Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 13 июня 2024

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/8449267

Team leader call-centre, 50 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник напрямку координації телефонних продажів

с 10.2023 по наст. время (8 месяцев)
Фінанси, банки, страхування

Керівник call-центру

с 07.2022 по 10.2023 (1 год 3 месяца)
ТОВ «Вечір Телеком», Київ (Телекомунікації, зв'язок)

Team leader

с 06.2017 по 03.2022 (4 года 9 месяцев)
ТОВ "ТЕЛЕКОНТАКТ ЖИТОМИР", Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

- супровід проектів наступних сфер бізнесу: страхування, банківська сфера, реклама(контекстна) ,маркетплейс, інтернет-провайдери,
- управління групою операторівт (штат від 15 та більше 70-ти FTE),
- розрахунок потреби персоналу та підготовка графіків відповідно до навантаження лінії/кількості лідів,
- контроль та управління ситуацією на лінії (виконання необхідних SLA),
- декомпозиція планів продажу на кожного учасника команди,
- прогноз досягнення поставленних цілей (KPI),
- аналіз роботи агентів та команди, визначення зон розвитку та планування корекційних заходів,
- щомісячне виконання планів з продажів,
- контроль та управління плинністю кадрів (до 8%), робота над утриманням персоналу,
- підготовка профілю кандидата для залучення до роботи ( з врахуванням потреб та специфіки роботи) та участь у співбесідах при відборі персоналу(оцінка професійних компетенцій та комунікативних навичок).
- розробка программ первинного та підтримуючого навчання персоналу та його проведення.
- розробка системи мотивації агентів та адміністративного персоналу(менторів, супервізорів).
- аудит компетенцій та знань, розвиток та навчання молодшого адміністративного персоналу колл-центру (ментори, супервізори)
- участь у стратегічних сессіях та зустрічах для звітності з замовником послуг,
- адаптація системи контролю якості до вимог проекту та контроль її проведення,
- постановка задач по системі SMART та контроль виконання молодшим адміністративним персоналом,
- подача зворотнього зв'язку усім учасникам команди,
- виконання адміністративних задач (супровід агентів у відділі кадрів, бухгалтерії. В тому числі розрахунок заробітної плати),
- мотивація(матеріальна, нематеріальна) персоналу та підтримання корпоративної культури,
- підготовка щомісячної звітності за результатами роботи для керівництва компанії.

Supervisor

с 01.2017 по 06.2017 (5 месяцев)
ТОВ «Телеконтакт Житомир», Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Оператор call-центру

с 12.2015 по 01.2017 (1 год 1 месяц)
ТОВ «Телеконтакт Житомир», Житомир (Телекомунікації, зв'язок)

Образование

Вінницька філія Київського інституту бізнесу і технологій

Фінанси і кредит, Вінниця
Высшее, с 2011 по 2015 (4 года)

Знания и навыки

Неконфліктність Управління командою Уміння аналізувати Ведення CRM MS Office Урегулювання конфліктів Маркетинг Лідогенерація Google Sheets Service Desk Орієнтація на результат Наполегливість Висока працездатність Адаптивність

Знание языков

  • Английский — средний
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

Успішно пройшла тренінги в компанії:
- Лідерство
- Публічний виступ
- Тренінг для тренерів
- SMART
- Управління маніпуляціями
- Мотивація та адаптація персоналу
- Холодні продажі
- Навички подачі зворотнього зв'язку
- Adjile
- S.A.B.O.N.E

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: