залишків на регіональних складах;
— аналіз продажів регіональних складів;
— забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (фінансовий відділ, транспортний відділ,склад, відділ закупівель);
— ведення внутрішньої звітності, контроль ведення документації;
— розробка зведеної звітності для керівництва.

2006р. – заступник керівника відділу закупівель ТОВ «Фармвест» м. Дніпро.
Функціональні обов’язки:
— контроль наявності товару і формування оптимальних залишків на складі;
— безпосередня співпраця з постачальниками, визначення найбільш прийнятної пропозиції, аналіз інформації від постачальників щодо нових пропозицій і цін;
— аналіз продажів головного складу;
забезпечення взаємодії між усіма відділами компанії (фінансовий відділ, бухгалтерія,склад, відділ продажу);
— ведення внутрішньої звітності, контроль ведення документації;
— розробка зведеної звітності для керівництва.

З 2009 р. – фізична особа-підприємець – оптова торгівля (лікарські трави, фіто чаї).

З 4 січня 2022р. – фахівець із публічних закупівель, ЗДО №10 м.Херсон.

Професійні навички:
— володіння комп’ютером (MS Office (Excel, Word), інтернет);
— робота в 1С (реалізація);
— вміння користуватися офісною технікою;
— досвід роботи з клієнтами;
— досвід в сфері оптових і роздрібних продажів;
— навички ведення документообігу (первинна документація, електронна звітність, оформлення договорів);
— грамотна письмова та усна мова;
— навички управління персоналом;
— Знання мов: українська — вільно володію; російська – вільно володію.
Особисті якості:
Здатність швидко навчатися, уважність до деталей, вміння працювати з великими обсягами інформації, ініціативність, порядність, відповідальність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружена, є син 15 років.
Власне авто: так.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам